Пошуковий запит: (<.>A=Саприкіна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Саприкіна О. В. Підготовка майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з урахування ґендерних особливостей дітей [Електронний ресурс] / О. В. Саприкіна, О. О. Хомич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(6). - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(6)__14 Визначено психолого-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності з урахуванням гендерних особливостей дітей. Охарактеризовано засоби реалізації визначених умов на кожному з етапів експериментальної роботи.
|
2. |
Саприкіна О. Нетрадиційна герменевтика як засіб інтерпретації творів Оноре де Бальзака [Електронний ресурс] / О. Саприкіна // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_16 На основі психологічного аналізу особистості і творчості Оноре де Бальзака сформульовано основні особливості його творчості: ендиміонів мотив та наполеонізм, які реалізовані у його творах. Наскрізною темою творчості є викриття влади грошей, їх вплив на життя і творчість. Обгрунтовано особистісні проблеми, дитячі переживання автора, які об’єктивуються в його подальшому житті і долі персонажів. Оноре де Бальзака по праву можна вважати майстром психологічного аналізу. Засобами нетрадиційної герменевтики він відкриває можливості для повнішого прочитання і самого тексту, і автора в ньому, і характеру персонажів. Саме нетрадиційна герменевтика надає можливість віднайти мотивацію поведінки героїв Бальзака, які керуються своїми внутрішніми, прихованими бажаннями, що є основою психоаналізу. Все це, у свою чергу, допомагає зрозуміти самого Оноре де Бальзака як особистість, який, як і його герої, також наділений бажаннями і земними пристрастями. Саме завдяки цьому і досягається адекватність сприйняття тексту письменника, адже ці бажання завуальовані у його ж персонажах і прослідковуються завдяки зверненню до нетрадиційної герменевтики. Отже, “Я”–концепція знаходить своє втілення в “бальзаківському” образі, а особисте митця об’єктивується у його героях.На основании психологического анализа личности и творчества Оноре де Бальзака сформулированы основные особенности его творчества: эндимионов мотив и наполеонизм, которые реализованы в его произведениях. Сквозной темой его творчества является разоблачение власти денег, их влияние на жизнь и творчество. Обоснованы личные проблемы, детские переживания автора, которые объективируются в его дальнейшей жизни и судьбе персонажей. Оноре де Бальзака по праву можно считать мастером психологического анализа. Благодаря средствам нетрадиционной герменевтики, открываются возможности для более полного прочтения и самого текста, и автора в нем, и характера персонажей. Именно нетрадиционная герменевтика позволяет найти мотивацию поведения героев Бальзака, которые руководствуются своими внутренними, скрытыми желаниями, что является основой психоанализа. Все это помогает понять самого Оноре де Бальзака как личность, который, как и его герои, также наделен желаниями и земными страстями. Именно благодаря этому и достигается адекватность восприятия текста писателя, ведь эти желания завуалированные в его же персонажах и прослеживаются благодаря обращению к нетрадиционной герменевтики. Итак, “Я”–концепция находит свое воплощение в “бальзаковском” образе, а личное художника объективируется в его героях.The article examines the theoretical basis of nontraditional interpretation, the interpretation of a literary text. Characterized the work of Honore de Balzac positions with non-traditional hermeneutics. Non-traditional hermeneutics, analysis and interpretation of a literary text.
|
3. |
Саприкіна О. Сучасна літературна герменевтика як мистецтво розуміння й інтерпретації художнього тексту [Електронний ресурс] / О. Саприкіна // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_23 Проаналізовано теоретичні підходи щодо сутності та визначення герменевтики як сучасної наукової дисципліни, обґрунтовано особливості розвитку та основні напрямки дослідження цієї науки.Проанализированы теоретические подходы к сущности и определению герменевтики как современной научной дисциплины. Обоснованы особенности развития и основные направления исследования этой науки.The theoretical approaches to the nature and definition of hermeneutics as a modern scientific discipline. It’s considered the features of the main directions of development and study of this science.
|
4. |
Саприкіна О. М. Аналіз виробничих ризиків сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Саприкіна // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 2. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_2_42
|
5. |
Саприкіна О. М. Методичні підходи до оцінювання виробничих ризиків сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Саприкіна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_1_21
|
6. |
Саприкіна О. М. Проблеми і напрями формування ринку тваринницької продукції в Тернопільській області [Електронний ресурс] / О. М. Саприкіна // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(2). - С. 135-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(2)__22
|
7. |
Саприкіна О. М. Факторний аналіз прибутковості діяльності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Саприкіна // Агросвіт. - 2014. - № 19. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_19_4
|
8. |
Саприкіна О. Ретроспективний аналіз проблеми навчання та розвитку обдарованих дітей [Електронний ресурс] / О. Саприкіна // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 4. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_4_17
|
9. |
Мельничук Л. Б. Теоретичні аспекти підготовки вчителя до організації навчально-виховного процесу з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / Л. Б. Мельничук, О. П. Саприкіна // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2014. - Вип. 2. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2014_2_20
|
10. |
Саприкіна О. Роль та місце евфемізмів у системі номінативних засобів англійської мови [Електронний ресурс] / О. Саприкіна // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 2. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_2_15
|
11. |
Гавриш Н. Перші кроки впровадження у дошкільних закладах України освіти для сталого розвитку [Електронний ресурс] / Н. Гавриш, О. Саприкіна // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_10_21
|
12. |
Саприкіна О. М. Аналіз стану та перспектив розвитку сільськогосподарського виробництва Тернопільської області [Електронний ресурс] / О. М. Саприкіна // Економіка та держава. - 2014. - № 11. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_11_14
|
13. |
Саприкіна О. М. Підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу в аграрному секторі регіону [Електронний ресурс] / О. М. Саприкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 53. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_53_26
|
14. |
Саприкіна О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / О. Саприкіна // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 2. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_15
|
15. |
Саприкіна О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології [Електронний ресурс] / О. Саприкіна // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 1. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_1_16
|
16. |
Саприкіна О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / О. Саприкіна, М. Мазурок // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 1. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_1_19
|
17. |
Мазурок М. Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності здобувачів освіти Нової української школи [Електронний ресурс] / М. Мазурок, О. Саприкіна // Молодь і ринок. - 2022. - № 1. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_1_31
|
18. |
Мазурок М. Мова воєнного часу: смисловий вимір новотвірної лексики [Електронний ресурс] / М. Мазурок, Л. Заводна, О. Саприкіна // Молодь і ринок. - 2023. - № 6-7. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_6-7_15
|