Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Скляров А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Костюк В. Е. Проверка достоверности математической модели многофазного разгонного сопла [Електронний ресурс] / В. Е. Костюк, О. М. Бугаенко, Ю. А. Гусев, А. В. Скляров // Авиационно-космическая техника и технология. - 2006. - № 7. - С. 157–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2006_7_32 Рассмотрены вопросы проверки достоверности математической модели разгонного сопла многоцелевого генератора многофазного потока.
| 2. |
Бугаенко О. М. Математическая модель эжекторного сопла подачи частиц сорбента при решении задачи очистки водной поверхности от нефтяного загрязнения [Електронний ресурс] / О. М. Бугаенко, Ю. А. Гусев, А. В. Скляров, А. С. Москаленко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2007. - № 10. - С. 145–147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2007_10_32 Рассмотрено моделирование эжекторного сопла газотурбинной установки, предназначенной для сбора нефтепродуктов в случае их аварийного разлива.
| 3. |
Скляров А. Д. Драматургическая роль фортепианной фактуры в русском классическом романсе (на примере творчества С. В. Рахманинова) [Електронний ресурс] / А. Д. Скляров // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2011. - № 8. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2011_8_41
| 4. |
Денищенко О. В. Нові технології укладання та контролю стану шахтних рейкових колій [Електронний ресурс] / О. В. Денищенко, С. Є. Барташевський, А. В. Скляров, Т. А. Бедило // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2017. - № 50. - С. 170-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2017_50_23
| 5. |
Іващенко Г. С. Гібридний метод рішення задачі маршрутизації транспорту з урахуванням додаткових обмежень [Електронний ресурс] / Г. С. Іващенко, А. С. Скляров, О. Ю. Барковська // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2023. - Вип. 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2023_1_8 У сучасному світі є потреба у застосуванні автоматизованих систем в області транспортної логістики, з метою заощадження ресурсів. При побудові шляху переміщення транспорту виникають проблеми знаходження оптимального маршруту з врахуванням додаткових обмежень, таких як вантажопідйомність транспортних засобів або часові вікна клієнтів. У зв'язку з цим є необхідність вдосконалення існуючих засобів вирішення задачі маршрутизації транспорту. Мета роботи - створення гібридного методу рішення задачі маршрутизації транспорту з урахуванням додаткових обмежень. Об'єктом дослідження є процес пошуку оптимальних маршрутів в умовах обмеження вантажопідйомності та врахування часових вікон. Предметом дослідження є алгоритми для рішення задач маршрутизації транспорту з урахуванням заданих обмежень. Розглянуто особливості застосування гібридного підходу, заснованого на використанні генетичного та класичних алгоритмів, для вирішення задачі маршрутизації транспорту з урахуванням додаткових обмежень. Представлені результати експериментальних досліджень, що демонструють переваги та недоліки кожного з розглянутих алгоритмів для рішення поставленої задачі. Висновок: найбільшу точність та швидкодію забезпечує запропонований гібридний підхід на основі генетичного алгоритму та модифікованого жадібного алгоритму.
|
|
|