Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сладких І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Ігнатюк О. А. 
Сутність поняття "готовність студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у вищих технічних навчальних закладах" [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, І. А. Сладких // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 173, Вип. 161. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_173_161_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сладких І. А. 
Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання [Електронний ресурс] / І. А. Сладких // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_23
Зосереджено увагу на особливостях підготовки майбутніх інженерно-технічних фахівців. Висвітлено умови формування мовно-комунікативних навичок, необхідних для засвоєння професійних знань та умінь студентами-іноземцями. Розкрито проблеми зіткнення різних концепцій навчання, носії яких приїжджають на навчання до України. Обгрунтовано необхідність розвитку емоційного інтелекту для забезпечення успішної адаптації студентів-іноземців до іншомовного середовища. Розглянуто сутність феномену інтелекту, його зв’язку з IQ, та емоційний інтелект як здатності до адаптації. Проаналізовано функціональну спеціалізацію відділів головного мозку. Особливості функціонально-рефлекторного розподілу спеціалізації півкуль головного мозку подано у таблиці. Досліджено явище емоційного інтелекту та його компоненти: внутрішньо особистісний та зовнішньо особистісний.Сосредоточено внимание на особенностях подготовки будущих инженерно-технических специалистов. Освещены условия формирования культурно-коммуникативных навыков, необходимых для усвоения профессиональных знаний и умений студентами-иностранцами. Раскрыты проблемы столкновения разных концепций обучения, носители которых приезжают на учебу в Украину. Обоснована необходимость развития эмоционального интеллекта для обеспечения успешной адаптации студентов-иностранцев к иноязычной среде обучения. Рассмотрены сущность феномена интеллекта, его связи с IQ, и эмоциональный интеллект как способность к адаптации. Проанализирована функциональная специализация отделов головного мозга. Особенности функционально-рефлекторного распределения специализации полушарий головного мозга представлены в таблице. Исследовано явление эмоционального интеллекта и его компоненты: внутренне личностный и внешне личностный.Focused is on the features of training future engineers and technicians. Elucidated are the conditions for the formation of cultural and communicative skills necessary for learning professional knowledge and skills of foreign students. Solved is the problem of collision of different concepts of learning, supports are coming to study in Ukraine. Grounded is the necessity of emotional intelligence to ensure the successful adaptation of foreign students to foreign language learning environment. Considered is the essence of the phenomenon of intelligence, its relation to IQ, and emotional intelligence as the ability to adapt. Analyzed is the functional specialization of brain regions. Features functional reflex distribution of specialization of the cerebral hemispheres is presented in the table. Investigated is the phenomenon of emotional intelligence and its components: internally and externally personal personality.
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.192 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сладких І. А. 
Андрагогічний підхід до аспектів навчання студентів-іноземців у технічних університетах України [Електронний ресурс] / І. А. Сладких // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 243-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 536.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сладких І. І. 
Правова складова системи навчання іноземних громадян в Україні [Електронний ресурс] / І. І. Сладких // Новий Колегiум. - 2015. - № 4. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.386 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гаврилюк Ю. Р. 
Самостійна дистанційно-мультимедійна робота іноземних студентів технічних університетів на етапі довишівської підготовки [Електронний ресурс] / Ю. Р. Гаврилюк, І. А. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 782.759 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Полянська І. В. 
Комунікативно-інтенційна модель у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (Розміркування щодо полеміки з колегами-філологами) [Електронний ресурс] / І. В. Полянська, С. М. Чернявська, І. Я. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 49. - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_49_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 952.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сладких І. А. 
Структурно-функціональна модель формування готовності студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у технічних університетах [Електронний ресурс] / І. А. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 471-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_98
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського