Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (5)Реферативна база даних (17)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сопівник Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сопівник Р. В. 
Функції наставників академічних груп у процесі формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислового комплексу України [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Біоресурси і природокористування. - 2012. - Т. 4, № 5-6. - С. 157-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bpc_2012_4_5-6_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.436 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сопівник Р. В. 
Студентське самоврядування як форма виховання лідерських якостей студентів [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 2. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.802 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сопівник Р. В. 
Лідер як суб’єкт формування корпоративної культури [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 175-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сопівник Р. В. 
З історії становлення педагогічної складової професійної освіти в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник, О. В. Васюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 168-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 505.892 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сопівник Р. В. 
Зарубіжний досвід виховання моральної відповідальності сільської молоді [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник, І. В. Сопівник // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_26
Здійснено аналіз виховання моральної відповідальності сільської молоді у ряді країн, зокрема США, Франції, Польщі, Китаї, Росії. Узагальнено досвід та виділено основні проблеми та труднощі реалізації морального виховання молоді: поширення асоціальних явищ; зменшення позитивного виховного впливу сім’ї, школи та релігії; відсутність рівних можливостей у розвитку. Охарактеризовано виховання морально відповідальної молоді в окремих країнах на кількох рівнях, зокрема загальнодержавному, регіональному тощо.Осуществлен анализ воспитания нравственной ответственности сельской молодежи в ряде стран, в частности США, Франции, Польши, Китае, России. Обобщен существующий опыт и выделены главные проблемы и трудности реализации нравственного воспитания молодежи: распространение асоциальных явлений; уменьшение положительного воспитательного воздействия семьи, школы и религии; отсутствие равных возможностей в развитии. Охарактеризовано воспитание нравственно ответственной молодежи в отдельных странах на нескольких уровнях, в частности общегосударственном, региональном и т. д.The article presents the analysis of upbringing moral responsibility of rural youth in a number of countries, like as in the USA, France, Poland, China and Russia. The corresponding experience has been generalized. Major problems and difficulties in implementation of moral education of young people have been pointed out. Among those are: spread of anti-social phenomena (violence, cruelty, consumerism, irresponsibility, alcoholism); decrease in positive educational influence of a family, school and religion; absence of equal opportunities for development. Upbringing of morally responsible youth in separate countries has been shown on several different levels, as on the national, regional, district and local one.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.195 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сопівник Р. В. 
Модель процесу формування гуманістичної спрямованості майбутнього біотехнолога аграрної галузі [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник, О. О. Мишак // Біоресурси і природокористування. - 2014. - Т. 6, № 3-4. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bpc_2014_6_3-4_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 660.498 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сопівник Р. В. 
Методологічні засади виховання лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислового комплексу [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_4_7
Обгрунтовано методологічні засади виховання лідерських якостей студентів – майбутніх фахівців агропромислового комплексу. Виокремлено чотири складові, які забезпечують методологічний базис формування лідерських якостей студентів: перша – це філософські системи, включає екзистенціалізм та ноосферогенез; друга – теорії та концепції (диспозиційна теорія, теорія лідерських рис, ситуативна теорія лідерства, теорія дистрибутивного лідерства); третя включає найбільш важливі методологічні принципи та підходи; четверта – окремі методики та методи.Обоснованы методологические основы воспитания лидерских качеств студентов – будущих специалистов агропромышленного комплекса. Выделены четыре составляющие, которые обеспечивают методологический базис формирования лидерских качеств студентов: первая – философские системы, содержит экзистенциализм и ноосферогенез; вторая – теории и концепции (диспозиционная теория, теория лидерских черт, ситуационная теория лидерства, теория дистрибутивного лидерства); третья содержит наиболее важные методологические принципы и подходы; четвертая – отдельные методики и методы.The article analyzes the methodological principles of education of the leadership qualities of the future specialists of the agricultural complex. Four components that provide a methodological basis for the development of leadership qualities of students are distinguished. The first component comprises philosophical systems which include existentialism and noosphere genesis. The second component consists of theories and concepts (disposition theory, the theory of leadership qualities, situational theory, the theory of distributive leadership). The third component includes the most important methodological principles and approaches, the fourth consists of some techniques and methods.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.987 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Сопівник Р. В. 
Еволюція ідей відбору та формування якостей лідера у процесі фахової підготовки майбутніх аграріїв [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_5
Проаналізовано лідерські якості особистості, які необхідно формувати у студентів у навчально-виховному процесі ВНЗ. Показано еволюцію думок і підходів до необхідності виховання тих чи інших якостей особистості у вітчизняній та світовій педагогічній думці від античності до сьогодення. Виявлено, що впродовж вказаного історичного періоду дослідники визначили майже 200 якостей, що можуть забезпечувати виховання особистості як лідера. Узагальнено лідерські якості за групами: фізичні, морально-етичні, емоційно-вольові, інтелектуальні, мотиваційні.Проанализированы лидерские качества личности, которые необходимо формировать у студентов в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Показана эволюция мнений и подходов к необходимости воспитания тех или иных качеств личности в отечественной и мировой педагогической мысли от античности до современности. Установлено, что в указанный исторический период исследователи выделили почти 200 качеств, которые могут обеспечивать воспитание личности как лидера. Обобщены лидерские качества по группам: физические, морально-этические, эмоционально-волевые, интеллектуальные, мотивационные.The article analyzes the leadership qualities of personality to be formed in students in the educational process in higher institution. Evolution of ideas and approaches to the educational need to upbringing certain personality traits in domestic and world educational thought from the era of the antiquity to the present. It is shown that during the denied chronological period, researchers isolated about 200 qualities that can provide education of the individual as a leader. The leadership qualities are generalised in groups: physical, moral, ethical, emotional and volitional, intellectual, motivational.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.702 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Сопівник Р. В. 
Модель формування лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 11. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_11_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.245 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сопівник Р. В. 
Форми виховання лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.27 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сопівник Р. В. 
Виховання і педагогічна думка у філософських системах мислителів класичної Греції [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 230. - С. 167-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_230_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.289 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сопівник Р. В. 
Виховання особистості майбутнього фахівця агропромислової галузі крізь призму функцій наставника академічної групи [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 220. - С. 172-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_220_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.06 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сопівник Р. В. 
Формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 4. - С. 149-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сопівник Р. В. 
Віктор Сидоренко як лідер наукової школи (до 63- ої річниці з дня народження, світлій пам’яті В. К. Сидоренка присвячується ) [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 2. - С. 208-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.567 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сопівник Р. В. 
Проблема лідерства у контексті трансакційного аналізу Еріка Берна [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 233. - С. 372-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_233_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сопівник Р. В. 
Планування виховної роботи у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 239. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_239_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.531 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сопівник Р. В. 
Реалізація програми виховання студента "Фахівець, громадянин, патріот" в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 255-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.161 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Сопівник Р. В. 
Виховання лідерів агропромислового комплексу як важлива суспільна потреба [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 205-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_103_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сопівник Р. В. 
Конструювання кластеру лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 6. - С. 227-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_6_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сопівник Р. В. 
Мотивація до лідерства як важлива педагогічна умова формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислового комплексу України [Електронний ресурс] / Р. В. Сопівник // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.918 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського