Пошуковий запит: (<.>A=Станкевич І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Струтинська Л. Етапи розвитку мовної компетенції та методи викладання іноземних мов студентам міжнародних відносин [Електронний ресурс] / Л. Струтинська, І. Станкевич // Вісник Львівського університету. Серія : Міжнародні відносини. - 2013. - Вип. 32. - С. 234-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2013_32_32
|
2. |
Станкевич І. В. Ранжування ВНЗ: термінологія та визначення базових понять [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 140-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_19
|
3. |
Станкевич І. В. Переваги та недоліки застосування уніфікованої мови uml під час моделювання бізнес-процесів складних організацій [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, В. А. Тігарєва // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 207-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_4_31
|
4. |
Ціомашко Ю. С. Еволюційні передумови формування процесного підходу до управління якістю [Електронний ресурс] / Ю. С. Ціомашко, І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 372-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_6_66 Досліджено основні етапи еволюції розуміння та формування підходів до управління якістю. Простежено виникнення та шлях розвитку наукової думки в теорії управління якістю з точки зору процесного підходу. Обгрунтовано актуальність підвищення рівня результативності та ефективності діяльності організації за рахунок створення, забезпечення та управління системою взаємопов'язаних процесів. Проведені дослідження дозволили виділити вісім основних етапів еволюції в управлінні якістю, що знайшло відображення в розробленій схемі. Установлено, що процесний підхід, який був запропонований ще у 1920-х рр. представниками адміністративного менеджменту, сьогодні є основним підходом до управління якістю та відповідає вимогам сучасності. У ході аналізу історичного формування підходів до управління якістю визначено еволюційні передумови, що сприяли запровадженню та поширенню процесного підходу до управління якістю як основи уcпішного функціонування організації.
|
5. |
Станкевич І. В. Критерії зовнішнього оцінювання якості освітньої діяльності вищих навчальних закладів: традиційний погляд на визначення [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Економіка розвитку. - 2015. - № 1. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2015_1_6
|
6. |
Воробієнко П. П. Цільовий підхід до менеджменту вищої освіти [Електронний ресурс] / П. П. Воробієнко, І. В. Станкевич // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_6 Мета роботи - обгунтування доцільності менеджменту вищої освіти (ВО) за цільовим підходом із визначенням конкретних цілей ВО на основі узагальнення існуючих наукових напрацювань. Наголошено на тому, що визначати цілі вищої освіти потрібно не лише з урахуванням філософських, педагогічних, соціологічних і психологічних аспектів, але й передусім - економічних. Визначено ряд узагальнених мотивів, які спонукають суспільство й особистість до активної діяльності у сфері ВО. Сукупність окреслених мотивів разом із проведеним науковим аналізом теорії управління за цілями, теорії організації, вимог щодо цілей ДСТУ ISO 9001:2009 та існуючих поглядів науковців дозволили обгрунтувати та запропонувати власне бачення конкретних цілей ВО. Одержані результати досліджень можуть бути застосовані у подальшому для конкретизації цілей ВО відносно своїх складових із розробкою процедури (процесу, заходів) їх досягнення, методик і засобів вимірювання.
|
7. |
Пахтусов М. І. Організаційно-економічний механізм управління рекламною діяльністю підприємств зв’язку: теоретичні засади формування [Електронний ресурс] / М. І. Пахтусов, І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 434-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_70 Досліджено підходи науковців до поняття "організаційно-економічний механізм", запропоновано власне визначення. Визначено співвідношення між поняттями "організаційно-економічний механізм" та "господарський механізм". Виділено три способи організації (власна, делегована та комбінована рекламна діяльність) та дві складові ефективності рекламної діяльності підприємства - комунікативна та економічна. Запропоновано механізм проведення власної рекламної кампанії, який включає п'ять етапів: розробка рекламної стратегії та її узгодження із загальною стратегією розвитку підприємства; розробка та узгодження рекламної кампанії; планування рекламної кампанії; реалізація рекламної кампанії; оцінка ефективності конкретних рекламних засобів у рамках рекламної кампанії та рекламної кампанії в цілому.
|
8. |
Станкевич І. В. Сутність поняття "якість вищої освіти" у сучасних умовах розвитку [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 9-10. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_9-10_15
|
9. |
Ціомашко Ю. С. Удосконалення термінологічних підходів щодо визначення поняття "інновація" [Електронний ресурс] / Ю. С. Ціомашко, І. В. Станкевич. // Ефективна економіка. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_8_27
|
10. |
Станкевич І. В. Оцінювання якості вищої освіти та навчально-виробничої діяльності освітніх організацій на основі акредитаційних критеріїв [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_6_19 Узагальнено національний та світовий досвід оцінювання якості вищої освіти та навчально-виробничої діяльності освітніх організацій на основі акредитаційних критеріїв. Обгрунтовано, що серед існуючих підходів та моделей оцінювання якості вищої освіти певне місце посідає акредитаційна модель, критерії якої носять обов'язковий характер, закріплений на державному рівні через відповідні законодавчо-нормативні акти. Чинна в Україні модель акредитації освітніх організацій дає можливість оцінити, передусім, ресурсне забезпечення освітнього процесу та результати навчання особистостей, при цьому залишаючи поза увагою оцінювання усіх інших результатів вищої освіти та задоволеності вимог усіх зацікавлених сторін. Натомість акредитаційні моделі оцінювання якості вищої освіти інших країн світу оцінюють як процеси та ресурси, так і відповідність отриманих результатів встановленим цілям. Такий підхід до оцінювання забезпечується шляхом проведення внутрішнього та зовнішнього оцінювання якості вищої освіти. Одержані результати досліджень можна застосовувати в подальшому для розроблення системи критеріїв та показників оцінювання якості вищої освіти та навчально-виробничої діяльності освітніх організацій та їх конкретизації.
|
11. |
Станкевич І. В. Аналіз і прогнозування розвитку сфери зв'язку та інформатизації України: можливості та загрози [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, В. А. Тігарєва // Економіка та держава. - 2016. - № 2. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_2_18
|
12. |
Станкевич І. В. Моніторинг та вимірювання процесів в системі управління якістю освітніх організацій [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Економічний форум. - 2016. - № 1. - С. 222-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_1_34
|
13. |
Тігарєва В. А. Аналіз існуючих підходів та методів оцінювання бізнес-процесів підприємств та організацій [Електронний ресурс] / В. А. Тігарєва, І. В. Станкевич // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2016. - Вип. 3(1). - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2016_3(1)__18
|
14. |
Станкевич І. В. Організаційно-економічні напрямки розвитку українських освітніх організацій в контексті вимог європейського простору вищої освіти [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 60-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_11 Досліджено сучасний стан та тенденції функціонування освітніх організацій України. Визначено низку проблем, що властиві сучасному ринку освітніх послуг країни. В ході узагальнення національних тенденцій та європейських вимог у сфері вищої освіти, обгрунтовано основні організаційно-економічні напрямки подальшого розвитку освітніх організацій України, такі як: мобільність, диверсифікація та якість вищої освіти. Діяльність освітніх організацій у зазначених напрямках дозволить забезпечити досягнення базових цілей та пріоритетів перспективного розвитку сфери вищої освіти країни в контексті вимог Європейського освітнього простору.
|
15. |
Станкевич І. В. Управління в освітніх організаціях: сутність та функції [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 1. - С. 195-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_1_32
|
16. |
Станкевич І. В. Комплексний підхід до оцінки рівня конкурентоспроможності випускників освітніх організацій в контексті вимог працедавців [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Є. Г. Борисевич // Економіка та держава. - 2017. - № 3. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_3_16
|
17. |
Тардаскіна Т. М. Визначення маркетингової стратегії розвитку УДППЗ "Укрпошта" в умовах лібералізації ринку послуг поштового зв’язку [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, О. М. Бондаренко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 318-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_12_50 Мета роботи - обгрунтування маркетингової стратегії розвитку УДППЗ "Укрпошта" на основі аналізу існуючих маркетингових конкурентних стратегій розвитку підприємств та доцільності їх застосування за умов лібералізації ринку послуг поштового зв'язку. Визначено загальні тенденції розвитку національного оператора поштового зв'язку УДППЗ "Укрпошта" за умов лібералізації ринку послуг поштового зв'язку. Досліджено існуючі можливі стратегії розвитку підприємств, спрямовані на забезпечення конкурентних переваг на ринку, зокрема маркетингові стратегії. Установлено, що найбільш дієвою сьогодні для національного оператора є маркетингова стратегія лідера. Обгрунтовано маркетингову стратегію розвитку УДППЗ "Укрпошта" та визначено основні напрями її реалізації, зорієнтовані на всі ключові ринки послуг поштового зв'язку за рахунок зростання обсягів продажів, підвищення якості надання послуг та збільшення прибутковості. Організаційно-економічні засади реалізації зазначених заходів та визначення рівня їх результативності для національного оператора є метою подальших досліджень.
|
18. |
Станкевич І. В. Ідентифікація та моделювання бізнес-процесів системи управління якістю освітньої організації: теорія та практика [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 258-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2017_1_37 Мета - забезпечення дієвості реалізації цілей управління освітньою організацію шляхом ідентифікації бізнес-процесів системи управління якістю (БПСУЯ) освітньої організації та обгрунтування вибору мови та діаграм їх моделювання. Зроблено наголос на тому, що підхід до ідентифікації БПСУЯ освітньої організації має грунтуватись не на видах, а на результатах діяльності організації у вищій освіті. Визначено, що результативний підхід до ідентифікації БПСУЯ освітньої організації має бути заснований на життєвому циклі освітньої послуги (петлі якості), вимогах стандарту ISO 9001:2015 щодо побудови процесів системи управління якістю та стандартизованому переліку бізнес-процесів International Benchmarking Clearinghouse. Для подальшої процедури імплементації системи управління якістю автором розроблено контекстну діаграму системи, яку декомпозовано на процеси рівня "0" та рівня "1". Розглянуто переваги та недоліки різних мов моделювання, що застосовано до віртуалізації бізнес-процесів, зокрема уніфіковану мову моделювання UML, що використовує ряд діаграм для віртуалізації бізнес-процесів саме складних організацій. Розроблені в роботі практичні рекомендації щодо ідентифікації та моделювання БПСУЯ сприятимуть дієвій імплементації таких систем у діяльність освітніх організацій, що надасть змогу у подальшому забезпечити задоволеність вимог замовників і реалізацію цілей управління.
|
19. |
Станкевич І. В. Аналіз механізмів управління рекламною діяльністю операторів мобільного зв’язку та напрямки їх подальшого розвитку [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, М. І. Пахтусов // Економічний форум. - 2017. - № 4. - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2017_4_24
|
20. |
Станкевич І. В. Рейтингова система оцінювання працівників у забезпеченні якості діяльності освітньої організації [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич // Бізнес Інформ. - 2017. - № 9. - С. 93-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_9_17 Мета роботи - вдосконалення та розвиток рейтингової системи оцінювання працівників, зокрема науково-педагогічних, як одного із інструментів забезпечення якості діяльності освітньої організації. Обгрунтовано, що рейтингова система як стимулює діяльність працівників вишів до забезпечення якісної підготовки здобувачів вищої освіти, так і координує їх зусилля в напрямку підвищення рівня лояльності до освітньої організації замовників та інших зацікавлених сторін, а також підвищення її іміджу на ринку освітніх послуг. Розвиток рейтингової системи оцінювання діяльності працівника, за пропозиціями автора, має відбутися за рахунок не лише показників оцінювання, а ще й методів стимулювання - як прямих, так і непрямих. Наведено приклад практичного застосування запропонованих автором положень рейтингової системи оцінювання діяльності працівників освітньої організації.
|
| |