Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стрілько В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Стрілько В. 
Мотиви християнської моралі в творчості Григорія Сковороди як передумови формування засад українського національного виховання [Електронний ресурс] / В. Стрілько // Переяславські Сковородинські студії. - 2013. - Вип. 2. - С. 276-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2013_2_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.3 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Стрілько В. 
Про необхідність зробити українські школи українськими [Електронний ресурс] / В. Стрілько // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_18
Проаналізовано, затверджені в 2011 році КМ України, державні стандарти базової та повної загальної середньої освіти, Концепцію літературної освіти, затвердженої Наказом МОН України, і проект Концепції мовної освіти, рекомендовані МОН України для обговорення на предмет наявності в них українського змісту освіти та українських принципів національно-патріотичного виховання. Зроблено обґрунтований висновок про те, що в цих документах відсутній український дух, український зміст освіти і виховання, а головні виховні орієнтири цих нормативно-правових актів, спрямовані на формування загальнолюдських цінностей, є головною ознакою космополітизму. Зазначено, що невиправданим і навіть шкідливим для Української держави в державних стандартах базової та повної загальної середньої освіти є об’єднання української мови та літератури з мовами національних меншин, а історії України зі світовою історією.Проанализированы, утвержденные в 2011 году КМ Украины, государственные стандарты базового и полного общего среднего образования, Концепцию литературного образования, утвержденную Приказом МОН Украины, и проект Концепции языкового образования, рекомендованные МОН Украины для обсуждения на предмет наличия в них украинского содержания образования и украинских принципов национально-патриотического воспитания. Сделан обоснованный вывод о том, что в этих документах отсутствует украинский дух, украинское содержание образования и воспитания, а главные воспитательные ориентиры этих нормативно-правовых актов, направленные на формирование общечеловеческих ценностей, является главным признаком космополитизма. Отмечено, что неоправданным и даже вредным для Украинского государства в государственных стандартах базового и полного общего среднего образования является объединение украинского языка и литературы с языками национальных меньшинств, а истории Украины с мировой историей.The author analyses the following documents passed in 2011 by the Cabinet of Ukraine: National standards of basic and general secondary education, the Concept of literary education, approved by the Order of Ministry of Education and Science of Ukraine, and the draft Concept of language education recommended by MES of Ukraine to be discussed. The main purpose is to find out whether they include the Ukrainian educational content and the Ukrainian principles of national-patriotic education. It is concluded that these documents do not contain “the Ukrainian spirit”, the Ukrainian content of education and training, and the main educational orientations of these legal acts aimed at the formation of human values are the main features of cosmopolitism. The author considers it to be unjustified and even harmful for the Ukrainian state that the National standards of basic and general secondary education contain item concerning the integration of the Ukrainian language and literature with the languages of national minorities and the history of Ukraine with the world history.
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.898 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Стрілько В. В 
Естетичне виховання українців у педагогічній спадщині Григорія Сковороди та Костянтина Ушинського [Електронний ресурс] / В. В Стрілько // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2014. - № 1. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2014_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Стрілько В. В. 
Українознавчий аспект змісту освіти та виховання в сучасній школі [Електронний ресурс] / В. В. Стрілько // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2014. - № 2. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2014_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дзюба І. 
Слово про Патріота [Електронний ресурс] / І. Дзюба, Ірина Калинець, Ігор Калинець, Д. Павличко, В. Стрілько, О. Федорук, Г. Ярова, А. Чебикін, В. Чепелик // Мистецтвознавство України. - 2012. - Вип. 12. - С. 345-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mysu_2012_12_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.311 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Стрілько В. 
Музей історії української мови як нова форма виховання в учнів інтересу до вивчення української мови та літератури [Електронний ресурс] / В. Стрілько // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 2. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 52.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Стрілько В. 
Мотиви християнської моралі у творчості Григорія Сковороди як передумова формування засад українського національного виховання [Електронний ресурс] / В. Стрілько // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 6. - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 55.358 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Стрілько В. 
Українське національно-патріотичне виховання в нормативно-правових актах України [Електронний ресурс] / В. Стрілько // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 153-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_19
Третє десятиліття незалежності Україна потребує вичерпного і грунтовного аналізу того, що зроблено для зміцнення державності та національної безпеки України, формування української нації. Головною складовою цих базових для розвитку України понять є українське національно-патріотичне виховання. Ще Цицерон сказав: «Основа держави складається з правильного виховання молоді». Лише згуртована, високоморальна, патріотично налаштована нація здатна берегти, розвивати та зміцнювати українську державність. Українське національно-патріотичне виховання є потужним джерелом сили, ініціативності, підприємливості. Це той «двигун», що стимулює кожну особистість до розвитку своїх душевних і духовних сил. Національно-патріотична ідеологія повинна бути головною ідеологією держави і міститися в законах України та законодавчих державних актах. У процесі привласнення особистістю вироблених людством морально-духовних цінностей коригуються її потреби та діяльність. Сучасна психолого-педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей. У психічно здорової людини ця система має три рівні: на нижчому рівні – особисті та матеріальні цінності (власні потреби, задоволення); на середньому – культурні цінності (мистецтво, наука, загальноприродні надбання, правопорядок); на вищому – духовні цінності (ідеали, ціннісні настанови, обов’язок перед суспільством). Загальній меті виховання підпорядковується спеціально спроектована система супідрядних, поетапно конкретизованих цілей за напрямами виховання, сконцентрованих на вихованні цінностей природи, культури, соціальних цінностей та особистісних цінностей. Третье десятилетие независимости Украина требует подробного и обстоятельного анализа того, что сделано для укрепления государственности и национальной безопасности Украины, формирование украинской нации. Главной составляющей этих базовых для развития Украины понятий является украинское национально-патриотическое воспитание. Еще Цицерон сказал: «Основа государства состоит из правильного воспитания молодежи». Только сплоченная, высоконравственный, патриотически настроенная нация способна беречь, развивать и укреплять украинскую государственность. Украинское национально-патриотическое воспитание является мощным источником силы, инициативности, предприимчивости. Это тот «двигатель», что стимулирует каждую личность к развитию своих душевных и духовных сил. Национально-патриотическая идеология должна быть главной идеологией государства и содержаться в законах Украины и законодательных государственных актах. В процессе присвоения личностью выработанных человечеством морально-духовных ценностей корректируется ее потребности и деятельность. Third decade of Ukraine's independence requires a detailed and thorough analysis of what has been done for the strengthening of statehood and national security of Ukraine, the formation of the Ukrainian nation. The main component of this base for the development of Ukraine concepts is the Ukrainian national Patriotic education. Even Cicero said, «the Foundation of the state consists of the proper education of youth». Only a cohesive, moral, Patriotic nation is able to preserve, develop and strengthen the Ukrainian statehood. Ukrainian national-Patriotic education is a powerful source of strength, initiative, and entrepreneurial spirit. This is the «engine» that encourages each person to develop their mental and spiritual forces. National-Patriotic ideology should be the main ideology of the state and contained in the Laws of Ukraine and state legislative acts. In the process of appropriation of personality developed by mankind moral and spiritual values adjusted her needs and activities. Проаналізовано законодавчу базу України в питанні українського національного-патріотичного виховання, визначено позитивні і негативні риси. Перераховано стратегічні завдання реформування змісту освіти. Наведено окремі уривки, положення. На основі аналізу зроблено конкретні висновки, серед яких одним з найголовніших є констатація факту, що в Україні певними силами робляться послідовні кроки на знищення української нації та державності України. Зосереджено увагу на тому, що без об’єднання зусиль держави, освітніх установ і громадськості не виховується нове покоління українціів, що є найважливішим завданням на сьогодні. Відзначено, що головним у цьому є зацікавленість усіх у вихованні високоосвіченої патріотичної патріотично налаштованої української нації, без якої Україна може втратити свою державність.Проанализирована законодательная база Украины в вопросе украинского национального патриотического воспитания, определены положительные и отрицательные черты. Перечислено стратегические задачи реформирования содержания образования. Приведены отдельные отрывки, положения. На основе анализа сделаны конкретные выводы, среди которых одним из главных является констатация факта, что в Украине определенными силами делаются последовательные шаги на уничтожение украинской нации и государственности Украины. Сосредоточено внимание на том, что без объединения усилий государства, образовательных учреждений и общественности не воспитывается новое поколение украинциив, что является важнейшей задачей на сегодня. Отмечено, что главным в этом есть заинтересованность всех в воспитании высокообразованной патриотической патриотически настроенной украинской нации, без которой Украина может потерять свою государственность.Analyzed the Legal Acts of Ukraine on the issue Ukrainian national-patriotic education, defined positive and negative traits. Listed strategical tasks for the reform of educational content. Showed individual fragments and regulations. Based on the analysis made specific findings, among which the most important is a statement of fact that in Ukraine it makes steadfast steps to destroy the Ukrainian nation and statehood Ukraine. The emphasis is on the fact that the new generation of ukrainians does not educated without the joint efforts of the state, educational institutions and the public, which is the most important task today. Noted that the main thing in all this is interest in the education of a highly patriotic patriotic Ukrainian nation, without which Ukraine could lose its statehood.
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.856 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Стрілько В. Ю. 
Іноземний елемент у нотаріальному процесі [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрілько // Право і суспільство. - 2016. - № 3(1). - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2016_3(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Стрілько В. Ю. 
Джерела нотаріального процесу з іноземним елементом: види та співвідношення [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрілько // Прикарпатський юридичний вісник. - 2015. - Вип. 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2015_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 63.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Стрілько В. Ю. 
Процесуальна правосуб’єктність іноземців у нотаріальному процесі [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрілько // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2016. - Вип. 38(1). - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2016_38(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Стрілько В. 
Українське національно-патріотичне виховання в нормативно-правових актах України [Електронний ресурс] / В. Стрілько // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 155-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_20
Третє десятиліття незалежності Україна потребує вичерпного і грунтовного аналізу того, що зроблено для зміцнення державності та національної безпеки України, формування української нації. Головною складовою цих базових для розвитку України понять є українське національно-патріотичне виховання. Ще Цицерон сказав: «Основа держави складається з правильного виховання молоді». Лише згуртована, високоморальна, патріотично налаштована нація здатна берегти, розвивати та зміцнювати українську державність. Українське національно-патріотичне виховання є потужним джерелом сили, ініціативності, підприємливості. Це той «двигун», що стимулює кожну особистість до розвитку своїх душевних і духовних сил. Національно-патріотична ідеологія повинна бути головною ідеологією держави і міститися в законах України та законодавчих державних актах. У процесі привласнення особистістю вироблених людством морально-духовних цінностей коригуються її потреби та діяльність. Сучасна психолого-педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей. У психічно здорової людини ця система має три рівні: на нижчому рівні – особисті та матеріальні цінності (власні потреби, задоволення); на середньому – культурні цінності (мистецтво, наука, загальноприродні надбання, правопорядок); на вищому – духовні цінності (ідеали, ціннісні настанови, обов’язок перед суспільством). Загальній меті виховання підпорядковується спеціально спроектована система супідрядних, поетапно конкретизованих цілей за напрямами виховання, сконцентрованих на вихованні цінностей природи, культури, соціальних цінностей та особистісних цінностей. Третье десятилетие независимости Украина требует подробного и обстоятельного анализа того, что сделано для укрепления государственности и национальной безопасности Украины, формирование украинской нации. Главной составляющей этих базовых для развития Украины понятий является украинское национально-патриотическое воспитание. Еще Цицерон сказал: «Основа государства состоит из правильного воспитания молодежи». Только сплоченная, высоконравственный, патриотически настроенная нация способна беречь, развивать и укреплять украинскую государственность. Украинское национально-патриотическое воспитание является мощным источником силы, инициативности, предприимчивости. Это тот «двигатель», что стимулирует каждую личность к развитию своих душевных и духовных сил. Национально-патриотическая идеология должна быть главной идеологией государства и содержаться в законах Украины и законодательных государственных актах. В процессе присвоения личностью выработанных человечеством морально-духовных ценностей корректируется ее потребности и деятельность. Third decade of Ukraine's independence requires a detailed and thorough analysis of what has been done for the strengthening of statehood and national security of Ukraine, the formation of the Ukrainian nation. The main component of this base for the development of Ukraine concepts is the Ukrainian national Patriotic education. Even Cicero said, «the Foundation of the state consists of the proper education of youth». Only a cohesive, moral, Patriotic nation is able to preserve, develop and strengthen the Ukrainian statehood. Ukrainian national-Patriotic education is a powerful source of strength, initiative, and entrepreneurial spirit. This is the «engine» that encourages each person to develop their mental and spiritual forces. National-Patriotic ideology should be the main ideology of the state and contained in the Laws of Ukraine and state legislative acts. In the process of appropriation of personality developed by mankind moral and spiritual values adjusted her needs and activities. Проаналізовано законодавчу базу України в питанні українського національного-патріотичного виховання, визначено позитивні і негативні риси. Перераховано стратегічні завдання реформування змісту освіти. Наведено окремі уривки, положення. На основі аналізу зроблено конкретні висновки, серед яких одним з найголовніших є констатація факту, що в Україні певними силами робляться послідовні кроки на знищення української нації та державності України. Зосереджено увагу на тому, що без об’єднання зусиль держави, освітніх установ і громадськості не виховується нове покоління українціів, що є найважливішим завданням на сьогодні. Відзначено, що головним у цьому є зацікавленість усіх у вихованні високоосвіченої патріотичної патріотично налаштованої української нації, без якої Україна може втратити свою державність.Проанализирована законодательная база Украины в вопросе украинского национального патриотического воспитания, определены положительные и отрицательные черты. Перечислено стратегические задачи реформирования содержания образования. Приведены отдельные отрывки, положения. На основе анализа сделаны конкретные выводы, среди которых одним из главных является констатация факта, что в Украине определенными силами делаются последовательные шаги на уничтожение украинской нации и государственности Украины. Сосредоточено внимание на том, что без объединения усилий государства, образовательных учреждений и общественности не воспитывается новое поколение украинциив, что является важнейшей задачей на сегодня. Отмечено, что главным в этом есть заинтересованность всех в воспитании высокообразованной патриотической патриотически настроенной украинской нации, без которой Украина может потерять свою государственность.Analyzed the Legal Acts of Ukraine on the issue Ukrainian national-patriotic education, defined positive and negative traits. Listed strategical tasks for the reform of educational content. Showed individual fragments and regulations. Based on the analysis made specific findings, among which the most important is a statement of fact that in Ukraine it makes steadfast steps to destroy the Ukrainian nation and statehood Ukraine. The emphasis is on the fact that the new generation of ukrainians does not educated without the joint efforts of the state, educational institutions and the public, which is the most important task today. Noted that the main thing in all this is interest in the education of a highly patriotic patriotic Ukrainian nation, without which Ukraine could lose its statehood.
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.585 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Черняк Ю. В. 
Деякі теоретичні та практичні аспекти застосування Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" 51-55 [Електронний ресурс] / Ю. В. Черняк, В. Ю. Стрілько. // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2013. - Вип. 112(2). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2013_112(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.281 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Стрілько В. 
Основна мета, завдання, принципи та напрями українського національно-патріотичного виховання ХХІ століття [Електронний ресурс] / В. Стрілько // Обрії. - 2013. - № 2. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Стрілько В. В. 
Українське національне патріотичне виховання молоді – головна складова розвитку державності [Електронний ресурс] / В. В. Стрілько // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2015_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.688 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Стрілько В. Ю. 
Нотаріально-процесуальні правовідносини з іноземним елементом [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрілько // Публічне право. - 2017. - № 1. - С. 250-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2017_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 509.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Стрілько В. Ю. 
Підстави та межі застосування нотаріусом норм іноземного права [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрілько // Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apvu_2017_1(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Стрілько В. В. 
Реформування змісту освіти – стратегічне завдання сучасної школи [Електронний ресурс] / В. В. Стрілько // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2015_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.306 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського