Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стельмашук Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.

Стельмашук Ж. 
Проблема шкільної дисципліни у педагогічній спадщині Я. А. Коменського [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.777 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Стельмашук Ж. Г. 
Публікації в педагогічній пресі як джерело інформації про специфіку функціонування жіночих і чоловічих шкіл у 1943-1954 рр. [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 673-678. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_137
Проведено аналіз періодичної педагогічної преси як історичного джерела інформації про актуальні проблеми вітчизняної школи. Розкрито інформаційний потенціал педагогічної преси для формування об’єктивної думки дослідників про запровадження роздільного навчання у школах в 1943 - 1954 рр. На матеріалах провідних педагогічних журналів («Советская педагогика», «Радянська школа», «Народное образование» та «Начальная школа») шляхом критичного і порівняльного аналізу їх змісту висвітлено специфіку функціонування жіночих і чоловічих шкіл в означений період. Виявлено основну спрямованість публікацій та встановлено, що статей, які висвітлювали особливості життєдіяльності чоловічих та жіночих шкіл, було порівняно небагато. Більшість із них були спробою узагальнити досвід роботи окремого вчителя чи школи, висвітлити окремі аспекти організації навчально-виховної роботи. Акцентовано увагу на публікаціях трьох авторів (К. Львов, О. Раєвський та М. Тимофєєв), у яких найбільш грунтовно викладено різні точки зору на запровадження роздільного навчання, особливості функціонування жіночих та чоловічих шкіл у досліджуваний період.Сделан анализ периодической педагогической печати как исторического источника информации об актуальных проблемах отечественной школы. Раскрыт информационный потенциал педагогической печати для формирования объективного мнения исследователей о введении раздельного обучения в школах в 1943 - 1954 гг. На материалах ведущих педагогических журналов («Советская педагогика», «Радянська школа», «Народное образование» и «Начальная школа») путем критического и сравнительного анализа их содержания освещена специфика функционирования женских и мужских школ в указанный период. Выявлена основная направленность публикаций и установлено, что статей, освещающих особенности жизнедеятельности мужских и женских школ, было сравнительно немного. Большинство из них были попыткой обобщить опыт работы отдельного учителя или школы, осветить отдельные аспекты организации учебно-воспитательной работы. Акцентировано внимание на публикациях трех авторов (К. Львов, А. Раевский и М. Тимофеев), в которых наиболее обстоятельно изложены различные точки зрения на введение раздельного обучения, особенности функционирования женских и мужских школ в исследуемый период.The article is devoted to the analysis of the pedagogical periodical press as a historical source of information about the topical problems of national school. The information potential of pedagogical press for the formation of the objective opinion of the researchers on a separate education at schools in the period of 1943-1954 is disclosed. Having used materials of the leading pedagogical journals («Soviet pedagogy», «Soviet school», «Public education» and «Primary school») and critical and comparative analysis of school content, the specifics of the girls’ and boys’ schools functioning in the period of 1943–1954 are shown. The author revealed the major trend of the publications and analyzed the most relevant materials on the problem. It is revealed that there were few publications which highlighted the life of the girls’ and boys’ schools. Most of them were an attempt to summarize the experience of an individual teacher or school, to cover particular aspects in the educational work organization. Attention is focused on publications of three authors (K.Lvov, O.Rayevsky and M.Тymofyeyev), where the most important views of the separate education introduction, peculiarities of functioning of the girls’ and boys’ schools in the analyzed period are considered. The ways of further development of the problem are defined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.565 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Стельмашук Ж. Г. 
Дисциплінованість особистості школяра: до проблеми термінології [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Стельмашук Ж. Г. 
Екстраполяція досвіду виховання дисциплінованості учнів вітчизняних шкіл в умовах роздільного навчання (1943-1954 рр. ) у сучасну систему освіти і виховання [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 1. - С. 157-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.839 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Стельмашук Ж. Г. 
Роль газети "Радянська освіта” в організації виховання дисциплінованості (1944-1954 рр.) [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 2. - С. 229-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Стельмашук Ж. Г. 
Виховання дисциплінованості учнів у чоловічих школах у 1943–1954 роках [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2014. - Вип. 2. - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2014_2_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Стельмашук Ж. Г. 
Педагогічні умови ефективної взаємодії сім’ї і школи у вихованні дисциплінованості учнів [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 155-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.067 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Стельмашук Ж. Г. 
Використання інформаційних технологій у національно-патріотичному вихованні учнів [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук, Н. Й. Грицюк // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 4. - С. 239-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Стельмашук Ж. Г. 
Нормативно-правове забезпечення процесу виховання дисциплінованості учнів у вітчизняній школі (1943-1954рр. ) [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 369-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_87
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.826 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Стельмашук Ж. 
Національно-патріотичне виховання учнів сільської школи: з досвіду роботи [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук, Н. Грицюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 153-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 654.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Стельмашук Ж. Г. 
Освітньо-виховний простір сільської школи як чинник національно-патріотичного виховання учнів [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 5. - С. 183-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_5_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Стельмашук Ж. 
Проблема виховання свідомої дисципліни у педагогічній спадщині Е. І. Моносзона [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.554 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Стельмашук Ж. Г. 
Скаутська система виховання у контексті викликів сучасності [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук, М. Н. Гриневич, О. М. Рабешко // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 6. - С. 181-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_6_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.847 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Стельмашук Ж. Г. 
Проблема дисциплінованості учнів у контексті формування нової української школи [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук, А. П. Панчук // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7(2). - С. 205-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.98 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Стельмашук Ж. Г. 
Актуальність ідей В. О. Сухомлинського у контексті завдань нової української школи [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 8. - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_8_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.433 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Стельмашук Ж. 
До проблеми розвитку емоційного інтелекту особистості [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук, А. Ваколюк // Інноватика у вихованні. - 2019. - Вип. 9. - С. 259-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_9_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.686 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гринькова Н. 
Актуалізація ідей В. Сухомлинського щодо підготовки вчителя Нової української школи [Електронний ресурс] / Н. Гринькова, Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2019. - Вип. 10. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_10_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.695 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Гринькова Н. 
Роль волонтерської діяльності у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Гринькова, Ж. Стельмашук, А. Ваколюк // Інноватика у вихованні. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_11(2)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.502 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Гринькова Н. 
Формування відповідального ставлення до батьківства у майбутніх учителів початкової школи: теоретичні та практичні аспекти [Електронний ресурс] / Н. Гринькова, Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2021. - Вип. 13(2). - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2021_13(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.129 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Стельмашук Ж. 
Чинники розвитку емоційного інтелекту у майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2020. - Вип. 12. - С. 220-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_12_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.201 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського