Пошуковий запит: (<.>A=Ситняківська С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ситняківська С. Ремісничі навчальні заклади півдня України у системі освіти України в ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / С. Ситняківська // Південний архів. Сер. : Історичні науки. - 2010. - Вип. 31-32. - С. 203-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pain_2010_31-32_25
|
2. |
Ситняківська С. М. Деякі аспекти впровадження активних методів білінгвального навчання при підготовці магістрів із соціальної педагогіки [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 1. - С. 257-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_1_29
|
3. |
Ситняківська С. М. Білінгвальне навчання як інноваційна технологія підготовки фахівців із соціальної педагогіки [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2013. - № 1-2. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2013_1-2_9
|
4. |
Ситняківська С. Змістові та організаційні характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів України в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / С. Ситняківська // Історико-педагогічний альманах. - 2009. - Вип. 1. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2009_1_6
|
5. |
Ситняківська С. Реміснича освіта в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття): історіографія питання [Електронний ресурс] / С. Ситняківська // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 1. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_1_17 Розкрито історико-педагогічний аспект розвитку ремісничої освіти (РО) в Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Розглянуто проблему РО як наукового феномену, навчання ремеслам як чинник соціального захисту дітей і молоді в Україні, РО як наукову проблему у класичних європейських педагогічних теоріях. Встановлено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів-науковців у розробку теоретичних засад розвитку РО. Проаналізовано діяльність ремісничих навчальних закладів в Україні у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст., показано їх місце у системі освіти України у даний період.Раскрыт историко-педагогический аспект развития ремесленного образования (РО) в Украине во второй половине ХІХ - начале ХХ вв. Рассмотрены проблема РО как научный феномен, обучение ремеслам как фактор социальной защиты детей и молодежи в Украине, РО как научная проблема в классических европейских педагогических теориях. Определен вклад отечественных и зарубежных педагогов-ученых в разработку теоретических основ развития РО. Проанализирована деятельность ремесленных учебных заведений в Украине во второй половине ХІХ - начале ХХ вв., показано их место в системе образования Украины в данный период.Визначено проблему ремісничої освіти як наукового феномена, доведено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів-науковців у розробку теоретичних засад розвитку ремісничої освіти. Розкрито загальні характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., визначено місце ремісничих навчальних закладів у системі освіти. Проаналізовано змістові характеристики діяльності ремісничих навчальних закладів в Україні. Проаналізовано організацію навчального процесу та соціально-побутової сфери учнів в ремісничих навчальних закладах, вивчено зміст навчання у системі ремісничої освіти, виявлено роль ремісничих навчальних закладів у соціальному захисті неблагополучних груп дітей. Ремісничу освіту визначено як окремий феномен загальної системи освіти в Україні в даний період.Розглянуто місце та роль ремісничої освіти як професійно-технічного напрямку освітньої системи другої половини XIX - початку XX ст. у роботах істориків і педагогів дореволюційного та сучасного періоду. Подано узагальнення історіографічних надбань досліджуваної проблеми. Зазначено, що проаналізовані наукові джерела, надають достатній статистичний та фактологічний матеріал для формулювання належних висновків щодо становлення та розвитку ремісничої освіти в Україні XIX - початку XX ст.
|
6. |
Ситняківська С. М. Історико-педагогічна ретроспектива проблеми становлення білінгвальної освіти у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 61. - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_61_25
|
7. |
Ситняківська С. М. До питання формування оптимальної системи білінгвального навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 65. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_65_17
|
8. |
Літяга І. В. Соціальний захист населення україни: соціально-педагогічний контекст [Електронний ресурс] / І. В. Літяга, С. М. Ситняківська // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_44
|
9. |
Ситняківська С. М. Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська, М. Г. Хливнюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 6. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_6_32
|
10. |
Ситняківська С. М. Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_29
|
11. |
Ситняківська С. М. Теоретико-методологічні засади формування білінгвальної професійної компетентності майбутніх фахівців із соціальної педагогіки [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 5. - С. 363-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_5_47
|
12. |
Ситняківська С. М. Моделі та зміст професійної підготовки фахівців соціальної сфери як основа білінгвальної професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 72(1). - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_72(1)__31
|
13. |
Ситняківська С. М. Структура та зміст методичної системи білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(3). - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(3)__31
|
14. |
Ситняківська С. М. Білінгвальне навчання як один із факторів підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 77(2). - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_77(2)__21
|
15. |
Ситняківська С. М. Навчання студентів на білінгвальній основі в Україні та Польщі: результати пілотного дослідження [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська, Н. А. Сейко // Українська полоністика. - 2018. - Вип. 15. - С. 194-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2018_15_23 Представлено результати пілотного опитування студентів Житомирського державного університету імені Івана Франка (Україна) та Академії "Ігнатіанум" (Польща) щодо професійної підготовки студентів на білінгвальній основі. Здійснено компаративний аналіз обізнаності студентів з таким видом навчання та потребою у професійній підготовці на білінгвальній основі серед українських та польських студентів.
|
16. |
Ситняківська С. М. Концепт білінгвізму у категоріальному полі теорії і методики професійної освіти [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2019. - Вип. 44. - С. 276-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2019_44_27
|
17. |
Ситняківська С. Активізація професійної підготовки фахівців інженерно-технічних напрямків [Електронний ресурс] / С. Ситняківська, М. Хливнюк // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_4_24
|
18. |
Ситняківська С. М. Технологія організації білінгвального навчання фахівців соціальної сфери фаховим дисциплінам у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_1_25
|
19. |
Ситняківська С. М. Розробка навчально-методичного забезпечення білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2017_3_26
|
20. |
Ситняківська С. М. Специфіка підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у вітчизняній вищій школі як чинник білінгвальної професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Ситняківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 4. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_4_33
|
| |