Пошуковий запит: (<.>A=Слободянюк Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Слободянюк Р. В. Вдосконалення технології гірничих робіт з кільцевою схемою руху кар’єрних автосамоскидів [Електронний ресурс] / Р. В. Слободянюк, М. М. Пижик // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2016. - № 1. - С. 151-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_2016_1_20
|
2. |
Максимов І. І. Особливості визначення раціонального положення перевантажувального пункту у кар’єрі [Електронний ресурс] / І. І. Максимов, Р. В. Слободянюк // Вісник Криворізького національного університету. - 2017. - Вип. 44. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2017_44_17 Мета роботи - розробка методологічної основи для визначення точки Ферма-Торрічеллі для кількості екскаваторних вибоїв, що перевищує три, а також з урахуванням впливу на оптимальну точку звезення відмінностей у продуктивності екскаваторних вибоїв. Надано огляд сучасних досліджень, в яких для мінімізації логістичних процесів використовуються алгоритми з використання точки Ферма-Торрічеллі-Штейнера. Використано методи математичної оптимізації. З огляду на математичну складність розв'язуваної задачі, координати оптимальної точки звезення раціонально визначати методом сіток або градієнтнім методом. Технологія гірничих робіт з використанням перевантажувальних складів широко розповсюджена на глибоких залізорудних кар'єрах. У більшості випадків, при прийнятті рішення про місце розташування перевантажувального складу в першу чергу до уваги береться його висотне положення в просторі кар'єру. Але положення перевантажувального пункту в плані теж має значний вплив на техніко-економічні показники відкритих гірничих робіт. Традиційний підхід, що розглядає в якості оптимальної точки звозу точку центра ваги, не є гарантією забезпечення мінімального значення транспортної роботи. В математиці відома точка Ферма-Торрічеллі, яка забезпечує мінімальну відстань до вершин трикутника. Показано, що коли область виконання гірничих робіт не можна апроксимувати правильною геометричною фігурою, точка центру ваги не є такою, що забезпечує мінімальну транспортну роботу. В такому випадку мінімальна транспортна робота забезпечується при співпадінні точки звозу з точкою Ферма-Торрічеллі. З точки зору відкритої розробки, особливе практичне значення має розробка методу, що дозволить визначати оптимальну точку звозу для робочої зони кар'єру за відомими координатами характерних точок з урахуванням вагових коефіцієнтів. Запропоновано рішення задачі визначення раціональної точки звезення розділити на кілька етапів. На першому етапі визначаємо координати центру ваги даної області. На другому етапі визначаємо координати точки Ферма-Торрічеллі методом сіток або градієнтним методом, прийнявши за початок умовної системи координат точку центра ваги. Запропонований метод дозволяє визначити оптимальну точку звезення гірничої маси (мінімум транспортної роботи) для довільної кількості екскаваторних вибоїв як з однаковою, так і з різною продуктивністю. Визначення оптимальної точки звезення дозволяє знизити обсяг транспортної роботи на 20 - 30 %.
|
3. |
Слободянюк Р. В. Методика оптимізації екскаваторно-автомобільного комплексу при використанні тимчасових відвалів [Електронний ресурс] / Р. В. Слободянюк, М. М. Пижик // Геотехнічна механіка. - 2016. - Вип. 130. - С. 159-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2016_130_17
|
4. |
Слободянюк В. К. Вплив взаємного розташування вибоїв на положення оптимальної точки звозу гірничої маси і аналітичне визначення її координат [Електронний ресурс] / В. К. Слободянюк, І. І. Максимов, Р. В. Слободянюк // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2017. - № 1. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_2017_1_30
|
5. |
Слободянюк Р. В. Розробка імітаційної моделі екскаваторно-автомобільного комплексу кар’єру [Електронний ресурс] / Р. В. Слободянюк // Геотехнічна механіка. - 2015. - Вип. 123. - С. 210-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2015_123_23
|
6. |
Максимов І. І. Геометричні особливості визначення раціонального положення перевантажувального пункту у кар'єрі [Електронний ресурс] / І. І. Максимов, Р. В. Слободянюк // Геотехнічна механіка. - 2017. - Вип. 132. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2017_132_11
|
7. |
Максимов І. І. Аналіз впливу розміщення точки звезення гірничої маси на сумарний об’єм автотранспортної роботи [Електронний ресурс] / І. І. Максимов, Р. В. Слободянюк // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2018. - № 1. - С. 274-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_2018_1_42
|
8. |
Слободянюк В. К. Анализ и разработка схем карьерных наклонных подъемных установок [Електронний ресурс] / В. К. Слободянюк, Р. В. Слободянюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 3(2). - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29_3(2)__22
|
9. |
Тхоревский А. В. В помощь практикующему врачу: энтеральный путь коррекции синдрома кишечной недостаточности у больных после хирургических вмешательств [Електронний ресурс] / А. В. Тхоревский, А. О. Присяжнюк, Р. М. Слободянюк // Медицина невідкладних станів. - 2019. - № 2. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2019_2_18
|
10. |
Слободянюк Р. М. Сучасні методи застосування раннього ентерального харчування в комплексному лікуванні поранених і хворих [Електронний ресурс] / Р. М. Слободянюк, В. М. Мельник // Медицина невідкладних станів. - 2019. - № 2. - С. 238-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2019_2_164
|
11. |
Гулак О. В. Особливості притягнення до адміністративної відповідальності в Україні іноземців та осіб без громадянства [Електронний ресурс] / О. В. Гулак, В. М. Висоцький, Р. Л. Слободянюк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2023. - № 1. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjiu_2023_1_3
|