Пошуковий запит: (<.>A=Сергєєнкова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Побірченко Н. Психологічна теорія і методологія дослідження особистості в освітології [Електронний ресурс] / Н. Побірченко, О. Сергєєнкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_25 Виокремлено провідні засоби розвитку особистості в освітологічному просторі, серед яких названо соціально-особистісні: сприйняття та розуміння етичних норм поведінки, здатність оволодівати соціальним та освітнім досвідом, креативність у мисленні та практичних діях, приваблива комунікабельність, наполегливість у досягненнях, екологічна грамотність, здатність до самооцінювання та самокритики, інструментальні, дослідницькі навички; навички вибору ціннісної інформації; культура володіння усною та письмовою комунікацією, державною та рідною мовою; комп'ютерна грамотність; пошуково-дослідницькі: навички користування Інтернет-ресурсом; уміння розробляти організаційно-наукові процедури дослідження; здатність до аналізу та узагальнення результатів дослідження; вибір престижних дослідницьких проблем; наявність прогнозувального потенціалу; професійні: загальнопрофесійні: обізнаність з механізмами адаптації до професійного середовища, визначення ролей і місця в робочому колективі; спеціалізовано-професійні. Узагальнено відповідні компетенції. Визначено пріоритетні об'єкти дослідження простору, відповідні їм види навчальної діяльності, за умов яких у студентів формуються інноваційно-спрямовані компетенції, якими наповнюється сутнісний зміст освітологічного простору. Выделены ведущие средства развития личности в освитологическом пространстве, среди которых названы социально-личностные: восприятие и понимание этических норм поведения; способность овладевать социальным и образовательным опытом; креативность в мышлении и практических действиях; привлекательная коммуникабельность; настойчивость в достижениях; экологическая грамотность; способность к самооценке и самокритике; инструментальные: знание и понимание смысла жизнедеятельности и охраны труда; исследовательские навыки; навыки выбора ценностной информации; культура владения устной и письменной коммуникацией, государственным и родным языком; компьютерная грамотность; поисково-исследовательские: навыки пользования Интернет-ресурсом; умение разрабатывать организационно-научные процедуры исследования; способность к анализу и обобщению результатов исследования; выбор престижных исследовательских проблем; наличие прогнозируемого потенциала; профессиональные. Определены приоритетные объекты исследования пространства, соответствующие им виды учебной деятельности, в условиях которых у студентов формируются инновационно-направленные компетенции, которыми наполняется сущностное содержание освитологического пространства. In the article the factor of personality is reflected in educational space. Theoretical ideas and methodological going are reasonable near rich in content determination of factor of personality in innovative industry – educology (“osvitolohiya”). The purpose of the article is to disclose the factor of the personality as the priority regularity of the development of the new scientific approach in the integrated research of the osvitological principles. It was used the methods of theoretical, methodological analysis of the scientific sources and experience of the practical implementation of the main learning outcomes.
|
2. |
Побірченко Н. А. Витоки неперервної професійної орієнтації у працях вітчизняного дослідника Бориса Федоришина [Електронний ресурс] / Н. А. Побірченко, О. П. Сергєєнкова, Н. А. Сургунд // Ринок праці та зайнятість населення. - 2014. - № 4. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2014_4_12
|
3. |
Сергєєнкова О. П. До проблеми самостійності у працевлаштуванні випускників вищої школи [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_26 Проаналізовано аспекти самостійності випускників університету у вирішенні проблеми працевлаштування. Описано критерійно-понятійні напрями в усвідомленні випускниками цінностей і проблем успішної життєдіяльності.Проанализированы аспекты самостоятельности выпускников университета в решении проблемы трудоустройства. Описаны критерийно-понятийные направления в осознании выпускниками ценностей и проблем успешной жизнедеятельности.
|
4. |
Сергєєнкова О. П. Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_20 Розглянуто основні теоретико-практичні положення щодо проблеми розвитку особистісної мобільності як базової риси сучасного конкурентоспроможного фахівця. Наведено тлумачення поняття «особистісна мобільність» - внутрішній потенціал особистості, що забезпечує майбутньому фахівцеві можливість саморозвиватися, здобувати нові знання - ефективно спілкуватися з іншими людьми. Представлено компоненти означеного психологічного феномена з домінуванням мотиваційно-когнітивного аспекту, розкрито зв’язок особистісної мобільності як внутрішнього потенціалу суб’єкта праці з процесами саморозвитку майбутнього фахівця.Рассмотрены основные теоретико-практические положения проблемы развития личностной мобильности как базовой черты современного конкурентоспособного специалиста. Дано толкование понятия "личностная мобильность".The article outlines the main theoretical and practical ways to the issue of personal mobility as basic feature of a modern competitive specialist. It is given the definition of the concept ‘personal mobility’, presented components
|
5. |
Сергєєнкова О. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_19
|
6. |
Сергєєнкова О. П. Рефлексія як механізм професійної самореалізації викладача вищої школи [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 13. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_13_14
|
7. |
Сергєєнкова О. П. Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 27. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_27_17
|
8. |
Сергєєнкова О. Аналіз кореляційних зв’язків показників мотиваційної сфери особистості [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова, Ф. Подшивайлов, Л. Подшивайлова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 57-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_9
|
9. |
Сергєєнкова О. Суб’єктність як чинник становлення особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова, О. Столярчук // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 1. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_1_12
|
10. |
Сергєєнкова О. П. Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 1. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_1_30
|
11. |
Столярчук О. А. Гармонізація становлення особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук, О. П. Сергєєнкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2019. - Вип. 4. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2019_4_19
|
12. |
Охрімов В. О. Психосоматичні ресурси особистості із захворюванням серцево-судинної системи [Електронний ресурс] / В. О. Охрімов, О. П. Сергєєнкова // Габітус. - 2020. - Вип. 19. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_19_32
|
13. |
Сергєєнкова О. П. Вплив зовнішнього середовища та психологічні умови на розвиток здатності молоді до підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова, І. А. Добренко // Габітус. - 2021. - Вип. 22. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_22_22
|
14. |
Прядко А. Історіогенез поняття "стереотип" як предмету психологічного дослідження професійних стереотипів вихователів [Електронний ресурс] / А. Прядко, О. Сергєєнкова // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 10. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2021_10_23
|
15. |
Столярчук О. А. Динаміка академічної прокрастинації студентів [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук, О. П. Сергєєнкова, О. П. Коханова // Габітус. - 2021. - Вип. 26. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_26_25
|
16. |
Сергєєнкова О. Семантичні універсалії "картини світу" майбутніх психологів-консультантів [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова, С. Каліщук, Т. Заболотна // Psycholinguistics. - 2021. - Vol. 29, Iss. 1. - С. 167-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2021_29_1_9
|
17. |
Столярчук О. А. Проблема усвідомлення особистістю покликання: теоретико-емпіричні аспекти [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук, О. П. Сергєєнкова // Габітус. - 2022. - Вип. 41. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_41_35
|