Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Скидан С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Скидан С. О. Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / С. О. Скидан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_13 Висвітлено проблему мотивації навчальної діяльності у наукових дослідженнях. Розкрито зміст мотивації в межах таких складників, як професійна мотивація; мотивація до оволодіння іноземною мовою та іншомовні здібності. Підкреслено, що особливе значення має мотивація навчальної і професійної діяльності, – знаючи мотиви навчання, можна активніше впливати на їх формування. Визначено чинники, що сприяють формуванню мотивації навчальної діяльності у процесі засвоєння іноземних мов. Доведено, що формування мотивації учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов грунтується на сукупності певних закономірностей побудови навчальної моделі, яку запропонував автор.Освещена проблема мотивации учебной деятельности в научных исследованиях. Раскрыто содержание мотивации в рамках таких составляющих, как профессиональная мотивация; мотивация к овладению иностранным языком и иноязычные способности. Подчеркнуто, что особое значение имеет мотивация учебной и профессиональной деятельности, - зная мотивы учения, можно активно влиять на их формирование. Определены факторы, способствующие формированию мотивации учебной деятельности при усвоении иностранного языка. Доказано, что формирование мотивации учения студентов экономического профиля в процессе изучения иностранных языков основывается на совокупности определенных закономерностей построения учебной модели, которую предложил автор.The paper deals with the problem of motivation for educational activity in academic research. Content of motivation in such components as professional motivation, motivation for mastering foreign language and foreign language abilities is dwelled upon. Emphasis is made on the particular significance of motivation for educational and professional activity – knowing the motives for studying, one can influence their formation more actively. Factors facilitating forming of motivation for educational activity in the process of mastering foreign languages are specified.
| 2. |
Скидан С. О. Проектна діяльність майбутніх юристів у змісті вивчення мовного блоку дисциплін [Електронний ресурс] / С. О. Скидан. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2019. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_1_10
| 3. |
Зось-Кіор М. В. Особливості мотивації персоналу в умовах нестабільного бізнес-середовища [Електронний ресурс] / М. В. Зось-Кіор, С. В. Скидан // Економічний форум. - 2020. - № 3. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2020_3_24
| 4. |
Скидан С. О. Соціалізація студентської молоді в умовах інформаційної доби [Електронний ресурс] / С. О. Скидан // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_20 На основі теоретичного аналізу наукової літератури визначено характерні риси й особливості процесу соціалізації сучасного студентства, роль і місце в цьому процесі інформаційних комунікацій. Розкрито специфіку інформаційних комунікацій як особливого інституту соціалізації. Розтлумачено поняття соціалізації як динамічного процесу, змістом якого є входження особистості до соціуму та становлення її особистості. Зроблено висновок, що результатом процесу соціалізації студентської молоді засобами інформаційних комунікацій є набуття студентами соціальності (соціальних цінностей, соціальних рис, соціальної поведінки).На основе теоретического анализа научной литературы определены характерные черты и особенности процесса социализации современного студенчества, роль и место в этом процессе информационных коммуникаций. Раскрыта специфика информационных коммуникаций как особого института социализации. Растолковано понятие социализации как динамического процесса, содержанием которого является вхождение личности в социум и становление ее личности. Сделан вывод, что результатом процесса социализации студенческой молодежи средствами информационных коммуникаций является приобретение студентами социальности (социальных ценностей, социальных черт, социального поведения).
| 5. |
Скидан С. О. Правові засади організації інклюзивного середовища у вищій школі (на прикладі розроблення здоров'язбережувальних технологій) [Електронний ресурс] / С. О. Скидан, Н. Г. Макаренко, К. В. Барабаш // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 1. - С. 332-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_1_33
|
|
|