Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Стефанов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Воронін С. В. Дослідження трибологічних характеристик смектичного шару граничної плівки [Електронний ресурс] / С. В. Воронін, В. О. Стефанов // Проблеми трибології. - 2014. - № 2. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2014_2_11
| 2. |
Стефанов В. А. Влияние концентрации присадки на ресурс гидроагрегатов средств транспорта в условиях электрообработки рабочей жидкости [Електронний ресурс] / В. А. Стефанов // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2014. - № 7. - С. 2-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecee_2014_7_2 Проанализированы существующие методы повышения противоизносных свойств рабочих жидкостей. Определено влияние концентрации стеариновой кислоты на ресурс гидроагрегатов средств железнодорожного транспорта в условиях обработки рабочей жидкости внешним электростатическим полем. Найдена рациональная концентрация присадки, при которой наблюдается наибольший ресурс гидропривода.
| 3. |
Астахов В. Н. Влияние электростатической обработки рабочей жидкости на ресурсосбережение гидроагрегатов средств транспорта [Електронний ресурс] / В. Н. Астахов, В. А. Стефанов // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2012. - № 4. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecee_2012_4_5
| 4. |
Стефанов В. О. Експериментальні дослідження впливу концентрації присадки та електростатичної обробки робочої рідини на швидкість зносу гідроагрегатів засобів залізничного транспорту [Електронний ресурс] / В. О. Стефанов, М. Ю. Олійник // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 147. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_147_36
| 5. |
Стефанов В. О. Розробка удосконаленої системи змащування елементів верхньої будови колії в метрополітені [Електронний ресурс] / В. О. Стефанов // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2015. - № 3. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2015_3_35 Наведено аналіз стану верхньої будови колії Харківського метрополітену, обраний необхідний мастильний матеріал та розроблена стаціонарна система змащування рейок в бокових ділянках.
| 6. |
Воронін С. В. Аналіз властивостей робочих рідин гідроприводів колійної техніки залізниць України [Електронний ресурс] / С. В. Воронін, І. Ю. Сафонюк, Д. В. Онопрейчук, В. О. Стефанов, О. О. Суранов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 165. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_165_14
| 7. |
Воронін С. В. Аналіз розвитку основних дефектів і теоретичне прогнозування ресурсу рейок в умовах мащення [Електронний ресурс] / С. В. Воронін, Б. С. Асадов, В. О. Стефанов, Д. В. Онопрейчук, О. О. Губін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 2. - С. 35-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2020_2_6 Мета дослідження - виявлення закономірностей впливу навантаження на рейку та параметрів двошарового мащення на розвиток основних дефектів рейки, а саме - бокового зносу у кривих ділянках залізничної колії. Для розподілу основних дефектів рейок використано результати експертних оцінок служби колії Азербайджанської залізниці щодо виміру дефектних параметрів та строків служби рейок за окремими ділянками. Для встановлення закономірностей впливу навантаження та параметрів двошарового мащення на інтенсивність зношування рейок та їх ресурс у кривих використано основні положення механіки контактної взаємодії, трибології та хімотології. Доведені основними дефектами рейок у кривих ділянках колії є дефекти, пов'язані з низькою контактно-втомною міцністю сталі та високими контактними напруженнями й силами тертя; згідно із встановленим розподілом, до основних дефектів рейок у кривих слід відносити: боковий знос головки, викришування металу по боковій поверхні, наявність поперечних тріщин у головці; застосування двошарового мащення призводить до збільшення фактичної площі контакту колеса та рейки, зменшення контактного тиску на рейку та, у сукупності, до уповільнення бокового зношування та збільшення ресурсу рейок. Вперше виконано систематизацію результатів вимірювань параметрів дефектів рейок у кривих та на цій основі отримали розподіл основних дефектів залежно від радіуса кривої. Вдосконалено математичну модель для розрахунку ресурсу рейок у кривих, яка, на відміну від наявних, ураховує товщину мастильної плівки та концентрацію твердої антифрикційної добавки в оливі під час виконання мащення бокової поверхні. Отримані результати дозволяють виконувати прогнозні розрахунки ресурсу рейок у кривих ділянках залежно від навантаження від колеса для різних експлуатаційних умов, а саме за сухого контакту колеса рейкою та в умовах їх двошарового мащення. Реалізація двошарового мащення рейок на залізничному транспорті з урахуванням впливу досліджених параметрів призведе до підвищення ресурсу рейок у кривих на 55, 50 та 45 % за розрахункової маси рухомого складу 60, 70 та 80 т.
| 8. |
Воронін С. В. Експлуатаційні випробування пристрою для електростатичної обробки моторної оливи [Електронний ресурс] / С. В. Воронін, В. О. Стефанов, О. С. Харківський // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2022. - Вип. 200. - С. 11-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2022_200_4
|
|
|