Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сердечна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Сердечна Л. В. 
Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 3. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_3_8
Досліджено питання державної політики у сфері реклами, розроблено рекомендації щодо підвищення її ефективності, зокрема, з використанням фіскального регулювання. Обгрунтовано роль податкових інструментів у державному управлінні рекламою для захисту інтересів держави й суспільства. Визначено, що оподаткування може сприяти збалансуванню корпоративних інтересів рекламного бізнесу з правами та вимогами суспільства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сердечна Л. В. 
Досвід європейських країн з державного регулювання розповсюдження рекламної інформації [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Економіка та держава. - 2010. - № 12. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_12_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сердечна Л. В. 
Імажинер Ж. Дюрана як архетипне підґрунтя регулювання рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Публічне урядування. - 2016. - № 2. - С. 226-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_2_23
Проаналізовано особливості застосування архетипної складової в рекламній діяльності. Розглянуто стан регулювання у сфері реклами та його адекватності сучасним викликам на основі використання архетипного підходу до державного управління. Виявлено основні ролі реклами в сучасному українському суспільстві, що стали причинам соціальних аномій. Досліджено окремі положення теорії Жильбера Дюрана і зокрема про «імажинер», здійснено спробу їх опису, а також осмислення процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві, та практичного застосування окремих соціологічних конструкцій як теоретичних засад державного управління. Запропоновано використовувати результати архетипних досліджень у соціальному управлінні як один із напрямів удосконалення державного регулювання у сфері реклами.Проанализированы особенности применения архетипной составляющей в рекламной деятельности. Рассмотрено состояние регулирования в сфере рекламы и его адекватности современным вызовам и угрозам на основе использования архетипного подхода к государственному управлению. Выявлены основные роли рекламы в современном украинском обществе, которые стали причинами социальных аномий. Исследованы отдельные положения теории Жильбера Дюрана и в частности об «имажинере», предпринята попытка их описания, а также осмысления процессов, протекающих в современном обществе, и практического применения отдельных социологических конструкций как теоретических основ государственного управления. Предложено использовать результаты архетипических исследований в социальном управлении как одно из направлений совершенствования государственного регулирования в сфере рекламы.The features of the application component archetypal advertising. The state regulation of advertising and its adequacy to modern challenges and threats through the use of archetypal approach to governance. The basic role of advertising in the Ukrainian society, which caused social anomie. Studied some of the theory of Gilbert Durand and in particular the "imaginaire" attempted their descriptions, as well as understanding the processes occurring in modern society, and the practical application of certain sociological structures as the theoretical principles of public administration. An archetypal use the results of research in social management as one of the areas of improvement of state regulation in the field of advertising.
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.434 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сердечна Л. В. 
Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991–1996 рр. [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2016. - № 3. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2016_3_3
Здійснено ретроспективний аналіз розвитку реклами в сучасній Україні в контексті соціально-економічних перетворень, зокрема одного з етапів, який охоплює період 1991 - 1996 рр., до прийняття закону про рекламу. Оцінка економічного розвитку реклами і її ролі як галузі національної економіки грунтується на дослідженні статистичних матеріалів та експертних даних. Проаналізовано зміни в структурі та обсягах рекламного ринку в означеному періоді. Окрему увагу приділено формуванню та особливостям суб'єктів національного ринку. Розглянуто процес становлення державного регулювання реклами та рекламного самоуправління, створення нормативно-правової бази. Проаналізовано історичні передумови формування рекламної галузі національної економіки, відображено особливості державного і громадського регулювання рекламної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.116 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сердечна Л. 
Державна політика щодо захисту прав споживачів реклами [Електронний ресурс] / Л. Сердечна // Актуальні проблеми державного управління. - 2010. - Вип. 2. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2010_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.957 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сердечна Л. В. 
Особливості податкового регулювання у сфері реклами [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Менеджер. - 2016. - № 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2016_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.341 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сердечна Л. В. 
Особливості розвитку національної рекламної галузі в 1997–2002 рр. [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2016. - № 4. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2016_4_4
Здійснено ретроспективний аналіз розвитку реклами в сучасній Україні в контексті соціально-економічних перетворень, зокрема етапу 1997 - 2002 рр., який охоплює період після прийняття Закону України "Про рекламу" від 3 липня 1996 р. N 270/96-ВР. Здійснено аналіз формування і розвитку законодавчого регулювання реклами. На підставі статистичних матеріалів та експертних даних у роботі надано оцінку економічного розвитку реклами і її ролі в соціально-економічному житті країни у визначеному періоді. Установлено специфічні особливості розвитку вітчизняної рекламної галузі, досліджено тенденції на національному ринку реклами. Приділено увагу розвитку національних рекламних агентств. Зроблено аналіз розвитку державного регулювання і рекламного самоврядування, а також аналіз інституціональних змін у цей період.
Попередній перегляд:   Завантажити - 549.4 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Сердечна Л. В. 
Державне управління сферою рекламної інформації: збалансування підтримки і контролю [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Ноосфера і цивілізація. - 2013. - Вип. 14. - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Niz_2013_14_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сердечна Л. В. 
Жільбер Дюран: філософ і герой [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Український соціум. - 2022. - № 2. - С. 134-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2022_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 926.1 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сердечна Л. В. 
Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу [Електронний ресурс] / Л. В. Сердечна // Український соціум. - 2023. - № 2. - С. 106-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2023_2_12
У контексті архетипного підходу проаналізовано вплив реклами на процеси, що відбуваються в сучасному українському суспільстві. Розглянуто роль реклами як фактора суспільних трансформацій, негативних соціальних девіацій, зокрема, таких проявів девіантної поведінки, як куріння та ігрова залежність. На прикладі найвразливіших до впливу реклами соціальних груп, якими є діти та підлітки, окрему увагу приділено аналізу використання архетипів у рекламі. Доведено, що завдяки використанню технологій впливу на масову свідомість, в тому числі архетипів, реклама набуває функції маніпулятора масовою свідомістю, а також певною мірою чинить деструктивний вплив на суспільство в цілому і на молодь зокрема. Показано, що реклама як соціокультурний феномен вимагає комплексного підходу до проблеми регулювання та контролю цієї сфери з метою забезпечення інтересів суспільства та захисту споживачів від негативного впливу рекламної пропаганди. З'ясовано проблематику використання архетипних засад у регулюванні рекламної діяльності з метою протидії її негативному впливу на суспільно-трансформаційні процеси. Приділено увагу напрямам удосконалення регулювання в галузі реклами щодо протидії її негативному впливу на соціальні трансформації. Доведено необхідність посилення ролі в процесах регулювання громадських інститутів, залучення громадськості до вирішення актуальних проблем суспільства та захисту його морально-етичних цінностей. За результатами дослідження, реклама є детермінантою трансформаційних процесів у суспільстві, зумовлює зміни масової поведінки, зокрема негативні. Зазначено роль, яку відіграють у розв'язанні проблеми владні інституції та державне регулювання, а також громадськість, соціальні організації та інститути. Відповідно до стану регулювання рекламної діяльності крізь призму архетипіки, використання архетипів як засад управлінського впливу в регулюванні рекламної сфери сприятиме збалансуванню інтересів суспільства та рекламної індустрії, захисту прав споживачів, підвищенню соціальної відповідальності розповсюджувачів реклами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 769.416 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського