Пошуковий запит: (<.>A=Стельмашук Ж$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Стельмашук Ж. Проблема шкільної дисципліни у педагогічній спадщині Я. А. Коменського [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_42
|
2. |
Стельмашук Ж. Г. Публікації в педагогічній пресі як джерело інформації про специфіку функціонування жіночих і чоловічих шкіл у 1943-1954 рр. [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 673-678. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_137 Проведено аналіз періодичної педагогічної преси як історичного джерела інформації про актуальні проблеми вітчизняної школи. Розкрито інформаційний потенціал педагогічної преси для формування об’єктивної думки дослідників про запровадження роздільного навчання у школах в 1943 - 1954 рр. На матеріалах провідних педагогічних журналів («Советская педагогика», «Радянська школа», «Народное образование» та «Начальная школа») шляхом критичного і порівняльного аналізу їх змісту висвітлено специфіку функціонування жіночих і чоловічих шкіл в означений період. Виявлено основну спрямованість публікацій та встановлено, що статей, які висвітлювали особливості життєдіяльності чоловічих та жіночих шкіл, було порівняно небагато. Більшість із них були спробою узагальнити досвід роботи окремого вчителя чи школи, висвітлити окремі аспекти організації навчально-виховної роботи. Акцентовано увагу на публікаціях трьох авторів (К. Львов, О. Раєвський та М. Тимофєєв), у яких найбільш грунтовно викладено різні точки зору на запровадження роздільного навчання, особливості функціонування жіночих та чоловічих шкіл у досліджуваний період.Сделан анализ периодической педагогической печати как исторического источника информации об актуальных проблемах отечественной школы. Раскрыт информационный потенциал педагогической печати для формирования объективного мнения исследователей о введении раздельного обучения в школах в 1943 - 1954 гг. На материалах ведущих педагогических журналов («Советская педагогика», «Радянська школа», «Народное образование» и «Начальная школа») путем критического и сравнительного анализа их содержания освещена специфика функционирования женских и мужских школ в указанный период. Выявлена основная направленность публикаций и установлено, что статей, освещающих особенности жизнедеятельности мужских и женских школ, было сравнительно немного. Большинство из них были попыткой обобщить опыт работы отдельного учителя или школы, осветить отдельные аспекты организации учебно-воспитательной работы. Акцентировано внимание на публикациях трех авторов (К. Львов, А. Раевский и М. Тимофеев), в которых наиболее обстоятельно изложены различные точки зрения на введение раздельного обучения, особенности функционирования женских и мужских школ в исследуемый период.The article is devoted to the analysis of the pedagogical periodical press as a historical source of information about the topical problems of national school. The information potential of pedagogical press for the formation of the objective opinion of the researchers on a separate education at schools in the period of 1943-1954 is disclosed. Having used materials of the leading pedagogical journals («Soviet pedagogy», «Soviet school», «Public education» and «Primary school») and critical and comparative analysis of school content, the specifics of the girls’ and boys’ schools functioning in the period of 1943–1954 are shown. The author revealed the major trend of the publications and analyzed the most relevant materials on the problem. It is revealed that there were few publications which highlighted the life of the girls’ and boys’ schools. Most of them were an attempt to summarize the experience of an individual teacher or school, to cover particular aspects in the educational work organization. Attention is focused on publications of three authors (K.Lvov, O.Rayevsky and M.Тymofyeyev), where the most important views of the separate education introduction, peculiarities of functioning of the girls’ and boys’ schools in the analyzed period are considered. The ways of further development of the problem are defined.
|
3. |
Стельмашук Ж. Г. Дисциплінованість особистості школяра: до проблеми термінології [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_26
|
4. |
Стельмашук Ж. Г. Екстраполяція досвіду виховання дисциплінованості учнів вітчизняних шкіл в умовах роздільного навчання (1943-1954 рр. ) у сучасну систему освіти і виховання [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 1. - С. 157-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_1_20
|
5. |
Стельмашук Ж. Г. Роль газети "Радянська освіта” в організації виховання дисциплінованості (1944-1954 рр.) [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 2. - С. 229-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_2_28
|
6. |
Стельмашук Ж. Г. Виховання дисциплінованості учнів у чоловічих школах у 1943–1954 роках [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2014. - Вип. 2. - С. 238-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2014_2_34
|
7. |
Стельмашук Ж. Г. Педагогічні умови ефективної взаємодії сім’ї і школи у вихованні дисциплінованості учнів [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 155-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_20
|
8. |
Стельмашук Ж. Г. Використання інформаційних технологій у національно-патріотичному вихованні учнів [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук, Н. Й. Грицюк // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 4. - С. 239-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_4_29
|
9. |
Стельмашук Ж. Г. Нормативно-правове забезпечення процесу виховання дисциплінованості учнів у вітчизняній школі (1943-1954рр. ) [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 369-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_87
|
10. |
Стельмашук Ж. Національно-патріотичне виховання учнів сільської школи: з досвіду роботи [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук, Н. Грицюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 153-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_1_26
|
11. |
Стельмашук Ж. Г. Освітньо-виховний простір сільської школи як чинник національно-патріотичного виховання учнів [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 5. - С. 183-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_5_21
|
12. |
Стельмашук Ж. Проблема виховання свідомої дисципліни у педагогічній спадщині Е. І. Моносзона [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_35
|
13. |
Стельмашук Ж. Г. Скаутська система виховання у контексті викликів сучасності [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук, М. Н. Гриневич, О. М. Рабешко // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 6. - С. 181-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_6_22
|
14. |
Стельмашук Ж. Г. Проблема дисциплінованості учнів у контексті формування нової української школи [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук, А. П. Панчук // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7(2). - С. 205-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__25
|
15. |
Стельмашук Ж. Г. Актуальність ідей В. О. Сухомлинського у контексті завдань нової української школи [Електронний ресурс] / Ж. Г. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 8. - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_8_26
|
16. |
Стельмашук Ж. До проблеми розвитку емоційного інтелекту особистості [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук, А. Ваколюк // Інноватика у вихованні. - 2019. - Вип. 9. - С. 259-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_9_32
|
17. |
Гринькова Н. Актуалізація ідей В. Сухомлинського щодо підготовки вчителя Нової української школи [Електронний ресурс] / Н. Гринькова, Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2019. - Вип. 10. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2019_10_20
|
18. |
Гринькова Н. Роль волонтерської діяльності у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Гринькова, Ж. Стельмашук, А. Ваколюк // Інноватика у вихованні. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_11(2)__14
|
19. |
Гринькова Н. Формування відповідального ставлення до батьківства у майбутніх учителів початкової школи: теоретичні та практичні аспекти [Електронний ресурс] / Н. Гринькова, Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2021. - Вип. 13(2). - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2021_13(2)__15
|
20. |
Стельмашук Ж. Чинники розвитку емоційного інтелекту у майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні. - 2020. - Вип. 12. - С. 220-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2020_12_28
|