Пошуковий запит: (<.>A=Сейко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сейко Н. А. Співпраця Тадеуша Чацького з католицьким духовенством у справі благодійної підтримки навчальних закладів Правобережжя (початок ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_1_24
|
2. |
Сейко Н. А. Університетська модель благодійності в Україні (перша половина ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_3_14
|
3. |
Сейко Н. "Едукаційні фундуші” як форми доброчинності на Правобережній Україні у ХІХ ст. [Електронний ресурс] / Н. Сейко // Історико-педагогічний альманах. - 2005. - Вип. 1. - С. 101-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2005_1_10
|
4. |
Сейко Н. Доброчинність як підґрунтя діяльності дитячих притулків в Україні у ХІХ – поч. ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. Сейко // Історико-педагогічний альманах. - 2006. - Вип. 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2006_1_5
|
5. |
Сейко Н. Родина Безбродьків у системі доброчинності в сфері освіти України ХІХ століття [Електронний ресурс] / Н. Сейко // Історико-педагогічний альманах. - 2006. - Вип. 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2006_2_12
|
6. |
Сейко Н. Стипендіальні фонди як форма доброчинності в Україні у ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Н. Сейко // Історико-педагогічний альманах. - 2007. - Вип. 2. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2007_2_5
|
7. |
Сейко Н. А. Головні характеристики джерельної бази дослідження історії доброчинності у сфері освіти України (ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(9). - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(9)__28 Проаналізовано джерельну базу проблеми історичного розвитку доброчинності у сфері освіти України у XIX - початок XX ст. Обгрунтовано провідні критерії класифікації історичних джерел (структурний, ступеня формалізації, хронологічний, структурно-змістовий. Сформульовано висновок про значення польськомовної та англомовної історичної літератури в структурі джерельної бази історії доброчинності у сфері освіти.
|
8. |
Сейко Н. А. Польськомовні джерела ХІХ – ХХ століть у вітчизняних історико-педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 630-635. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_128 Проаналізовано польськомовні наукові джерела у вітчизняних історико-педагогічних дослідженнях. З’ясовано місце і роль польськомовних архівних документів, матеріалів польськомовних періодичних видань ХІХ – початку ХХ ст., мемуаристичної літератури, наукових праць ХІХ - ХХ ст. з питань історії освіти й культури, які публікувалися польською мовою в Україні та за кордоном, а також довідників, словників, бібліографічних видань польською мовою у вітчизняній історії педагогіки. Сформульовано висновок про значущість польських і польськомовних джерел для виконання досліджень з історії педагогіки.Представлен анализ польскоязычных научных источников в отечественных историко-педагогических исследованиях. Определены место и роль польскоязычных архивных документов, материалов польских или польскоязычных периодических изданий ХІХ – начала ХХ вв., мемуаристической литературы, научных трудов ХІХ – ХХ вв. по истории образования и культуры, опубликованных на польском языке в Украине и за рубежом, а также справочников, словарей, библиографических изданий на польском языке в отечественной истории педагогики. Сформулирован вывод о значимости польскоязычных источников для проведения исследований по истории педагогики.This paper presents an analysis of Polish-language scientific sources in Ukrainian historical and pedagogical studies. The article also reveals the place and role of Polish archival documents, materials of Polish periodicals of XIX – early XX century, memoirs and scientific works of XIX – XX centuries on history of education and culture, which were published in the Polish language in Ukraine and abroad, and also directories, dictionaries, bibliographies in the Polish language in Ukrainian history of pedagogics. The conclusion about the significance of Polish and Polish-language sources for carrying out the studies on the history of pedagogics is formulated.
|
9. |
Сейко Н. Польськомовні джерела ХІХ – ХХ століть у вітчизняних історично-педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. Сейко // Українська полоністика. - 2013. - Вип. 10. - С. 123-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2013_10_17 Проаналізовано польськомовні наукові джерела у вітчизняних історико-педагогічних дослідженнях. З’ясовано місце і роль польськомовних архівних документів, матеріалів польськомовних періодичних видань ХІХ – початку ХХ ст., мемуаристичної літератури, наукових праць ХІХ - ХХ ст. з питань історії освіти й культури, які публікувалися польською мовою в Україні та за кордоном, а також довідників, словників, бібліографічних видань польською мовою у вітчизняній історії педагогіки. Сформульовано висновок про значущість польських і польськомовних джерел для виконання досліджень з історії педагогіки.Представлен анализ польскоязычных научных источников в отечественных историко-педагогических исследованиях. Определены место и роль польскоязычных архивных документов, материалов польских или польскоязычных периодических изданий ХІХ – начала ХХ вв., мемуаристической литературы, научных трудов ХІХ – ХХ вв. по истории образования и культуры, опубликованных на польском языке в Украине и за рубежом, а также справочников, словарей, библиографических изданий на польском языке в отечественной истории педагогики. Сформулирован вывод о значимости польскоязычных источников для проведения исследований по истории педагогики.This paper presents an analysis of Polish-language scientific sources in Ukrainian historical and pedagogical studies. The article also reveals the place and role of Polish archival documents, materials of Polish periodicals of XIX – early XX century, memoirs and scientific works of XIX – XX centuries on history of education and culture, which were published in the Polish language in Ukraine and abroad, and also directories, dictionaries, bibliographies in the Polish language in Ukrainian history of pedagogics. The conclusion about the significance of Polish and Polish-language sources for carrying out the studies on the history of pedagogics is formulated.
|
10. |
Сейко Н. А. Католицька громада Правобережжя як суб’єкт доброчинності у сфері освіти (перша половина ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Українська полоністика. - 2012. - Вип. 9. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2012_9_17 Проаналізовано місце та роль Римо-католицької церкви та католицької громади Правобережної України у справі доброчинної підтримки сфери освіти краю. З'ясовано провідні функції доброчинної діяльності Римо-католиків на користь навчальних закладів у регіоні; виявлено особливості надання доброчинної підтримки навчальним закладам Правобережжя з боку католицьких церков та громад у період люстрації доброчинних пожертв в середині XIX століття.
|
11. |
Сейко Н. А. Проблема доброчинності в Україні на сторінках "Журналу міністерства народної освіти" (друга половина ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 64. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_64_16
|
12. |
Сейко Н. А. Доброчинність як провідник соціалізації дітей шкільного віку в Україні (ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 65. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_65_10
|
13. |
Сейко Н. А. Самостійна науково-дослідна робота студентів у структурі та змісті курсу "Методологія і методи соціально-педагогічних досліджень" [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 25. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_25_20
|
14. |
Сейко Н. Доброчинність польської громади в системі середньої освіти Правобережжя (ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Сейко // Київські полоністичні студії. - 2010. - Т. 16. - С. 225-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kps_2010_16_24
|
15. |
Сейко Н. А. Система соціальної опіки дітей шкільного віку в Республіці Польща на тлі європейського досвіду [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Українська полоністика. - 2016. - Вип. 13. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2016_13_19 Розглянуто досвід Республіки Польща в забезпеченні соціальної опіки дітей шкільного віку на тлі європейського досвіду. Представлено цільові характеристики соціальної опіки дітей у системі освіти Республіки Польща на тлі європейського досвіду, а саме: протидія соціальному виключенню дітей та молоді; забезпечення єдності освітньої, соціальної та професійної діяльності в системі освіти; активна інтеграція в локальному соціумі; запобігання бездомності і бездоглядності; структурні зміни в соціальній інтеграції, зокрема в системі освіти.
|
16. |
Сейко Н. А. Януш Корчак в українських та польських дослідженнях кінця XX – 10-х рр. XXI століття [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко, Б. Сєрадська-Базюр // Українська полоністика. - 2017. - Вип. 14. - С. 124-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2017_14_16 Подано характеристику українських та польських досліджень теорії і практики педагогічної діяльності Януша Корчака. Обгрунтовано специфіку джерельної бази корчакознавства в Україні та Польщі; виокремлено кілька груп наукових праць, які комплексно висвітлюють особливості педагогічної творчості видатного педагога: дослідження фактів його життя і діяльності; вивчення літературної творчості Я. Корчака; праці, присвячені його педагогічним методам і методикам, соціально-педагогічній діяльності; дослідження науково-методичного та практично-рекомендаційного характеру тощо.
|
17. |
Ситняківська С. М. Навчання студентів на білінгвальній основі в Україні та Польщі: результати пілотного дослідження [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська, Н. А. Сейко // Українська полоністика. - 2018. - Вип. 15. - С. 194-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2018_15_23 Представлено результати пілотного опитування студентів Житомирського державного університету імені Івана Франка (Україна) та Академії "Ігнатіанум" (Польща) щодо професійної підготовки студентів на білінгвальній основі. Здійснено компаративний аналіз обізнаності студентів з таким видом навчання та потребою у професійній підготовці на білінгвальній основі серед українських та польських студентів.
|
18. |
Сейко Н. Доброчинники в системі освіти Волині початку XIX століття: Ян Лернет і Юзеф-Август Ілінський [Електронний ресурс] / Н. Сейко // Волинь - Житомирщина. - 2016. - Вип. 27. - С. 336-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vg_2016_27_44
|
19. |
Сейко Н. А. Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу "Соціальний фандрайзинг" [Електронний ресурс] / Н. А. Сейко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_32
|
20. |
Зюлковський П. Випускні кваліфікаційні роботи студентів магістратури та бакалаврату в системі науково-дослідної підготовки майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / П. Зюлковський, Н. А. Сейко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2015_3_4
|
| |