Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стеценко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Лагода О. М. 
Імідж як стилістична характеристика особистості [Електронний ресурс] / О. М. Лагода, К. М. Стеценко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2007. - № 2. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2007_2_10
Розглянуто питання щодо тлумачення сучасного змісту поняття "імідж". Розкрито особливості та напрямки його формування, зокрема, у телеіндустрії. Зроблено спробу структурування чинників, що забезпечують функціонування іміджу як стилістичної характеристики особистості.Рассмотрен вопрос, касающийся толкования современного содержания понятия "имидж". Выявлены особенности и направления его формирования, в частности в телеиндустрии. Предпринята попытка структурирования составляющих, которые обеспечивают функционирование имиджа как стилистической характеристики личности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.366 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лагода О. М. 
Сутнісні виміри сучасного дизайну: причини, перспективи, наслідки [Електронний ресурс] / О. М. Лагода, К. Стеценко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2010. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2010_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Стеценко К. 
Ліберальні реформи кінця XX століття у освітній системі Великобританії, як продовження традицій англійської філософської думки в парадигмі ідей сучасної педагогіки [Електронний ресурс] / К. Стеценко // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 28. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_28_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Стеценко К. Д. 
Волокниста маса для виготовлення офортного паперу [Електронний ресурс] / К. Д. Стеценко, В. В. Чуркін // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 3. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_3_19
Розглянуто можливість використання модифікованих волокон на основі целюлози, як домішку, в композиційному складі волокнистої маси під час виготовлення паперу для друку офортів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 102.031 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Стеценко К. 
Особливості соціокомунікативної функції шоу-бізнесу в постіндустріальному суспільстві [Електронний ресурс] / К. Стеценко // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.645 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Морфлюк В. Ф. 
Автоматизація визначення оптичних характеристик фотополімерних композицій УФ-лаків і лакованих відбитків [Електронний ресурс] / В. Ф. Морфлюк, В. В. Чуркін, К. Д. Стеценко // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 4. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_4_5
Розроблено структуру системи для автоматизації вимірювання і статистичного визначення коефіцієнта пропускання і оптичної густини фотополімерних композицій УФ-лаків і лакованих відбитків із застосуванням программно-апаратних засобів з проблемною орієнтацією.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.05 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Стеценко К. 
Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії [Електронний ресурс] / К. Стеценко // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_4_17
Виокремлено концептуальні положення філософії Ф. Бекона, зокрема значення досвідного пізнання в емпіризмі та раціоналізмі. Підкреслено роль матеріалістичних і прагматичних ідей філософа у становленні філософії освіти Великої Британії. Сформульовано основні ідеї Ф. Бекона про ідолів, які заважають людині досягти об'єктивного знання. Акцентовано увагу на експериментальних методах в теорії пізнання як пріоритетному напрямі зміни системи освіти. Актуальною є класифікація наук в контексті диференціації об'єкта вивчення наукового пізнання та релігійної віри. Констатовано актуальність тези Ф. Бекона щодо емпіризму як базового принципу розвитку гносеології та знання як однієї з найвищих людських цінностей.Выделены концептуальные положения философии Ф. Бэкона, в частности значение опытного познания в эмпиризме и рационализме. Подчеркнута роль материалистических и прагматических идей философа в становлении философии образования Великобритании. Сформулированы основные идеи Ф. Бэкона об идолах, которые мешают человеку достичь объективного знания. Акцентировано внимание на экспериментальных методах в теории познания как приоритетном направлении трансформации системы образования. Актуальной является классификация наук в контексте дифференциации объекта изучения научного познания и религиозной веры. Констатирована актуальность тезиса Ф. Бэкона об эмпиризме как базовом принципе развития гносеологии и знания как одной высшей человеческой ценности.It is analyzed the formation and development of the philosophy of empiricism, its influence on the philosophy of education of Great Britain; it is emphasized the role of pragmatic materialistic ideas of Francis Bacon in the formation of basic structural forms of the educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.189 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Бердник А. П. 
Освітнє середовище ВНЗ як компонент професійної компетентності майбутнього дизайнера [Електронний ресурс] / А. П. Бердник, К. М. Стеценко // Теорія та практика дизайну. - 2017. - Вип. 12. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2017_12_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 6.4 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Хворостіна Ю. В. 
Компетентнісно орієнтовані завдання з теми "Трикутники" [Електронний ресурс] / Ю. В. Хворостіна, К. М. Стеценко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_28
Досліджено та проаналізовано компетентнісно орієнтовані завдання (КОЗ) у шкільних підручниках з математики на прикладі теми "Трикутники", адже найактуальнішою проблемою математичної освіти основної школи є відбір її змісту. Обгрунтовано актуальність компетентнісного підходу до навчання математики в школі, визначено основні теоретичні відомості з даної теми: компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, математична компетентість. Розглянуто поняття КОЗ і наведено конкретні приклади КОЗ з даної теми відповідно до компонентів математичної компетентності. Формування математичної компетентності в учнів основної школи на уроках геометрії передбачає наступні компоненти: процедурна, логічна, технологічна, дослідницька та методологічна. Відповідно до компонентів математичної компетентності, проаналізовано завдання з теми "Трикутники" у підручниках сьомих класі таких авторів як Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С.; Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владімірова Н. Г.; Бурда М. І., Тарасенкова Н. А. та наведено порівняльні таблиці кількості завдань, які спрямовані на розвиток тієї чи іншої компоненти математичної компетентності. За результатами дослідження можна зробити висновок, що найбільшу частку завдань становлять завдання спрямовані на формування процедурної компетентності, найменшу - методологічної компетентності. А от завдань спрямованих на формування технологічної компетентності не представлено в жодному з підручників. Також проаналізовано підручники авторів Мерзляк А. Г. Полонський В. Б., Якір М. С. з п'ятого по дев'ятий класи загальноосвітніх навчальних закладів і закладів із поглибленим вивченням математики на визначення компетентнісної орієнтації змісту підручників з теми "Трикутники". Результати дослідження наведено у порівняльних таблицях, на основі яких зроблено певні висновки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.195 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Хворостіна Ю. В. 
Рекурсивні алгоритми розкладів дробової частини дійсного числа в деякі ряди спеціальних видів [Електронний ресурс] / Ю. В. Хворостіна, К. М. Стеценко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_25
В останні роки зростає інтерес математиків до об'єктів з нетривіальними метричними і топологічними властивостями. Одним із ефективних апаратів задання і дослідження таких об'єктів є використання систем зображення дійсних чисел. Також дійсне число є фундаментальним поняттям теорії чисел, неперервної математики та теорії ймовірностей. Сьогодні у математиці та її застосуваннях широко використовуються різні системи представлення та зображення дійсних чисел. Деякі з них мають скінченний алфавіт, а деякі - нескінченний. Але у більшості випадків дійсне число моделюється з числа натурального. Класичним підходом до зображення дробової частини дійсного числа є представлення числа у формі суми ряду з чисел, обернених до натуральних. Природньо виникає необхідність систематизувати, чітко виділити чи розробити рекурсивні алгоритми розкладів дійсного числа в ряди спеціальних видів. Проведено системний аналіз наукових джерел щодо представлення чисел деякими рядами спеціальних видів для визначення найбільш важливих напрямків. При дослідженні використовувались методи та засоби метричної теорії чисел, математичного аналізу та математичної логіки. У результаті дослідження було систематизовано підхід до зображення чисел деякими рядами, чітко виділено рекурсивні кроки скінченного чи нескінченного алгоритму переходу від десяткового зображення дійсного числа до зображення чисел s-адичними рядами, рядом Енгеля, знакододатним та знакозмінним рядами Люрота, рядами Остроградського 1-го та 2-го видів. Дію кожного з алгоритмів було застосовано до одного і того ж самого раціонального числа з проміжку (0; 1) і виявлено, що одне і те ж саме число може мати в різних системах скінченне або нескінченне періодичне зображення. Висновки: враховуючи самоподібну структуру деяких збіжних знакододатних чи знакозмінних рядів, вдається отримати чіткі рекурсивні кроки переходу від десяткового зображення дійсного числа до зображення за допомогою рядів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.077 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Стеценко К. 
Аналіз компетентнісної орієнтації змісту навчання геометрії на прикладі вивчення теми "Трикутники" [Електронний ресурс] / К. Стеценко, Ю. Хворостіна, А. Юрченко // Освіта. Інноватика. Практика. - 2022. - Т. 10, № 3. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2022_10_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 577.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Стеценко К. 
Мережева взаємодія в студентських організаціях до і після початку пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / К. Стеценко, Т. Костюченко // Наукові записки НаУКМА. Соціологія. - 2022. - Т. 5. - С. 72-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAs_2022_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.154 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського