Пошуковий запит: (<.>A=Сбруєва А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. / Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми: [б. в.], 1993. - Виходить 8 разів на рік. - ISSN 2312-5993. - ISSN 2414-9799 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Сбруєва А. А. Освіта обдарованих і талановитих: організаційні засади та тенденції розвитку міжнародного співробітництва [Електронний ресурс] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 14-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_4
|
3. |
Сбруєва А. А. Проблема взаємозв’язку освітньої та наукової діяльності університету: аналіз зарубіжних досліджень [Електронний ресурс] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 28-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_6
|
4. |
Сбруєва А. А. Детермінанти розвитку реформаційної педагогіки кінця XIX – початку XX століть: досвід системного аналізу [Електронний ресурс] / А. А. Сбруєва, Н. Г. Осьмук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 6. - С. 80-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_6_11
|
5. |
Сбруєва А. А. Відкритий метод координації: іноваційний механізм управління євроінтеграційними процесами у сфері вищої освіти [Електронний ресурс] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 6. - С. 282-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_6_34
|
6. |
Сбруєва А. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб’єкти, функції, механізми [Електронний ресурс] / А. Сбруєва // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_16 Охарактеризовано змістові та процесуальні аспекти діяльності суб’єктів управління Болонським процесом. Визначено політичні та культурологічні детермінанти Болонського процесу, результатом якого стало утворення європейського простору вищої освіти. Висвітлено провідні напрями діяльності Європейської асоціації університетів в межах реалізації Болонського процесу: розробка та апробація механізмів реформ на інституційному, національному та наднаціональному рівнях; теоретичне обгрунтування проблем управління та фінансування вищої освіти в умовах реформи. Охарактеризовано механізми здійснення та моніторингу ефективності реформаційних перетворень, серед яких пріоритетним названо відкритий метод координації. Резюмовано інтернаціональний, інтегративний, вертикально структурований характер діяльності міжнародних суб’єктів управління Болонським процесом.Охарактеризованы содержательные и процессуальные аспекты деятельности субъектов управления Болонским процессом. Определены политические и культурологические детерминанты Болонского процесса, результатом которого стало создание европейского пространства высшего образования. Освещены ведущие направления деятельности Европейской ассоциации университетов в рамках реализации Болонского процесса: разработка и апробация механизмов реформ на институциональном, национальном и наднациональном уровнях; теоретическое обоснование проблем управления и финансирования высшего образования в условиях реформы. Охарактеризованы механизмы осуществления и мониторинга эффективности реформирования преобразований, среди которых приоритетным назван открытый метод координации. Резюмирован интернациональный, интегративный, вертикально структурированный характер деятельности международных субъектов управления Болонским процессом.Characterize the content and procedural aspects of business management Bologna . Defined political and cultural determinants of the Bologna process, which resulted in the creation of the European Higher Education Area (EHE).
|
7. |
Сбруєва А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу [Електронний ресурс] / А. Сбруєва // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_14
|
8. |
Сбруєва А. А. До проблеми D(digital)-інновацій у вищій освіті: актуальний стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 8. - С. 170-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_8_21
|
9. |
Сбруєва А. А. Розвиток європейської вищої освіти в умовах глобальної фінансово-економічної кризи [Електронний ресурс] / А. А. Сбруєва // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 228-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_4_28
|
10. |
Сбруєва А. А. Тенденції трансформації місії університету: порівняльно-педагогічний аналіз [Електронний ресурс] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 448-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_57
|
11. |
Сбруєва А. Критерії та рівні сформованості управлінської компетентності викладача вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / А. Сбруєва, Д. Козлов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 3. - С. 504-515. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_3_64
|
12. |
Сбруєва А. Інтернаціоналізація як драйвер розвитку інноваційної системи університету [Електронний ресурс] / А. Сбруєва, Д. Козлов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 6. - С. 71-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_6_10
|
13. |
Сбруєва А. Порядок денний ЄС у сфері вищої освіти: пріоритети програми "Освіта та професійна підготовка 2020" [Електронний ресурс] / А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 10. - С. 110-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_10_12
|
14. |
Сбруєва А. Проблеми, суперечності та перспективи розвитку танцювальної освіти в сучасній американській школі [Електронний ресурс] / А. Сбруєва, М. Сбруєв // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 7. - С. 12-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_7_4
|
15. |
Сбруєва А. Актуальні проблеми якості викладання у європейській вищій школі: аналіз пріоритетів освітньої політики ЄС [Електронний ресурс] / А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 5. - С. 49-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_5_7
|
16. |
Єременко І. Етапи розвитку європейського виміру забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Єременко, А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 8. - С. 70-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_8_9
|
17. |
Єременко І. Забезпечення якості підготовки докторів філософії в контексті розбудови Європейського простору вищої освіти [Електронний ресурс] / І. Єременко, А. Сбруєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 10. - С. 86-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_10_11
|
18. |
Сбруєва А. Стратегії інтеграції освітньої та наукової діяльності університету: аналіз зарубіжного досвіду [Електронний ресурс] / А. Сбруєва // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 3. - С. 25-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_3_5
|
19. |
Ніколаї Г. Ю. Еволюція підготовки майбутніх учителів музики в Польщі у контексті розвитку педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Г. Ю. Ніколаї, А. А. Сбруєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2019. - № 4. - С. 90-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2019_4_14
|
20. |
Семеніхіна О. В. Відкриті цифрові освітні ресурси у галузі ІТ: кількісний аналіз [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, А. О. Юрченко, А. А. Сбруєва, А. І. Кузьмінський, О. В. Кучай, О. А. Біда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 331-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_75_1_25
|
| |