Пошуковий запит: (<.>A=Синєокий О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Синєокий О. В. Феномен диско-комунікації: Donna Summer, Gilla, Dee D. Jackson, Boney M., La Bionda, Supercharge, Chilly. [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 39. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_7
|
2. |
Синєокий О. В. Польський рекординг як засіб соціальної комунікації: від "Polskie nagrania – muza” до "Universal music polska [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_1_7 Наведено результати дослідження історії розвитку польської індустрії грамзапису. Розглянуто особливості організації таких рекорд-лейблів, як "Polskie Nagrania Muza", "Polton", "Тоnpress" та інших за часів соціалізму. Порушено питання реформування інфраструктури фонографічної індустрії в Польщі після краху комуністичного режиму.
|
3. |
Синєокий О. В. Рок-музика й розвиток рекорд-комунікації в Румунії [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_9 Розглянуто особливості організації рекордингової індустрії Румунії за часів соціалізму. Досліджено комунікаційні особливості розвитку румунського лейбла "Electrecord". Висвітлено питання стосовно систематизації інформації з історії грамзапису рок-музики в Румунії.
|
4. |
Синєокий О. "Supraphon" в системі соціальних комунікацій Чехії: минуле і сьогодення [Електронний ресурс] / О. Синєокий // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 188-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_21
|
5. |
Синєокий О. В. Рок-музика в радіоефірі соціалістичного табору [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_19
|
6. |
Синєокий О. В. Індивідуальні умови професійної деформації особистості адвоката [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Форум права. - 2008. - № 2. - С. 425-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
7. |
Синєокий О. В. Про акмеологію професійного мовлення прокурора-криміналіста [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Форум права. - 2009. - № 2. - С. 384-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
8. |
Синєокий О. В. Інститут музичного звукозапису в системі соціальних комунікацій: інформаційний аналіз східнонімецького досвіду [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2013. - № 2. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2013_2_5 Викладено аналіз становлення та розвитку рекордингової системи Німецької Демократичної Республіки. Описано істотні особливості організації рекорд-лейбла "Amiga". Проведено систематизацію інформації з історії грамзапису східнонімецької рок-музики за часів соціалізму. Доведено, що соціальній взаємодії у сфері музичного звукозапису є притаманною особлива інформаційно-комунікативна природа.
|
9. |
Синєокий О. Диско-комунікація як особливе масове явище [Електронний ресурс] / О. Синєокий // Психологія і суспільство. - 2013. - № 2. - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_2_7
|
10. |
Синєокий О. В. Рекордингова система в структурі засобів масової комунікації Болгарії, або Досвід "Балкантона" [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 3. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_3_3 Вперше в науковій літературі проаналізовано становлення та розвиток рекордингової системи в структурі інститутів соціальної комунікації Болгарії. Запропоновано характеристику організації рекорд-лейблу "Балкантон". Особливе місце відведено історії грамзапису рок-музики в Болгарії.
|
11. |
Синєокий О. В. Поп- і рок-музика в грамзапису соціалістичної Болгарії: комунікативний аналіз [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 4. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_4_5 Проналізовано становлення та розвиток рекордингової системи у структурі інститутів соціальної комунікації Болгарії. Запропоновано характеристику організації рекорд-лейблу "Балкантон". Висвітлено історію грамзапису рок-музики в Болгарії.
|
12. |
Синєокий О. В. Кримінопенологічний аналіз феномену статевих ексцесів засуджених [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Форум права. - 2008. - № 3. - С. 469-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
13. |
Синєокий О. В. Метаморфози комунікативного розвитку української школи рок-музики в джерелах звукозапису 1960-1990 рр. [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 41. - С. 23-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_41_5
|
14. |
Синєокий О. В. Структура та динаміка інформаційно-комунікативного компонента музичного телебачення, радіопередач і відеопрограм в умовах соціалізму [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 1-2. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_1-2_4 Викладено результати порівняльного аналізу музичного телебачення і музично-інформаційного радіо як комунікаційних каналів у СРСР та країнах Східної Європи за часів соціалізму. Розкрто політико-історичні передумови та соціально-комунікативні умови появи рок-музики на соціалістичному телебаченні та радіо. Розглянуто основні засади інформаційних заборон у сфері радіо щодо музичного матеріалу, а також особливості музичної відеокомунікації. Наведено аргументи на користь запропонованої формули музичної радіо-комунікації.
|
15. |
Синєокий О. В. Рoк-радіо як елемент системи музичного звукозапису центрально-східної Європи (історико-комунікаційний аналіз) [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2013. - № 2-3. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2013_2-3_24
|
16. |
Синєокий О. В. Розвиток рок-журналістики в СРСР [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - № 3-4. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_3-4_27
|
17. |
Григора Д. С. Телевізійні жанри музичного контенту [Електронний ресурс] / Д. С. Григора, О. В. Синєокий // Молодий вчений. - 2016. - № 1(2). - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(2)__27
|
18. |
Синєокий О. Рок-музика в Югославії: соціокомунікативний підхід [Електронний ресурс] / О. Синєокий // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2012. - Вип. 2. - С. 381-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2012_2_36
|
19. |
Синєокий О. Жанрово-стильові та політико-психологічні особливості фестивального руху у системі соціальних комунікацій Центрально-Східної Європи (Угорщина, Болгарія, Румунія, Польща, Східна Німеччина) [Електронний ресурс] / О. Синєокий // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2013. - Вип. 3. - С. 522-533. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2013_3_47
|
20. |
Синєокий О. В. Методологічна побудова викладання експериментального спецкурсу "Патосексуальна кримінологія”: інтрадисциплінарна концепція [Електронний ресурс] / О. В. Синєокий // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2008. - № 1. - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2008_1_46
|
| |