Пошуковий запит: (<.>A=Сегеда Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Сегеда Н. А. Антропофеномени музично-педагогічного професіоналізму [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(4). - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(4)__31
|
2. |
Сегеда Н. А. Феномен розвитку та його моделі як основа проектування людиномірної освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_1_11
|
3. |
Сегеда Н. А. Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця ХХ–початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 2. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_23
|
4. |
Сегеда Н. А. Методологічні орієнтири вивчення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 7. - С. 366-. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_7_45
|
5. |
Сегеда Н. Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Versus. - 2013. - № 1. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2013_1_3
|
6. |
Сегеда Н. А. Модельні маркери підготовки студентів мистецьких спеціальностей до самореалізації в професійній педагогічній діяльності [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 54-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2014_1-2_7
|
7. |
Сегеда Н. А. Інституціоналізація професійного розвитку викладача музичного мистецтва у вітчизняній системі безперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 352-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_63
|
8. |
Сегеда Н. Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2015_1_12
|
9. |
Сегеда Н. А. Культура музично-педагогічної творчості як емерджент трансфесіоналізації викладача музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 16. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_16_31
|
10. |
Сегеда Н. А. Постнекласичні смисли професіогенезу викладачів мистецьких дисциплін у контексті загальнонаукових підходів [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 23. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_23_9
|
11. |
Сегеда Н. А. Постнекласичні смисли професіогенезу викладачів мистецьких дисциплін у контексті загальнонаукових підходів [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 22. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_22_9
|
12. |
Сегеда Н. А. Педагогічна адекватність професійної діяльності викладача музичного мистецтва: ретроспектива проблеми і перспективи її вирішення [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2010. - Вип. 10. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2010_10_27
|
13. |
Сегеда Н. А. Зміст індивідуально-професійного ресурсу викладача музичного мистецтва у вимірах праксіологічного підходу [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_63
|
14. |
Сегеда Н. Акмеологічний дискурс аксіосфери професійного зростання педагога [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(1). - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(1)__34
|
15. |
Байбуз О. Г. Програмна підтримка формування індивідуальних навчальних планів студентів за структурно-логічною схемою напряму підготовки з дисциплінами вільного вибору [Електронний ресурс] / О. Г. Байбуз, Н. Є. Сегеда // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 288-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_46 Обгрунтовано впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ. З'ясовано доцільність формування індивідуального навчального плану на основі варіативних кредитних модулів програми підготовки за спеціальністю. Розроблено програмний комплекс індивідуального навчального плану, що відповідає статусу кредитного модуля. Запропоновано структурно-логічну схему (СЛС), що відображає встановлення зв'язків між дисциплінами, контролює їх логічну послідовність відповідно до СЛС програми підготовки за напрямом.Обосновано внедрение кредитно-модульной системы организации учебного процесса в ВУЗ. Установлена целесообразность формирования индивидуального учебного плана на основе вариативных кредитных модулей программы подготовки по специальности. Разработан программный комплекс индивидуального учебного плана, что соответствует статусу кредитного модуля. Предложена структурно-логическая схема (СЛС), что отражает установление связей к СЛС программы подготовки по направлению.
|
16. |
Сегеда Н. А. Особистісне зростання як критерій людиномірності освітнього середовища професійної підготовки майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 19. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_19_18
|
17. |
Сегеда Н. Дидактичні параметри методики формування культури професійної самореалізації майбутнього педагога-музиканта [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_6 Розглянуто методику формування культури професійної самореалізації майбутнього педагога-музиканта на етапі входження в педагогічну професійну діяльність. Виявлено системні суперечності магістерської освіти у сфері формування культури професійної самореалізації педагога. Сформульовано основні проблеми розробки методики для формування культури майбутньої професійної самореалізації у студентів. Увагу приділено визначенню специфічних функцій методики формування культури самореалізації та розкриттю їх навчально-виховного змісту. Визначено завдання викладачів у формуванні компонентів культури самореалізації: когнітивного, аксіологічного, особистісного, діяльнісно-творчого. Обґрунтовано органічну єдність навчальної системи та навчального середовища та її значення у формуванні культури самореалізації майбутніх фахівців. Відзначено особливу роль магістерських програм та магістратури в цілому для підготовки майбутнього педагога-музиканта.Рассмотрена методика формирования культуры профессиональной самореализации будущего педагога-музыканта на этапе вхождения в педагогическую профессиональную деятельность. Выявлены системные противоречия магистерского образования в сфере формирования культуры профессиональной самореализации педагога. Сформулированы основные проблемы разработки методики для формирования культуры будущей профессиональной самореализации у студентов. Внимание уделено определению специфических функций методики формирования культуры самореализации и раскрытию их учебно-воспитательного содержания. Определены задачи преподавателей в формировании компонентов культуры самореализации: когнитивного, аксиологического, личностного, деятельностно-творческого. Обосновано органическое единство учебной системы и учебной среды и ее значение в формировании культуры самореализации будущих специалистов. Отмечена особая роль магистерских программ и магистратуры в целом для подготовки будущего педагога-музыканта.Considered is the method of creating a culture of professional fulfillment future teacher - musician on the stage of entering the teaching professional activities. Revealed are the systemic contradictions master’s educations in creating a culture of teacher professional fulfillment. Formulated are the basic problems of development of methods for creating a culture of professional fulfillment in the future students. Attention is given to the specific functions of the methodology and building a culture of self- disclosure of their educational content. Defined is the task of teachers in shaping the culture of self-components: cognitive, axiological, personal, active and creative. Grounded is the organic unity of the educational system and the learning environment and its importance in shaping the culture of self-realization of future specialists. Noted is the special role of master programs and master's in general for the preparation of future teachers-musician.
|