Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Стецький В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Стецький В. В. Суспільно-географічні основи формування та загальні підходи досліджень багато-адміністративно-районних освітніх систем [Електронний ресурс] / В. В. Стецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. : Географія. - 2013. - № 2. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2013_2_12 Розглянуто соціально-географічні теоретичні питання формування та розвитку адміністративно-районних освітньої системи, застосовано загальні методологічні підходи їх досліджень й одержані окремі результати організаційного їх функціонування та стану. Обгрунтовано положення визначення адміністративно-районної освітньої системи як базової ланки організації навчально-виховного процесу в структурі національного освітнього комплексу. Зазначено, що АРОС володіє освітнім потенціалом, має кілька аспектів його оцінки, зокрема, визначення рівнів освіченості населення, формування структури та мережі закладів освіти відносно чисельності населення та ринку праці.Розглянуто питання формування та напрями діяльності багато-адміністративно-районних освітніх систем (БАРОС) України. Визначено, що БАРОС із первинними освітніми (елементарний рівень) і адміністративно-районними освітніми (локально-місцевий рівень) системами (АРОС) формують низову територіальну ланку освітніх систем країни. В результаті досліджень встановлено їх 2 типи - внутрішньообласні БАРОС, які формуються 2-ма і більше АРОС і в межах однієї адміністративної області (АО) і багатообласні, що формуються 2-ма і більше АРОС суміжних 2-х і більше АО, а також напрями досягнення високого рівня функціональності на основі постійних організаційних і освітніх зв'язків між: окремими АРОС і їх групами; окремими АРОС і їх групами та ОС регіональних центрів - формуючого ядра БАРОС; між АРОС, групами АРОС, АРОС та соціально-культурними та господарськими установами регіону. На основі проведеного аналізу територіальної організації обласних і багатообласних освітніх систем України в їх межах виділено 88 внутрішньообласних, 21 міських та 7 багатообласних БАРОС.
| 2. |
Стецький В. О. Структурні детермінанти фінансової стабільності [Електронний ресурс] / В. О. Стецький // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2011. - Вип. 9. - С. 191-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2011_9_26
| 3. |
Стецький В. О. Стратегічне управління борговими зобов’язаннями України в умовах нестабільності світової фінансової системи [Електронний ресурс] / В. О. Стецький // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2011. - Вип. 10. - С. 250-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2011_10_34
| 4. |
Дуда С. Т. Система чинників та їх роль у формуванні й розвитку освіти Закарпатської області [Електронний ресурс] / С. Т. Дуда, О. В. Марусинець, В. В. Стецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2015. - № 1. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2015_1_19 Розглянуто систему чинників та їх роль у формуванні й розвитку сучасної освіти Закарпатської області, застосовано групування чинників за критерієм сфери прояву та досліджено прояв цих чинників на формування та розвиток освіти у територіальних одиницях Закарпатської області. Виявлено зв'язок між проявом визначених чинників та формуванням освіти, вказується потенціал розвитку.
| 5. |
Стецький В. В. Суспільно-географічні основи формування та загальні підходи досліджень адміністративно-районних освітніх систем [Електронний ресурс] / В. В. Стецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2013. - № 1. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2013_1_19 Розглянуто соціально-географічні теоретичні питання формування та розвитку адміністративно-районних освітньої системи, застосовано загальні методологічні підходи їх досліджень й одержані окремі результати організаційного їх функціонування та стану. Обгрунтовано положення визначення адміністративно-районної освітньої системи як базової ланки організації навчально-виховного процесу в структурі національного освітнього комплексу. Зазначено, що АРОС володіє освітнім потенціалом, має кілька аспектів його оцінки, зокрема, визначення рівнів освіченості населення, формування структури та мережі закладів освіти відносно чисельності населення та ринку праці.Розглянуто питання формування та напрями діяльності багато-адміністративно-районних освітніх систем (БАРОС) України. Визначено, що БАРОС із первинними освітніми (елементарний рівень) і адміністративно-районними освітніми (локально-місцевий рівень) системами (АРОС) формують низову територіальну ланку освітніх систем країни. В результаті досліджень встановлено їх 2 типи - внутрішньообласні БАРОС, які формуються 2-ма і більше АРОС і в межах однієї адміністративної області (АО) і багатообласні, що формуються 2-ма і більше АРОС суміжних 2-х і більше АО, а також напрями досягнення високого рівня функціональності на основі постійних організаційних і освітніх зв'язків між: окремими АРОС і їх групами; окремими АРОС і їх групами та ОС регіональних центрів - формуючого ядра БАРОС; між АРОС, групами АРОС, АРОС та соціально-культурними та господарськими установами регіону. На основі проведеного аналізу територіальної організації обласних і багатообласних освітніх систем України в їх межах виділено 88 внутрішньообласних, 21 міських та 7 багатообласних БАРОС.
| 6. |
Стецький В. В. Суспільно-географічні підходи досліджень формування й розвитку обласних освітніх систем [Електронний ресурс] / В. В. Стецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2014. - № 1. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2014_1_14 Розглянуто суспільно-географічні теоретичні питання формування і розвитку обласних освітньої системи, застосовано загальні методологічні підходи їх досліджень та отримані окремі результати організаційно-функціонального стану. Обгрунтовано положення визначення обласних освітніх систем як координаційно-регулятивної ланки формування навчально-виховного процесу в структурі національного освітнього комплексу. Зазначено, що ООС володіє освітнім потенціалом, має кілька аспектів його оцінки, зокрема визначення рівнів освіченості населення, формування структури і мережі закладів освіти відносно чисельності населення та ринку праці.
| 7. |
Стецький В. В. Практичні аспекти вивчення міжнародного туризму на матеріалах закордонних навчальних практик у Німеччині [Електронний ресурс] / В. В. Стецький // Географія та туризм. - 2018. - Вип. 43. - С. 163-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2018_43_19
| 8. |
Стецький В. Локальні освітні системи [Електронний ресурс] / В. Стецький // Вісник Львівського університету. Серія географічна. - 2014. - Вип. 47. - С. 265-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Geograf_2014_47_32
|
|
|