Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Сова В. В. 
Функціональна інтеграція інструментів маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. В. Сова. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.195 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сова В. В. 
Стан та тенденції розвитку інформаційного суспільства в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 5. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бейдик О. 
Географія діяльності бюджетних авіакомпаній Європи [Електронний ресурс] / О. Бейдик, В. Сова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. - 2015. - Вип. 1. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_geograf_2015_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 506.632 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бейдик О. О. 
Географія діяльності бюджетних авіакомпаній Північної та Південної Америки [Електронний ресурс] / О. О. Бейдик, А. В. Орещенко, В. В. Сова // Часопис картографії. - 2016. - Вип. 13. - С. 67-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ktvsh_2016_13_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 874.689 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сова В. В. 
Інтегровані маркетингові комунікації підприємств торгівлі України [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Молодий вчений. - 2015. - № 6(2). - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_6(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сова В. А. 
Алкогольна хвороба печінки: фокус на L-орнітин-L-аспартат [Електронний ресурс] / В. А. Сова // Терапевтика імені професора М. М. Бережницького. - 2021. - Т. 2, № 2. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/terap_2021_2_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.076 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хайтович М. 
Проблемна поліфармація при амбулаторній терапії дітей: потенційні ризики взаємодії лікарських засобів [Електронний ресурс] / М. Хайтович, В. Сова, К. Кирильчук, І. Ситник, В. Половинка, О. Темірова, Д. Турчак // Medical science of Ukraine. - 2022. - Vol. 18, № 1. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnmu_2022_18_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.918 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Місюра О. М. 
Емоційний стан дітей україни, які зазнали впливу впливу воєнних факторів на окупованій території [Електронний ресурс] / О. М. Місюра, В. А. Сова, О. В. Анопрієнко, О. С. Судика, А. І. Меркотан, М. В. Хайтович // Medical science of Ukraine. - 2022. - Vol. 18, № 3. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnmu_2022_18_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.07 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Корж М. 
Маркетингова стратегія виходу українських ІТ-компаній на світовий ринок [Електронний ресурс] / М. Корж, В. Сова, І. Фоміченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 6. - С. 37-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2022_6_5
Світогосподарська система наразі перебуває у стані, зумовленому вибуховим розвитком ІТ-технологій на тлі найскладніших викликів для міжнародної економіки. В умовах глобалізації надважливішим для бізнес-суб'єктів є формування відповідної маркетингової стратегії виходу та господарювання на міжнародних ринках з максимальним результатом і мінімальними втратами. Мета статті - формування маркетингової стратегії виходу на міжнародний ринок вітчизняних підприємств, що надають ІТ-послуги, а також розробка перспективних методів лідогенерації через використання інноваційних рекламних технологій. Застосовано діалектичний метод наукового пізнання та низку загальнонаукових і спеціальних методів дослідження. Для підвищення ефективності системи міжнародного маркетингу в ІТ-сфері прогнози в короткостроковій перспективі повинні бути максимально наближеними до реальності, що багато в чому залежить від методології маркетингового проєктування й прогнозування. SOSTAC є добре структурованою, релевантною моделлю дій, що описує всі необхідні кроки за розробки маркетингової стратегії та якої варто дотримуватись за виходу на зовнішні ринки. Запропоновано модель управління маркетингом за участі в міжнародному бізнесі в ІТ-сфері, яка будується на інноваційних принципах ведення бізнесу. Висновки: представлена модель управління маркетингом за участі в міжнародному бізнесі в ІТ-сфері, яка будується на інноваційних принципах, дає змогу систематизувати усі маркетингові дії та заходи й формувати програму їх реалізації не випадково, а в комплексному форматі, що дасть змогу враховувати ризики функціонування суб'єктів міжнародних бізнес-процесів і розробляти програми їх зниження та подолання. Отже, з'являється можливість ефективно працювати з усією сіткою розвитку товарів і ринків у ІТ-сфері, що надасть можливість виявляти нові привабливості діяльності та проводити їх результативну оцінку з позиції відповідності загальним цілям і ресурсам бізнес-суб'єкта в ІТ-сфері.
Попередній перегляд:   Завантажити - 706.417 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Сова В. В. 
Ознаки механізму правового регулювання створення та використання об’єктів інтелектуальної власності в трудових правовідносинах [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2022. - Вип. 74(1). - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2022_74(1)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сова В. В. 
Правовідносини у сфері праці та зайнятості, які стосуються створення і використання об’єктів інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / В. В. Сова // Аналітично-порівняльне правознавство. - 2022. - № 6. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anpopr_2022_6_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.466 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сова В. 
Динаміка показників швидкості реакції юних спортсменів в процесі тренувальних занять тхеквондо [Електронний ресурс] / В. Сова // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2023. - № 2. - С. 154-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2023_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.484 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського