Пошуковий запит: (<.>A=Сусь Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сусь Б. А. Організація самостійної роботи студентів під час лекційних занять [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. І. Міночкін, О. Б. Кравченко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2011_3_27
|
2. |
Сусь Б. А. Виховання патріотизму у студентів вищої технічної школи [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2010_3_37
|
3. |
Сусь Б. А. Електронний посібник як спосіб поєднання різних форм і методів у навчанні з фізики [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, М. І. Кравченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 267-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_69
|
4. |
Сусь Б. А. Нетрадиційне представлення світлових електромагнітних хвиль як носія інформації [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2003. - № 4. - С. 164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2003_4_31
|
5. |
Сусь Б. А. Формування фахової компетентності майбутніх вчителів шляхом розвитку їх критичного мислення [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_21
|
6. |
Сусь Б. А. Розвиток критичного мислення студентів як важливої умови дослідницьких здібностей [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. М. Шут // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_3_24
|
7. |
Сусь Б. А. Системне дослідження традиційних проблемних навчальних питань фізики [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Системні дослідження та інформаційні технології. - 2013. - № 4. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sdtit_2013_4_15 Зазначено, що розбудова теорій фізичних явищ підлягає ряду принципів. Одним із найважливіших слід вважати принцип узгоджувальності наслідків частинних теорій. На прикладі взаємно доповнювальних хвильової і корпускулярної теорій світла показано, що через відсутність узгоджувальності наслідків цих частинних теорій вони є суперечливими. Запропоновано несуперечливе пояснення двоїстості природи світла на основі об'єднаної корпускулярно-коливної теорії, в якій світло розглядається як потік особливих частинок (фотонів), що перебувають у внутрішньому коливальному стані типу енергія-маса-енергія-маса-... Йдеться про існування фундаментальної коливальної форми руху такого типу. Показано ефективність застосування об'єднаної корпускулярно-коливної теорії для пояснення явища дифракції як інтерференції світла, коли випромінюючими елементами є не відкриті ділянки хвильової поверхні, а гострі краї перепони.
|
8. |
Жарких Ю. С. Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів [Електронний ресурс] / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2013. - № 775. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2013_775_8 Зазначено, що віртуальні лабораторні практикуми є важливим дидактичним засобом під час вивчення фізики, природничих та інженерних спеціальностей. Вони містять засоби симуляції фізичних процесів, з яких найефективнішим є поєднання анімації та відеознімання реальних експериментів. Описано віртуальні лабораторні роботи, що містять моделювання динаміки складних фізичних процесів та основні етапи їх створення.
|
9. |
Тмєнова Н. Алгоритм компонентного аналізу формульних виразів для систем електронного тестування знань [Електронний ресурс] / Н. Тмєнова, Б. Сусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2014. - № 803. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2014_803_7 Пропоновано методику перевірки завдань з математичних дисциплін під час тестування в електронних навчальних середовищах. Розроблено алгоритм компонентного аналізу формульних виразів та їх індексування для автоматичної обробки. Запропонований підхід надає можливість урізноманітнити типи тестових запитань і реалізувати їх перевірку в комп'ютерних системах.
|
10. |
Сусь Б. А. Самостійна розумова діяльність як найважливіша умова самостійної навчальної роботи студентів [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. І. Міночкін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 301-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_103
|
11. |
Сусь Б. А. "Стоячі хвилі" як один із видів інтерференції [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 223-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_53
|
12. |
Сусь Б. Інтерактивні демонстрації в інформаційних технологіях [Електронний ресурс] / Б. Сусь, Н. Тмєнова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2015. - № 831. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2015_831_8 Показано, що самостійну навчальну та дослідницьку діяльність студентів можна активізувати через застосування різних форм і методів навчання за допомогою електронних навчальних посібників, що містять інтерактивні демонстрації, та залучення студентів до проведення відповідних нескладних дослідів. Для прикладу розглянуто електронний курс з комп'ютерної графіки, а саме вивчення концепцій колірних моделей.
|
13. |
Сусь Б. А. Теоретико-методичні засади розгляду проблемних питань сучасної фізики у вищій школі [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_23
|
14. |
Сусь Б. А. Про двоїстість природи радіохвиль [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Я. М. Грохольський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 138. - С. 175-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_39
|
15. |
Сусь Б. А. Дослідження дифракції світла [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. М. Шут, М. І. Шут // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 9. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_9_10
|
16. |
Сусь Б. А. Дослідження поляризації світла [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. М. Шут // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_18
|
17. |
Сусь Б. Вплив термінології на формування фізичних понять [Електронний ресурс] / Б. Сусь // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 28. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_28_46
|
18. |
Грохольский Я. М. Радіохвилі як потік частинок, що перебувають у коливальному стані [Електронний ресурс] / Я. М. Грохольский, Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2016. - № 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2016_4_3 До електромагнітних хвиль відносяться радіохвилі, світло, рентгенівське і гаммавипромінювання. Однак традиційно як в науковій, так і в навчальній літературі електромагнітні хвилі розглядаються з різних позицій. Радіохвилі завжди розглядаються як хвилі, тоді як світло представляється як електромагнітні хвилі і як потік частинок. Світло, будучи електромагнітними хвилями, що безсумнівно підтверджується експериментально таким хвильовим явищем як інтерференція, в той же час трактується як потік частинок, які мають назву фотонів. Оскільки радіохвилі, як і світло, є електромагнітними хвилями, то постає питання трактувати їх також з точки зору корпускулярного підходу. Показано, що радіохвилі як частина діапазону електромагнітних хвиль також мають двоїсту корпускулярно-хвильову природу - це і хвилі, і частинки водночас. Окремі частинки радіохвиль перебувають в коливальному стані, за якого відбувається перехід електромагнітної енергії частинки в масу і навпаки.
|
19. |
Сусь Б. А. Самостійна навчальна діяльність студентів як важливий механізм формування компетентності майбутніх фахівців в умовах комп’ютеризації навчального процесу [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 231-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_75
|
20. |
Сусь Б. Фізика – наука для майбутнього [Електронний ресурс] / Б. Сусь // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(1). - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(1)__26
|
| |