Пошуковий запит: (<.>A=Сніжко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Сніжко М. Б. Застосування Конвенції про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей 1980 року [Електронний ресурс] / М. Б. Сніжко // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2011. - № 6. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2011_6_20
|
2. |
Сніжко М. Б. Досвід виконання Міністерством юстиції України Конвенції про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей 1980 року та практика розгляду таких справ судами України [Електронний ресурс] / М. Б. Сніжко // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2011. - № 8-9. - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2011_8-9_21
|
3. |
Сніжко М. Б. Перспективи і наслідки підписання Україною Конвенції про угоди про вибір суду [Електронний ресурс] / М. Б. Сніжко // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2012. - № 6. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2012_6_24
|
4. |
Сніжко М. Б. Конвенція про юрисдикцію, право, що застосовується, визнання та співробітництво щодо батьківської відповідальності і заходів захисту дітей: основні положення та сфера застосування [Електронний ресурс] / М. Б. Сніжко // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2012. - № 9. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2012_9_19
|
5. |
Сніжко М. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки [Електронний ресурс] / М. Сніжко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_9 Розглянуто проблеми використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у процесі навчання майбутніх учителів математики. Висвітлено можливості організації самостійної роботи студентів з використанням інтегрованого середовища вивчення курсу "Основи алгоритмізації та програмування", розробленого у лабораторії інтегрованих середовищ навчання НДІ ІТ. Головна особливість програмного засобу полягає у врахуванні специфіки предметної області та у реалізації за єдиною методологією та у взаємодії усіх електронних засобів навчання: електронного посібника, бібліотеки задач, середовища демонстрації програм, системи поточного та підсумкового контролю знань, що містить алгоритмічні тести. Відзначено, що алгоритмічна підготовка майбутніх вчителів математики у ВНЗ з використанням інформаційно-комунікаційних технологій вимагає впровадження в навчальний процес нових специфічних для даної предметної області форм тестування, застосування яких суттєво вплине на якість навчання, інтелектуальний розвиток студентів і формування професійних компетентностей.Рассмотрены проблемы использования современных компьютерно-информационных технологий в процессе обучения будущих учителей математики. Освещены возможности организации самостоятельной работы студентов с использованием интегрированной среды изучения курса "Основы алгоритмизации и программирования", разработанной в лаборатории интегрированных сред обучения НИИ ИТ.The problems of the use of modern computer and information technology in teaching future teachers of mathematics. Highlights the possibility of organizing students' independent work with the IDE study of the course "Basics of algorithms and programming", developed in the laboratory of integrated learning environments Institute of IT.
|
6. |
Сніжко Н. В. Українська мовна картина світу: здобутки і перспективи автоматизованого моделювання [Електронний ресурс] / Н. В. Сніжко, М. Д. Сніжко // Науковий вісник Чернівецького університету. Романо-слов'янський дискурс. - 2009. - Вип. 484. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_rsd_2009_484_17
|
7. |
Шило Н. М. Хронологія розвитку екологічного підходу в архітектурі [Електронний ресурс] / Н. М. Шило, М. С. Сніжко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2016. - № 44. - С. 338-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2016_44_50
|
8. |
Сніжко М. С. Еволюція розвитку атріумних просторів в будівлях різних типів [Електронний ресурс] / М. С. Сніжко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2014. - Вип. 35. - С. 397-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2014_35_59
|
9. |
Сніжко М. С. Житлово-громадський комплекс як сучасна форма екологічного житла [Електронний ресурс] / М. С. Сніжко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2014. - Вип. 36. - С. 389-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2014_36_54
|
10. |
Сніжко М. С. Реконструкція історичного міського середовища методом включення атріуму в простір будівлі [Електронний ресурс] / М. С. Сніжко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2016. - Вип. 46. - С. 452-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2016_46_83
|
11. |
Сніжко М. С. Архітектурно-екологічне формування атріумних просторів у житлових будівлях [Електронний ресурс] / М. С. Сніжко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2017. - Вип. 48. - С. 452-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2017_48_59
|
12. |
Сніжко Н. Сучасна лексикографія і мовна концептуалізація світу [Електронний ресурс] / Н. Сніжко, М. Сніжко // Науковий вісник Чернівецького національного університету. Слов'янська філологія. - 2010. - Вип. 506-508. - С. 288-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnusf_2010_506-508_42
|
13. |
Сніжко М. С. Атріумні будівлі як складова екологічної архітектури [Електронний ресурс] / М. С. Сніжко // Регіональні проблеми архітектури та містобудування. - 2019. - Вип. 13. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpam_2019_13_18
|
14. |
Сніжко М. С. Сучасні світові напрями розвитку атріумної архітектури громадського призначення [Електронний ресурс] / М. С. Сніжко, Н. М. Шило // Архітектурний вісник КНУБА. - 2019. - Вип. 17-18. - С. 654-659. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avk_2019_17-18_93
|