Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Семененко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Цимбалюк Л. Г. 
Методичні підходи до визначення ефективності заходів по плану маркетингу [Електронний ресурс] / Л. Г. Цимбалюк, Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко // Економічний простір. - 2013. - № 72. - С. 262-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_72_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.141 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скригун Н. П. 
Визначення оптимальної ціни товару з урахуванням найбільш значимих чинників [Електронний ресурс] / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 10. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_10_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.169 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Капінус Л. В. 
Особливості маркетингової збутової політики підприємства в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко // Економіка та управління АПК. - 2014. - № 2. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2014_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Розумей С. Б. 
Методичні підходи щодо оцінювання каналів розподілу продукції [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, К. Ю. Семененко, І. П. Розпутня // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 11. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_11_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 72.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Капінус Л. В. 
Поведінка Інтернет-споживачів у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 7-8(1). - С. 75-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_7-8(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 101.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Семененко К. А. 
Управління якістю інформації в органах державного управління [Електронний ресурс] / К. А. Семененко // Актуальні проблеми державного управління. - 2016. - № 1. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2016_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.001 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Скригун Н. 
Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Н. Скригун, М. Кочмарук, К. Семененко // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(4). - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(4)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.8 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Капінус Л. В. 
Види мерчандайзингу: сутність та класифікаційні ознаки [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, К. Ю. Семененко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(2). - С. 175-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(2)__47
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Скригун Н. П. 
Е-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, І. М. Авраменко // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 6. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_6_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.409 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Семененко К. Ю. 
Методи стимулювання відвідувачів антикафе [Електронний ресурс] / К. Ю. Семененко, К. А. Кухта, Н. П. Скригун, Л. В. Капінус // Управління розвитком. - 2016. - № 2. - С. 102–107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2016_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.921 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Скригун Н. П. 
Кольорова гама в оформленні упаковки пивної продукції як ключовий засіб комунікацій зі споживачем [Електронний ресурс] / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, Н. М. Білодідова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_20(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Семененко К. Ю. 
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет [Електронний ресурс] / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун, І. І. Кириленко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 12. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_12_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Скригун Н. П. 
Використання гештальт-технологій у маркетингу [Електронний ресурс] / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, Н. М. Білодідова // Причорноморські економічні студії. - 2017. - Вип. 21. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2017_21_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Рациборинська-Полякова Н. В. 
Особливості проявів синдромологічної картини непсихотичних психічних розладів у комбатантів при віддалених наслідках закритих черепно-мозкових травм [Електронний ресурс] / Н. В. Рациборинська-Полякова, К. М. Семененко // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 324-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvnmu_2018_22_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.491 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Розумей С. Б. 
Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару [Електронний ресурс] / С. Б. Розумей, А. В. Долюк, К. Ю. Семененко // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 2-2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_2-2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Рациборинська-Полякова Н. В. 
Особливості проявів дисомній в учасників бойових дій [Електронний ресурс] / Н. В. Рациборинська-Полякова, К. М. Семененко // Архів психіатрії. - 2018. - Т. 24, № 4. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsuh_2018_24_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Семененко К. М. 
Поєднання коморбідної патології при непсихотичних психічних порушеннях з розладом уваги в учасників бойових дій [Електронний ресурс] / К. М. Семененко // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 588-591. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvnmu_2018_22_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 437.551 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Семененко К. Ю. 
Маркетингова діяльність в соціальних мережах "Facebook" та "Instagram" [Електронний ресурс] / К. Ю. Семененко, В. І. Юрченко, Н. П. Скригун // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 2. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.464 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Рациборинська-Полякова Н. В. 
Лікування Гліциседом непсихотичних психічних порушень в учасників бойових дій із коморбідною гіпертонічною хворобою [Електронний ресурс] / Н. В. Рациборинська-Полякова, К. М. Семененко // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 625-631. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvnmu_2019_23_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Капінус Л. В. 
Поведінкові стратегії підприємства під впливом Квіз-маркетингу [Електронний ресурс] / Л. В. Капінус, К. Ю. Семененко, Н. О. Молін // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2020. - Вип. 43. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2020_43_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського