Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (17)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сусь Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Сусь Б. А. 
Організація самостійної роботи студентів під час лекційних занять [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. І. Міночкін, О. Б. Кравченко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2011_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сусь Б. А. 
Виховання патріотизму у студентів вищої технічної школи [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2010_3_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 558.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сусь Б. А. 
Електронний посібник як спосіб поєднання різних форм і методів у навчанні з фізики [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, М. І. Кравченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 267-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.375 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сусь Б. А. 
Нетрадиційне представлення світлових електромагнітних хвиль як носія інформації [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2003. - № 4. - С. 164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2003_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сусь Б. А. 
Формування фахової компетентності майбутніх вчителів шляхом розвитку їх критичного мислення [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сусь Б. А. 
Розвиток критичного мислення студентів як важливої умови дослідницьких здібностей [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. М. Шут // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.149 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сусь Б. А. 
Системне дослідження традиційних проблемних навчальних питань фізики [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Системні дослідження та інформаційні технології. - 2013. - № 4. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sdtit_2013_4_15
Зазначено, що розбудова теорій фізичних явищ підлягає ряду принципів. Одним із найважливіших слід вважати принцип узгоджувальності наслідків частинних теорій. На прикладі взаємно доповнювальних хвильової і корпускулярної теорій світла показано, що через відсутність узгоджувальності наслідків цих частинних теорій вони є суперечливими. Запропоновано несуперечливе пояснення двоїстості природи світла на основі об'єднаної корпускулярно-коливної теорії, в якій світло розглядається як потік особливих частинок (фотонів), що перебувають у внутрішньому коливальному стані типу енергія-маса-енергія-маса-... Йдеться про існування фундаментальної коливальної форми руху такого типу. Показано ефективність застосування об'єднаної корпускулярно-коливної теорії для пояснення явища дифракції як інтерференції світла, коли випромінюючими елементами є не відкриті ділянки хвильової поверхні, а гострі краї перепони.
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.643 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Жарких Ю. С. 
Міждисциплінарний підхід до створення віртуальних лабораторних практикумів [Електронний ресурс] / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2013. - № 775. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2013_775_8
Зазначено, що віртуальні лабораторні практикуми є важливим дидактичним засобом під час вивчення фізики, природничих та інженерних спеціальностей. Вони містять засоби симуляції фізичних процесів, з яких найефективнішим є поєднання анімації та відеознімання реальних експериментів. Описано віртуальні лабораторні роботи, що містять моделювання динаміки складних фізичних процесів та основні етапи їх створення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.464 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Тмєнова Н. 
Алгоритм компонентного аналізу формульних виразів для систем електронного тестування знань [Електронний ресурс] / Н. Тмєнова, Б. Сусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2014. - № 803. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2014_803_7
Пропоновано методику перевірки завдань з математичних дисциплін під час тестування в електронних навчальних середовищах. Розроблено алгоритм компонентного аналізу формульних виразів та їх індексування для автоматичної обробки. Запропонований підхід надає можливість урізноманітнити типи тестових запитань і реалізувати їх перевірку в комп'ютерних системах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.693 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Сусь Б. А. 
Самостійна розумова діяльність як найважливіша умова самостійної навчальної роботи студентів [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. І. Міночкін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 301-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_103
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.674 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сусь Б. А. 
"Стоячі хвилі" як один із видів інтерференції [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 223-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 775.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сусь Б. 
Інтерактивні демонстрації в інформаційних технологіях [Електронний ресурс] / Б. Сусь, Н. Тмєнова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2015. - № 831. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2015_831_8
Показано, що самостійну навчальну та дослідницьку діяльність студентів можна активізувати через застосування різних форм і методів навчання за допомогою електронних навчальних посібників, що містять інтерактивні демонстрації, та залучення студентів до проведення відповідних нескладних дослідів. Для прикладу розглянуто електронний курс з комп'ютерної графіки, а саме вивчення концепцій колірних моделей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 812.018 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Сусь Б. А. 
Теоретико-методичні засади розгляду проблемних питань сучасної фізики у вищій школі [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 719.38 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сусь Б. А. 
Про двоїстість природи радіохвиль [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Я. М. Грохольський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 138. - С. 175-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 601.834 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сусь Б. А. 
Дослідження дифракції світла [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. М. Шут, М. І. Шут // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 9. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_9_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.999 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сусь Б. А. 
Дослідження поляризації світла [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, А. М. Шут // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 462.5 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сусь Б. 
Вплив термінології на формування фізичних понять [Електронний ресурс] / Б. Сусь // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 28. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_28_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.646 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Грохольский Я. М. 
Радіохвилі як потік частинок, що перебувають у коливальному стані [Електронний ресурс] / Я. М. Грохольский, Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2016. - № 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2016_4_3
До електромагнітних хвиль відносяться радіохвилі, світло, рентгенівське і гаммавипромінювання. Однак традиційно як в науковій, так і в навчальній літературі електромагнітні хвилі розглядаються з різних позицій. Радіохвилі завжди розглядаються як хвилі, тоді як світло представляється як електромагнітні хвилі і як потік частинок. Світло, будучи електромагнітними хвилями, що безсумнівно підтверджується експериментально таким хвильовим явищем як інтерференція, в той же час трактується як потік частинок, які мають назву фотонів. Оскільки радіохвилі, як і світло, є електромагнітними хвилями, то постає питання трактувати їх також з точки зору корпускулярного підходу. Показано, що радіохвилі як частина діапазону електромагнітних хвиль також мають двоїсту корпускулярно-хвильову природу - це і хвилі, і частинки водночас. Окремі частинки радіохвиль перебувають в коливальному стані, за якого відбувається перехід електромагнітної енергії частинки в масу і навпаки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.628 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Сусь Б. А. 
Самостійна навчальна діяльність студентів як важливий механізм формування компетентності майбутніх фахівців в умовах комп’ютеризації навчального процесу [Електронний ресурс] / Б. А. Сусь, Б. Б. Сусь // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 231-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_75
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.597 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Сусь Б. 
Фізика – наука для майбутнього [Електронний ресурс] / Б. Сусь // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(1). - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 985.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського