![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сладких І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Ігнатюк О. А. Сутність поняття "готовність студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у вищих технічних навчальних закладах" [Електронний ресурс] / О. А. Ігнатюк, І. А. Сладких // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 173, Вип. 161. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_173_161_10
| 2. |
Сладких І. А. Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання [Електронний ресурс] / І. А. Сладких // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_23 Зосереджено увагу на особливостях підготовки майбутніх інженерно-технічних фахівців. Висвітлено умови формування мовно-комунікативних навичок, необхідних для засвоєння професійних знань та умінь студентами-іноземцями. Розкрито проблеми зіткнення різних концепцій навчання, носії яких приїжджають на навчання до України. Обгрунтовано необхідність розвитку емоційного інтелекту для забезпечення успішної адаптації студентів-іноземців до іншомовного середовища. Розглянуто сутність феномену інтелекту, його зв’язку з IQ, та емоційний інтелект як здатності до адаптації. Проаналізовано функціональну спеціалізацію відділів головного мозку. Особливості функціонально-рефлекторного розподілу спеціалізації півкуль головного мозку подано у таблиці. Досліджено явище емоційного інтелекту та його компоненти: внутрішньо особистісний та зовнішньо особистісний.Сосредоточено внимание на особенностях подготовки будущих инженерно-технических специалистов. Освещены условия формирования культурно-коммуникативных навыков, необходимых для усвоения профессиональных знаний и умений студентами-иностранцами. Раскрыты проблемы столкновения разных концепций обучения, носители которых приезжают на учебу в Украину. Обоснована необходимость развития эмоционального интеллекта для обеспечения успешной адаптации студентов-иностранцев к иноязычной среде обучения. Рассмотрены сущность феномена интеллекта, его связи с IQ, и эмоциональный интеллект как способность к адаптации. Проанализирована функциональная специализация отделов головного мозга. Особенности функционально-рефлекторного распределения специализации полушарий головного мозга представлены в таблице. Исследовано явление эмоционального интеллекта и его компоненты: внутренне личностный и внешне личностный.Focused is on the features of training future engineers and technicians. Elucidated are the conditions for the formation of cultural and communicative skills necessary for learning professional knowledge and skills of foreign students. Solved is the problem of collision of different concepts of learning, supports are coming to study in Ukraine. Grounded is the necessity of emotional intelligence to ensure the successful adaptation of foreign students to foreign language learning environment. Considered is the essence of the phenomenon of intelligence, its relation to IQ, and emotional intelligence as the ability to adapt. Analyzed is the functional specialization of brain regions. Features functional reflex distribution of specialization of the cerebral hemispheres is presented in the table. Investigated is the phenomenon of emotional intelligence and its components: internally and externally personal personality.
| 3. |
Сладких І. А. Андрагогічний підхід до аспектів навчання студентів-іноземців у технічних університетах України [Електронний ресурс] / І. А. Сладких // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 243-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_57
| 4. |
Сладких І. І. Правова складова системи навчання іноземних громадян в Україні [Електронний ресурс] / І. І. Сладких // Новий Колегiум. - 2015. - № 4. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_4_8
| 5. |
Гаврилюк Ю. Р. Самостійна дистанційно-мультимедійна робота іноземних студентів технічних університетів на етапі довишівської підготовки [Електронний ресурс] / Ю. Р. Гаврилюк, І. А. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_48
| 6. |
Полянська І. В. Комунікативно-інтенційна модель у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (Розміркування щодо полеміки з колегами-філологами) [Електронний ресурс] / І. В. Полянська, С. М. Чернявська, І. Я. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 49. - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_49_45
| 7. |
Сладких І. А. Структурно-функціональна модель формування готовності студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання у технічних університетах [Електронний ресурс] / І. А. Сладких // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 471-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_98
|
|
|