Пошуковий запит: (<.>A=Сараєва О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сараєва О. В. Соціальний та майновий склад земського представництва Півдня України: аналіз діловодних джерел [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Історичні і політологічні дослідження. - 2013. - № 2. - С. 104-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iipd_2013_2_32
|
2. |
Сараєва О. К. Удосконалення аналізу прибутковості банку за допомогою використання таксономічного методу [Електронний ресурс] / О. К. Сараєва // Управління розвитком. - 2013. - № 18. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_18_28
|
3. |
Сараєва О. Педагогічна спадщина В. Сухомлинського в доробку радянських учених [Електронний ресурс] / О. Сараєва // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 1. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_1_10 Висвітлено підходи радянських учених до трактування педагогічної спадщини В. Сухомлинського. Акцентовано увагу на багатоманітності джерельної бази сухомлиністики досліджуваного періоду. З’ясовано, що метою звернення більшості авторів до педагогічної спадщини В. Сухомлинського безпосередньо пов’язане із розвитком педагогічної науки та змінами в освіті.
|
4. |
Сараєва О. В. Категорія "дитинство" в розробках теоретиків колективу радянського періоду [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 29. - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_29_21
|
5. |
Сараєва О. В. Повітові земства Катеринославської губернії кінця ХІХ – початку ХХ ст.: структура, склад, аналіз діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Історія. - 2009. - Т. 104, Вип. 91. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdui_2009_104_91_10
|
6. |
Сараєва О. В. Земства Донбасу: відносини з владними структурами і суспільством наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.: джерелознавчий аспект [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Історія. - 2010. - Т. 129, Вип. 116. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdui_2010_129_116_27
|
7. |
Сараєва О. В. Матеріали державного архіву Російської Федерації як джерело про участь земств Півдня України в обслуговуванні пенітенціарної системи [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Історичні і політологічні дослідження. - 2013. - № 3. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iipd_2013_3_20
|
8. |
Сараєва О. В. Внесок земств в культурно-просвітницький розвиток Катеринославської губернії: джерелознавчий аспект [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Історичні і політологічні дослідження. - 2013. - № 4. - С. 103-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iipd_2013_4_13
|
9. |
Сараєва О. Педагогічна преса про виховання у Павлиській школі: історіографічний аспект [Електронний ресурс] / О. Сараєва // Історико-педагогічний альманах. - 2006. - Вип. 2. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2006_2_14
|
10. |
Сараєва О. В. Педагогічна преса 20-30-х рр. ХХ ст. як джерело вивчення історії дитячого колективу [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 622-626. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_126
|
11. |
Сараєва О. В. Погляди сухомлиністів на початкову освіту [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 444-448. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_110 Висвітлено погляди дослідників спадщини В. Сухомлинського на проблеми навчання й виховання молодших школярів у Павлиській середній школі. Акцентовано увагу на кандидатських дисертаціях як одній з форм вивчення педагогічної спадщини видатного вченого.Представлены взгляды исследователей наследия В. Сухомлинского на проблемы обучения и воспитания младших школьников в Павлышской средней школе. Акцентировано внимание на кандидатских диссертациях как одной из форм изучения педагогического наследия известного ученого.The publication presents the views of researchers of the heritage of V. Sukhomlyns’kyi about the problems of education and training younger schoolchildren in Pavlyshka secondary school. It focuses on master’s theses as a form of learning of V. Sukhomlyns’kyi’s pedagogical heritage.
|
12. |
Сараєва О. В. Соціальне представництво земських установ Півдня України (за матеріалами Державного архіву Російської Федерації) [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Історія. Політологія. - 2013. - Вип. 7-8. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ip_2013_7-8_12
|
13. |
Сараєва О. К. Удосконалення процесу формування стратегії забезпечення фінансової безпеки банку [Електронний ресурс] / О. К. Сараєва // Управління розвитком. - 2014. - № 14. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_14_29
|
14. |
Сараєва О. Ідея формування творчої особистості в дитячому колективі в педагогічній спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. Сараєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 274-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__69
|
15. |
Сараєва О. Розробка питань дитячого колективу в УРСР (60 – 80-ті рр ХХ ст) [Електронний ресурс] / О. Сараєва // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_23 На основі аналізу публікацій учених у педагогічній періодиці проаналізовано наукові розробки з питань дитячого колективу. Висвітлено соціально-психологічний та педагогічний аспекти проблеми. Визначено зміст та специфіку діяльності наукової лабораторії "Колектив і особистість", що об’єднала своєю проблематикою теоретиків, практиків та управлінців УРСР. Відзначено здобутки радянських науковців у створенні й розвитку теорії виховуючого колективу. Розглянуто перспективні теми досліджень щодо виховуючого колективу, до яких віднесено питання: колектив і особистість; роль і місце комсомольських і піонерських організацій в шкільному колективі.На основе анализа публикаций ученых в педагогической периодике проанализированы научные разработки по вопросам детского коллектива. Освещены социально-психологический и педагогический аспекты проблемы. Определены содержание и специфика деятельности лаборатории "Коллектив и личность", объединяющей своей проблематикой теоретиков, практиков и управленцев УССР. Отмечены достижения советских ученых в создании и развитии теории воспитывающего коллектива. Рассмотрены перспективные темы исследований в направлении воспитывающего коллектива, к которым отнесены вопросы: коллектив и личность; роль и место комсомольских и пионерских организаций в школьном коллективе.In this publication the author on the basis of research of articles in scientific periodicals analyzed the pedagogical researches of the children’s collective development. The socio-psychological and pedagogical problems are characterized. The content and specific activity of scientific laboratory “The collective and personality”, which united their issues theorists, practitioners and managers of USSR were determined in the article.
|
16. |
Сараєва О. В. Вплив діяльності земських установ на культурно-просвітницький розвиток національних меншин Південно-Східної України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Історичний архів. - 2009. - Вип. 3. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ians_2009_3_14
|
17. |
Сараєва О. В. Соціально-майновий склад земських службовців півдня України: аналіз матеріалів діловодства департаменту поліції Російської імперії [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Історичні і політологічні дослідження. - 2014. - № 1-2. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iipd_2014_1-2_7
|
18. |
Сараєва О. В. Історіографія діяльності земських установ в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Сараєва // Гуржіївські історичні читання. - 2011. - Вип. 4. - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gurit_2011_4_10
|
19. |
Сараєва О. Погляди А. Макаренка на формування дитячого колективу в світлі сучасних підходів [Електронний ресурс] / О. Сараєва // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 295-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_66
|
20. |
Сараєва О. Дитячий колектив: психолого-педагогічний вимір проблеми [Електронний ресурс] / О. Сараєва // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 31. - С. 281–292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_31_30
|
| |