Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (11)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сегеда Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Сегеда Н. А. 
Антропофеномени музично-педагогічного професіоналізму [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(4). - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(4)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.187 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сегеда Н. А. 
Феномен розвитку та його моделі як основа проектування людиномірної освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сегеда Н. А. 
Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця ХХ–початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 2. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.869 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сегеда Н. А. 
Методологічні орієнтири вивчення проблеми гармонізації культурно-освітнього простору майбутнього музиканта-педагога [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 7. - С. 366-. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_7_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.199 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сегеда Н. 
Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Versus. - 2013. - № 1. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2013_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 526.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сегеда Н. А. 
Модельні маркери підготовки студентів мистецьких спеціальностей до самореалізації в професійній педагогічній діяльності [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 54-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2014_1-2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 536.036 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сегеда Н. А. 
Інституціоналізація професійного розвитку викладача музичного мистецтва у вітчизняній системі безперервної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 352-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.545 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сегеда Н. 
Креативно-акмеологічна сутність професіогенезу викладача у смислових координатах педевтологічних аналогем [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2015_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сегеда Н. А. 
Культура музично-педагогічної творчості як емерджент трансфесіоналізації викладача музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 16. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_16_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сегеда Н. А. 
Постнекласичні смисли професіогенезу викладачів мистецьких дисциплін у контексті загальнонаукових підходів [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 23. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_23_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.479 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сегеда Н. А. 
Постнекласичні смисли професіогенезу викладачів мистецьких дисциплін у контексті загальнонаукових підходів [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2014. - Вип. 22. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2014_22_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.479 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сегеда Н. А. 
Педагогічна адекватність професійної діяльності викладача музичного мистецтва: ретроспектива проблеми і перспективи її вирішення [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2010. - Вип. 10. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2010_10_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сегеда Н. А. 
Зміст індивідуально-професійного ресурсу викладача музичного мистецтва у вимірах праксіологічного підходу [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.652 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сегеда Н. 
Акмеологічний дискурс аксіосфери професійного зростання педагога [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(1). - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.818 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Байбуз О. Г. 
Програмна підтримка формування індивідуальних навчальних планів студентів за структурно-логічною схемою напряму підготовки з дисциплінами вільного вибору [Електронний ресурс] / О. Г. Байбуз, Н. Є. Сегеда // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 288-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_46
Обгрунтовано впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ. З'ясовано доцільність формування індивідуального навчального плану на основі варіативних кредитних модулів програми підготовки за спеціальністю. Розроблено програмний комплекс індивідуального навчального плану, що відповідає статусу кредитного модуля. Запропоновано структурно-логічну схему (СЛС), що відображає встановлення зв'язків між дисциплінами, контролює їх логічну послідовність відповідно до СЛС програми підготовки за напрямом.Обосновано внедрение кредитно-модульной системы организации учебного процесса в ВУЗ. Установлена целесообразность формирования индивидуального учебного плана на основе вариативных кредитных модулей программы подготовки по специальности. Разработан программный комплекс индивидуального учебного плана, что соответствует статусу кредитного модуля. Предложена структурно-логическая схема (СЛС), что отражает установление связей к СЛС программы подготовки по направлению.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.533 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Сегеда Н. А. 
Особистісне зростання як критерій людиномірності освітнього середовища професійної підготовки майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Н. А. Сегеда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 19. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_19_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сегеда Н. 
Дидактичні параметри методики формування культури професійної самореалізації майбутнього педагога-музиканта [Електронний ресурс] / Н. Сегеда // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_6
Розглянуто методику формування культури професійної самореалізації майбутнього педагога-музиканта на етапі входження в педагогічну професійну діяльність. Виявлено системні суперечності магістерської освіти у сфері формування культури професійної самореалізації педагога. Сформульовано основні проблеми розробки методики для формування культури майбутньої професійної самореалізації у студентів. Увагу приділено визначенню специфічних функцій методики формування культури самореалізації та розкриттю їх навчально-виховного змісту. Визначено завдання викладачів у формуванні компонентів культури самореалізації: когнітивного, аксіологічного, особистісного, діяльнісно-творчого. Обґрунтовано органічну єдність навчальної системи та навчального середовища та її значення у формуванні культури самореалізації майбутніх фахівців. Відзначено особливу роль магістерських програм та магістратури в цілому для підготовки майбутнього педагога-музиканта.Рассмотрена методика формирования культуры профессиональной самореализации будущего педагога-музыканта на этапе вхождения в педагогическую профессиональную деятельность. Выявлены системные противоречия магистерского образования в сфере формирования культуры профессиональной самореализации педагога. Сформулированы основные проблемы разработки методики для формирования культуры будущей профессиональной самореализации у студентов. Внимание уделено определению специфических функций методики формирования культуры самореализации и раскрытию их учебно-воспитательного содержания. Определены задачи преподавателей в формировании компонентов культуры самореализации: когнитивного, аксиологического, личностного, деятельностно-творческого. Обосновано органическое единство учебной системы и учебной среды и ее значение в формировании культуры самореализации будущих специалистов. Отмечена особая роль магистерских программ и магистратуры в целом для подготовки будущего педагога-музыканта.Considered is the method of creating a culture of professional fulfillment future teacher - musician on the stage of entering the teaching professional activities. Revealed are the systemic contradictions master’s educations in creating a culture of teacher professional fulfillment. Formulated are the basic problems of development of methods for creating a culture of professional fulfillment in the future students. Attention is given to the specific functions of the methodology and building a culture of self- disclosure of their educational content. Defined is the task of teachers in shaping the culture of self-components: cognitive, axiological, personal, active and creative. Grounded is the organic unity of the educational system and the learning environment and its importance in shaping the culture of self-realization of future specialists. Noted is the special role of master programs and master's in general for the preparation of future teachers-musician.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.609 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського