Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (14)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сметанкіна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сметанкіна Н. В. 
Дослідження акустичних полів гідродинамічних випромінювачів у замкнених областях [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна, В. О. Сметанкін // Вісник СевНТУ. Механіка, енергетика, екологія. - 2013. - Вип. 137. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntume_2013_137_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.681 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сметанкіна Н. В. 
Мінімізація маси шаруватих ортотропних оболонок при імпульсному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 151. - С. 396-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_151_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.897 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сметанкін В. О. 
Розрахунок міцності багатошарового оскління транспортних засобів при нестаціонарних навантаженнях [Електронний ресурс] / В. О. Сметанкін, Н. В. Сметанкіна, О. В. Сметанкін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 530-535. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_156_82
Запропоновано метод розрахунку міцності багатошарового оскління наземних транспортних засобів при впливі імпульсних та ударних навантажень. Модель оскління базується на уточненій теорії багатошарових пластин. Досліджено напруження у шарах оскління автомобільної техніки під дією повітряної ударної хвилі та ударі кульовим індентором.
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.651 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сметанкіна Н. В. 
Коливання шаруватих ортотропних оболонок на пружній основі при імпульсному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 163. - С. 167-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_163_28
Розроблено метод розрахунку коливань шаруватих композитних циліндричних оболонок зі складною формою плану на пружній основі за нестаціонарних впливів. Динамічна поведінка оболонок досліджться у межах кінематичних гіпотез, які враховують деформації поперечного зсуву та інерції обертання нормального елемента у кожному шарі. Реакція основи описується моделлю Вінклера. Досліджено вплив параметрів пружної основи на напружено-деформований стан п'ятишарової оболонки за імпульсного навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.91 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сметанкіна Н. В. 
Моделювання процесу деформування багатошарового оскління при нестаціонарних теплових та силових навантаженнях [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 5. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_5_6
Запропоновано метод дослідження напружено-деформованого і теплового станів багатошарових елементів оскління літаків з підвищеними параметрами в екстремальних умовах тривалої експлуатації. Метод грунтується на уточненій моделі оскління та методі занурення області складної форми у плані в область канонічної форми. Результати розрахунку добре узгоджуються з експериментальними даними. Впровадження обгрунтованих конструкційних і технологічних рішень, одержаних на основі результатів дослідження, буде сприяти зменшенню ваги елементів оскління та підвищенню його надійності за параметрами міцності і довговічності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.307 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сметанкіна Н. В. 
Розрахунок нестаціонарних температурних полів у багатошаровому осклінні транспортних засобів [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Інженерія природокористування. - 2015. - № 2. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2015_2_18
Запропоновано метод розрахунку нестаціонарних температурних полів у багатошаровому осклінні транспортних засобів при впливі імпульсних плівкових джерел тепла. Багатошарове оскління розглядається як прямокутна багатошарова пластина, яка зібрана з ізотропних шарів сталої товщини. На бічній поверхні пластини підтримується нульова температура. На зовнішніх поверхнях відбувається конвективний теплообмін, а на границях контакту шарів розташовані плівкові джерела тепла. Рівняння нестаціонарної теплопровідності для довільного шару пластини після перетворення Лапласа за часом зводиться до операторного рівняння. Так само перетворюються початкові і граничні умови. Розв'язок операторного рівняння шукаємо у вигляді добутку трьох функцій від просторових координат, що дозволяє перейти до системи звичайних диференціальних рівнянь. Розв'язок цієї системи можна записати у вигляді подвійного тригонометричного ряду з урахуванням граничних умов на бічній поверхні пластини. Коефіцієнти розвинення у ряд визначаються з системи лінійних алгебраїчних рівнянь, яка формується з граничних умов на зовнішніх поверхнях та границях контакту шарів. Права частина системи містить коефіцієнти розвинення функцій міжшарових джерел тепла. Після визначення коефіцієнтів оригінал шуканої функції знаходиться за другою теоремою розкладання, а розв'язок задачі має вигляд подвійного тригонометричного ряду. Як приклад розв'язана задача нестаціонарної теплопровідності для п'ятишарового елемента оскління літака при нагріванні плівковим джерелом тепла. Джерело має прямокутну форму і розташоване між першим та другим шарами елемента оскління. Проведено порівнювальний аналіз розподілу температури вздовж товщини елемента з результатами, одержаними іншими методами. Запропонований підхід може бути використаний при проектуванні безпечного багатошарового оскління різних транспортних засобів за умов експлуатаційних та аварійних термосилових навантажень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.77 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Шупіков О. М. 
Математичне моделювання термопружного стану багатошарових циліндричних оболонок під впливом нестаціонарних температурних полів [Електронний ресурс] / О. М. Шупіков, Н. В. Сметанкіна, С. В. Угрімов, Н. В. Долгополова, Є.В. Свет // Вестник Херсонского национального технического университета. - 2015. - № 3. - С. 523-527. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2015_3_100
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.892 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сметанкіна Н. В. 
Моделювання коливань шаруватих циліндричних оболонок складної форми при ударному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Запорізького національного університету. Фізико-математичні науки. - 2015. - № 1. - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_mat_2015_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сметанкіна Н. В. 
Математичне моделювання процесу нестаціонарного деформування багатошарового оскління при розподілених та локалізованих силових навантаженнях [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна, С. В. Угрімов, О. М. Шупіков // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2016. - № 3. - С. 408-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2016_3_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 611.483 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сметанкіна Н. В. 
Аналіз міцності багатошарового оскління транспортних засобів при ударному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2017. - № 8. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2017_8_16
Запропоновано метод розрахунку міцності багатошарового оскління транспортних засобів при ударному навантаженні. Модель оскління базується на уточненій теорії багатошарових оболонок. Запропоновано п'ятишарове оскління, яке відповідає вимогам безпеки та надійності. Чисельні результати добре узгоджуються з експериментальними даними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.268 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Сметанкіна Н. В. 
Коливання шаруватих ортотропних оболонок складної форми при ударному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вібрації в техніці та технологіях. - 2016. - № 2. - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2016_2_13
Розроблено метод розрахунку коливань шаруватих композитних циліндричних оболонок зі складною формою плану на пружній основі за нестаціонарних впливів. Динамічна поведінка оболонок досліджться у межах кінематичних гіпотез, які враховують деформації поперечного зсуву та інерції обертання нормального елемента у кожному шарі. Реакція основи описується моделлю Вінклера. Досліджено вплив параметрів пружної основи на напружено-деформований стан п'ятишарової оболонки за імпульсного навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 575.435 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Сметанкіна Н. В. 
Термопружне деформування шаруватих оболонок складної форми [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Запорізького національного університету. Фізико-математичні науки. - 2017. - № 1. - С. 312-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_mat_2017_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.819 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сметанкіна Н. В. 
Динамічний аналіз міцності дорожніх покриттів при нестаціонарному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 173. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_173_15
Запропоновано метод розрахунку на міцність багатошарового дорожнього покриття на пружній основі. Поведінка шарів розглядається з урахуванням деформацій зсуву та інерцій обертання нормального елемента у кожному шарі. Пружна основа моделюється згідно з гіпотезою Вінклера. Досліджено напружено-деформований стан дорожнього покриття з різними композиціями шарів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.756 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Сметанкіна Н. В. 
Розрахунок температурних полів у шаруватому осклінні транспортних засобів [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2018. - Вип. 192. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2018_192_8
Запропоновано метод розрахунку нестаціонарних температурних полів у шаруватому осклінні транспортних засобів за впливу імпульсних плівкових джерел тепла. Багатошарове оскління розглядається як прямокутна шарувата пластина, яка зібрана з ізотропних шарів сталої товщини. На верхній та нижній поверхнях пластини має місце конвективний теплообмін із зовнішнім середовищем. Температура на бічній поверхні дорівнює нулю. Рівняння нестаціонарної теплопровідності для довільного шару пластини та граничні умови на боковій поверхні формуються на основі варіаційного рівняння теплового балансу. Розподіл температури вздовж товщини кожного шару описано за допомогою ортонормованих поліномів Лежандра. Задача зводиться до інтегрування системи диференціальних рівнянь за допомогою модифікованого методу Тейлора. Як приклад розв'язано задачу нестаціонарної теплопровідності для п'ятишарового елемента оскління літака за нагрівання плівковим джерелом тепла. Проведено порівнювальний аналіз розподілу температури вздовж товщини елемента з результатами, які одержані за допомогою методу скінченних елементів. Запропонований підхід може бути використаний під час проектування безпечного шаруватого оскління різних транспортних засобів за умов експлуатаційних та аварійних термосилових навантажень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.639 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Сметанкіна Н. В. 
Математичне моделювання відгуку багатошарового скла на вибухове навантаження з урахуванням фази розрідження [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна, С. В. Угрімов // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 3(1). - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_3(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сметанкіна Н. В. 
Розрахунок на міцність багатошарових елементів захисних конструкцій при імпульсному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2013. - Вип. 139. - С. 282-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2013_139_50
Розглянуто процес нестаціонарного деформування багатошарової захисної кришки атомної електростанції у разі впливу "Імпульсу МАГАТЕ". Досліджено вплив конструктивних параметрів на переміщення й напруження в шарах. Встановлено, що застосування багатошарових захисних елементів значно підвищує надійність конструкції у випадку аварійних ситуацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.725 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Сметанкіна Н. В. 
Моделювання процесу нестаціонарного деформування шаруватого оскління при ударному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна, С. В. Угрімов, О. М. Шупіков, Н. В. Долгополова // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2017. - № 3(2). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2017_3(2)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 864.16 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Сметанкіна Н. В. 
Аналіз міцності багатошарового оскління літальних апаратів при високошвидкісному ударному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна, С. В. Угрімов // Прикладні питання математичного моделювання. - 2019. - Т. 2, № 1. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apqmm_2019_2_1_11
Запропоновано метод розрахунку міцності багатошарового оскління транспортних засобів при ударному навантаженні. Модель оскління базується на уточненій теорії багатошарових оболонок. Запропоновано п'ятишарове оскління, яке відповідає вимогам безпеки та надійності. Чисельні результати добре узгоджуються з експериментальними даними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.729 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Сметанкіна Н. В. 
Розрахунок міцності багатошарового оскління спеціальної техніки при нестаціонарних теплових навантаженнях [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна, В. В. Бредихін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 198. - С. 267-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_198_37
Запропоновано метод розрахунку міцності багатошарового оскління транспортних засобів за теплових навантажень, які виникають внаслідок техногенних аварій. Багатошарове оскління розглядається як багатошарова пластина, яку зібрано з ізотропних шарів сталої товщини. Модель оскління базується на уточненій теорії багатошарових пластин. Вона враховує деформації поперечного зсуву в кожному шарі. Задача розв'язується на основі методу занурення та зводиться до інтегрування системи інтегродиференціальних сингулярних рівнянь. Метод базується на прийомі занурення складної області в область канонічної форми. Як допоміжна обирається шарнірно оперта прямокутна пластина. Тоді розв'язок вихідної задачі можна записати у вигляді розвинень у тригонометричні ряди. Щоб реалізувати задані граничні умови, до допоміжної пластини прикладаються розподілені додаткові навантаження. З умови задоволення вихідних граничних умов формується система інтегральних рівнянь для визначення невідомих додаткових навантажень. Система розв'язується шляхом розвинення шуканих функцій у тригонометричні ряди в допоміжній області та d ряд уздовж контуру вихідної пластини. Температурні впливи одержано в результаті розв'язання задачі теплопровідності для багатошарової пластини. На бічній поверхні пластини підтримується нульова температура. На зовнішніх поверхнях відбувається конвективний теплообмін, а на границях контакту шарів розташовано плівкові джерела тепла. Розподіл температури вздовж товщини кожного шару описано за допомогою ортонормованих поліномів Лежандра. Задача зводиться до інтегрування системи диференціальних рівнянь за модифікованим методом Тейлора. Проведено числове дослідження тришарового оскління деяких типів спецтехніки щодо їх відповідності вимогам безпеки та надійності. Запропонований підхід може бути використаний під час проектування безпечного багатошарового оскління різних транспортних засобів за умов експлуатаційних та аварійних термосилових навантажень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.878 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Сметанкіна Н. В. 
Моделювання коливань шаруватих оболонок зі складною формою плану при ударному навантаженні [Електронний ресурс] / Н. В. Сметанкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління. - 2014. - № 1105, Вип. 24. - С. 148-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIMAM_2014_1105_24_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.626 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського