Пошуковий запит: (<.>A=Скавронський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Гоншовський В. М. Особливості технології індивідуалізації фізичної підготовки майбутніх рятувальників у вищому військовому навчальному закладі [Електронний ресурс] / В. М. Гоншовський, О. П. Скавронський // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2013. - Вип. 6. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2013_6_14
|
2. |
Скавронський О. П. Теоретико-методологічні основи планування тренувальних засобів у підготовці боксерів [Електронний ресурс] / О. П. Скавронський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 481–486. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_115 Одержані в дослідженні результати надають підставу відзначити, що одним з основних принципів багаторічного планування загальних і спеціальних засобів тренувальної дії в підготовці юних боксерів повинно бути врахування вікових закономірностей розвитку окремих систем та всього організму в цілому. Особливого значення реалізація цього принципу набуває на віковому етапі, коли ще не завершилися активні процеси росту та розвитку організму юних боксерів. Планування тренувального процесу юних боксерів повинно грунтуватися на знаннях про загальні закономірності розвитку їх організму, а також ураховувати вікові та обумовлені тривалістю занять особливості взаємозв'язків між засобами, за допомогою методів спеціальної та загальної спрямованості в цілісній структурі тренувального процесу.
|
3. |
Скавронський О. П. Динаміка фізичного здоров’я юнаків різних соматотипів на етапах навчання в ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою [Електронний ресурс] / О. П. Скавронський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 3. - С. 93–96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_3_27
|
4. |
Гоншовський В. М. Технологія індивідуалізації фізичної підготовки майбутніх рятувальників у вищому військовому навчальному закладі [Електронний ресурс] / В. М. Гоншовський, О. Скавронський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 16. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_16_6 Дослідження на теоретичному рівні виявило недостатню розробленість даної проблеми. Дані констатувального експерименту засвідчили суттєві розбіжності у динаміці показників фізичної підготовленості курсантів певного соматотипу, які наприкінці навчання відзначалися високим рівнем практичної військово-професійної підготовленості. Вивчення у лонгітюдинальному експерименті у цих курсантів з різними соматотипами вияву та зміни показників фізичної підготовленості, взаємозв'язки між ними,структури цієї зміни, з урахуванням вимог принципів проектування педагогічних технологій, сприяло обгрунтуванню алгоритму формування та реалізації змісту індивідуально орієнтованої фізичної підготовки майбутніх рятувальників на етапах навчання у ВВНЗ, тобто відповідної технології.
|
5. |
Скавронський О. П. Диференціація фізичної підготовки учнів військового ліцею на основі соматотипів [Електронний ресурс] / О. П. Скавронський, В. М. Гоншовський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 16. - С. 66-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_16_13 Досліджено проблему диференціації змісту фізичної підготовки учнів військових ліцеїв в аспекті комплексного вирішення завдань фізичного виховання із враховуванням виявленої під час дослідження на теоретичному рівні недостатньої розробленості ефективних методик диференціації фізичної підготовки, педагогічних умов їх реалізації у процесі фізичного виховання ліцеїстів і даних лонгітюдинальної експерименту про виразні розбіжності зміни загальної фізичної працездатності здоров'я, підготовленості, структури зміни останньої, взаємозв'язків між показниками та між ними, зміною фізичного здоров'я у ліцеїстів найчисельніші торакального та м'язового соматотипів (93,4 % від загальної вибірки) на етапах навчання, обгрунтовано організаційно-методичні положення ефективні диференціації змісту їх фізичної підготовки та педагогічні умови його реалізації на практиці.
|
6. |
Скавронський О. Структура і взаємозв’язки зміни показників фізичної підготовленості юнаків різних соматотипів на етапах навчання у ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою [Електронний ресурс] / О. Скавронський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2009. - Вип. 10. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2009_10_17
|
7. |
Скавронський О. Аналіз результатів реалізації диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою [Електронний ресурс] / О. Скавронський, Г. А. Єдинак, Б. М. Мицкан // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2010. - Вип. 12. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2010_12_9
|
8. |
Юрчишин Ю. В. Технологічний підхід до формування й реалізації змісту фізичного виховання студентів [Електронний ресурс] / Ю. В. Юрчишин, О. П. Скавронський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(1). - С. 324-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(1)__74
|
9. |
Клюс О. А. Визначення і врахування інтересів молодших школярів до рухової активності в процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. А. Клюс, О. П. Скавронський // Молодий вчений. - 2017. - № 3.1. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
|
10. |
Мазур В. А. Вплив рухової активності на організм людини [Електронний ресурс] / В. А. Мазур, О. П. Скавронський // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2016. - Вип. 9. - С. 256-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2016_9_32
|
11. |
Клюс О. А. Профілактика захворювань опорно-рухового апарату людей літнього віку використовуючи фізичні вправи силового спрямування [Електронний ресурс] / О. А. Клюс, О. П. Скавронський // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2018. - Вип. 11. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2018_11_27
|
12. |
Клюс О. А. Моделювання оптимального фізичного навантаження молодших школярів в процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. А. Клюс, О. П. Скавронський // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2017. - Вип. 10. - С. 244-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2017_10_31
|
13. |
Бойчук Ю. Дослідження інтересу студенток до розвитку фізичних якостей педагогічними засобами і методами [Електронний ресурс] / Ю. Бойчук, Г. Єдинак, Л. Галаманжук, О. Клюс, О. Скавронський // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2019. - Вип. 13. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2019_13_7
|
14. |
Єдинак Г. Функціональний статус дівчаток із різними соматотипами під час навчання в основній школі [Електронний ресурс] / Г. Єдинак, Л. Галаманжук, О. Клюс, О. Скавронський, М. Гуска, М. Гуска // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2019. - Вип. 31. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2019_31_12
|
15. |
Клюс О. Формування мотивації студентів до здорового способу життя засобами волейболу [Електронний ресурс] / О. Клюс, Г. Єдинак, Л. Галаманжук, В. Дорош, О. Скавронський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 27-28. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_27-28_23
|
16. |
Мазур В. Вдосконалення рухових якостей спортсменів, які спеціалізуються у дзюдо, на етапі попередньої базової підготовки [Електронний ресурс] / В. Мазур, В. Кучер, А. Петров, О. Скавронський, М. Марчук В. Чистякова, Д. Марчук, Б. Макарчук // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2020. - Вип. 19. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2020_19_7
|
17. |
Клюс О. Передумови формування ціннісного ставлення студентів до поліпшення фізичної підготовленості [Електронний ресурс] / О. Клюс, М. Кужель, О. Скавронський, М. Гуска // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2020. - Вип. 16. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2020_16_6
|
18. |
Слюсарчук В. Особливості самоаналізу різних аспектів фізичної підготовленості на початковому етапі навчання дівчат і хлопців у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Слюсарчук, О. Клюс, Г. Єдинак, Л. Галаманжук, М. Гуска, М. Гуска, Л. Балацька, О. Скавронський // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2021. - Вип. 20. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2021_20_9
|