Пошуковий запит: (<.>A=Сова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Сова В. В. Функціональна інтеграція інструментів маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. В. Сова. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_54
|
2. |
Сова В. В. Стан та тенденції розвитку інформаційного суспільства в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 5. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_5_9
|
3. |
Бейдик О. Географія діяльності бюджетних авіакомпаній Європи [Електронний ресурс] / О. Бейдик, В. Сова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. - 2015. - Вип. 1. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_geograf_2015_1_5
|
4. |
Бейдик О. О. Географія діяльності бюджетних авіакомпаній Північної та Південної Америки [Електронний ресурс] / О. О. Бейдик, А. В. Орещенко, В. В. Сова // Часопис картографії. - 2016. - Вип. 13. - С. 67-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ktvsh_2016_13_9
|
5. |
Сова В. В. Інтегровані маркетингові комунікації підприємств торгівлі України [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Молодий вчений. - 2015. - № 6(2). - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_6(2)__17
|
6. |
Сова В. А. Алкогольна хвороба печінки: фокус на L-орнітин-L-аспартат [Електронний ресурс] / В. А. Сова // Терапевтика імені професора М. М. Бережницького. - 2021. - Т. 2, № 2. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/terap_2021_2_2_7
|
7. |
Хайтович М. Проблемна поліфармація при амбулаторній терапії дітей: потенційні ризики взаємодії лікарських засобів [Електронний ресурс] / М. Хайтович, В. Сова, К. Кирильчук, І. Ситник, В. Половинка, О. Темірова, Д. Турчак // Medical science of Ukraine. - 2022. - Vol. 18, № 1. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnmu_2022_18_1_8
|
8. |
Місюра О. М. Емоційний стан дітей україни, які зазнали впливу впливу воєнних факторів на окупованій території [Електронний ресурс] / О. М. Місюра, В. А. Сова, О. В. Анопрієнко, О. С. Судика, А. І. Меркотан, М. В. Хайтович // Medical science of Ukraine. - 2022. - Vol. 18, № 3. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnmu_2022_18_3_11
|
9. |
Корж М. Маркетингова стратегія виходу українських ІТ-компаній на світовий ринок [Електронний ресурс] / М. Корж, В. Сова, І. Фоміченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 6. - С. 37-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2022_6_5 Світогосподарська система наразі перебуває у стані, зумовленому вибуховим розвитком ІТ-технологій на тлі найскладніших викликів для міжнародної економіки. В умовах глобалізації надважливішим для бізнес-суб'єктів є формування відповідної маркетингової стратегії виходу та господарювання на міжнародних ринках з максимальним результатом і мінімальними втратами. Мета статті - формування маркетингової стратегії виходу на міжнародний ринок вітчизняних підприємств, що надають ІТ-послуги, а також розробка перспективних методів лідогенерації через використання інноваційних рекламних технологій. Застосовано діалектичний метод наукового пізнання та низку загальнонаукових і спеціальних методів дослідження. Для підвищення ефективності системи міжнародного маркетингу в ІТ-сфері прогнози в короткостроковій перспективі повинні бути максимально наближеними до реальності, що багато в чому залежить від методології маркетингового проєктування й прогнозування. SOSTAC є добре структурованою, релевантною моделлю дій, що описує всі необхідні кроки за розробки маркетингової стратегії та якої варто дотримуватись за виходу на зовнішні ринки. Запропоновано модель управління маркетингом за участі в міжнародному бізнесі в ІТ-сфері, яка будується на інноваційних принципах ведення бізнесу. Висновки: представлена модель управління маркетингом за участі в міжнародному бізнесі в ІТ-сфері, яка будується на інноваційних принципах, дає змогу систематизувати усі маркетингові дії та заходи й формувати програму їх реалізації не випадково, а в комплексному форматі, що дасть змогу враховувати ризики функціонування суб'єктів міжнародних бізнес-процесів і розробляти програми їх зниження та подолання. Отже, з'являється можливість ефективно працювати з усією сіткою розвитку товарів і ринків у ІТ-сфері, що надасть можливість виявляти нові привабливості діяльності та проводити їх результативну оцінку з позиції відповідності загальним цілям і ресурсам бізнес-суб'єкта в ІТ-сфері.
|
10. |
Сова В. В. Ознаки механізму правового регулювання створення та використання об’єктів інтелектуальної власності в трудових правовідносинах [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2022. - Вип. 74(1). - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2022_74(1)__23
|
11. |
Сова В. В. Правовідносини у сфері праці та зайнятості, які стосуються створення і використання об’єктів інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Аналітично-порівняльне правознавство. - 2022. - № 6. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anpopr_2022_6_30
|
12. |
Сова В. Динаміка показників швидкості реакції юних спортсменів в процесі тренувальних занять тхеквондо [Електронний ресурс] / В. Сова // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2023. - № 2. - С. 154-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2023_2_14
|