Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сущенко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Раджаб Заде Мортеза 
Инструментарий выбора рационального метода оценки риска при разработке, внедрении и улучшении интегрированной системы управления [Електронний ресурс] / Заде Мортеза Раджаб, В. А. Залога, А. В. Ивченко, Н. В. Сущенко // Сучасні технології в машинобудуванні. - 2013. - Вип. 8. - С. 281-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stvm_2013_8_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Раджаб Заде Мортеза 
К вопросу о создании банка данных методов оценки рисков в контексте интегрированных систем менеджмента [Електронний ресурс] / Заде Мортеза Раджаб, В. А. Залога, А. В. Ивченко, Н. В. Сущенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 767. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_767_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Раджаб Заде Мортеза 
База данных методов оценки риска при разработке и внедрении интегрированных систем менеджмента [Електронний ресурс] / Заде Мортеза Раджаб, В. А. Залога, А. В. Ивченко, Н. В. Сущенко // Вісник СевНТУ. Сер. : Машиноприладобудування та транспорт. - 2013. - Вип. 140. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2013_140_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.7 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Раджаб Заде Мортеза 
Анализ неопределенности и неуверенности при оценке риска по разработке и внедрению интегрированных систем управления [Електронний ресурс] / Заде Мортеза Раджаб, В. А. Залога, Н. В. Сущенко // Праці Одеського політехнічного університету. - 2015. - Вип. 1. - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2015_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.165 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сущенко Н. О. 
Вплив індивідуально-психологічних рис особистості на протиправну поведінку молоді [Електронний ресурс] / Н. О. Сущенко // Право і Безпека. - 2007. - Т. 6, № 1. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2007_6_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 911.189 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сущенко Н. А. 
Применение социально-психологического тренинга в профилактике протиправного поведения молодежи [Електронний ресурс] / Н. А. Сущенко // Право і Безпека. - 2005. - Т. 4, № 4. - С. 201-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2005_4_4_58
Проаналізовано можливості використання соціально-психологічного тренінгу з метою профілактики протиправної поведінки молоді. З'ясовано, що соціально-психологічний тренінг, особливо його групові форми, досить ефективно діє на психіку молодих людей, підвищує їх правову компетентність і його можна використовувати для профілактики протиправної поведінки.Проанализированы возможности использования социально-психологического тренинга с целью профилактики противоправного поведения молодежи. Установлено, что социально-психологический тренинг, особенно его групповая форма, достаточно эффективно действует на психику молодых людей, повышая их правовую компетентность, и его можно использовать для профилактики противоправного поведения.Analysis of an opportunity of use of social-psychological training is carried out with the purpose of preventive maintenance of illegal behavior of youth. It is established, that social-psychological training, it is especial its group form, effectively enough operates on mentality of young people, raising their legal competence, and it can be used for preventive maintenance of illegal behavior.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.396 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Дынник О. Д. 
Оценка удовлетворенности заинтересованных сторон. Часть 1. Обзор методов оценки [Електронний ресурс] / О. Д. Дынник, В. А. Залога, А. В. Ивченко, Ю. А. Погоржельская, Н. В. Сущенко // Журнал інженерних наук. - 2014. - Т. 1, № 1. - С. E1-E6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_tekh_2014_1_1_12
В современных условиях производственной деятельности все больше предприятий проводят работы по разработке и внедрению процессно-ориентированных систем управления, соответствующих требованиям международных стандартов на системы управления. Основными целями внедрения таких систем является удовлетворенность требований различных заинтересованных сторон (ЗС), а показатель их удовлетворенности становится критерием совершенства (оптимальности) деятельности предприятия, поэтому актуальной является задача его количественной оценки. Цель работы - исследование методов оценки удовлетворенности ЗС на основе анализа научных работ и требований законодательных и нормативных документов путем выявления единого подхода к определению уровня удовлетворенности ЗС в деятельности организаций. Установлено, что в настоящее время не существует единого подхода к определению обобщающего показателя удовлетворенность ЗС. В основном данный показатель вычисляется путем умножения единичных показателей удовлетворенности ЗС на соответствующие коэффициенты весомости. Значения данных показателей выражаются, как правило, в баллах. Для измерения удовлетворенности используется порядковая шкала или видоизмененная шкала Лейкерта. Единого четкого подхода к определению того, какой уровень удовлетворенности можно считать приемлемым, не выработано. Практически во всех рассмотренных работах исследователи ограничиваются расчетом удовлетворенности потребителя в виде векторной или линейной характеристики, представляющей собой средневзвешенную арифметическую величину.В современных условиях производственной деятельности все больше предприятий проводят работы но разработке и внедрению процессно-ориентированных систем управления, соответствующих требованиям международных стандартов на системы управления. Основными целями внедрения таких систем является удовлетворенность требований различных заинтересованных сторон (ЗС), а показатель их удовлетворенности становится критерием совершенства (оптимальности) деятельности предприятия, поэтому актуальной является задача его количественной оценки. Вместе с тем в настоящее время не существует единого подхода к определению обобщающего показателя удовлетворенности ЗС. В основном данный показатель вычисляется путем умножения единичных показателей удовлетворенности ЗС на соответствующие коэффициенты весомости. Значения данных показателей выражаются, как правило, в баллах. Для определения обобщенного показателя на основе теории нечетких множеств разработана шкала значений лингвистической переменной "Удовлетворенность", в соответствии с которой значения обобщенного показателя выделены в группы удовлетворенности и находятся в пределах от 0 (абсолютно не удовлетворен) до 100 % (абсолютно удовлетворен). Данная шкала позволяет оценить степень выполнения требований и ожиданий ЗС и представить ее в виде лингвистического значения для дальнейшего определения направлений улучшения качества процессов любой организации.
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.427 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Дынник О. Д. 
Оценка удовлетворенности заинтересованных сторон. Часть 2. Разработка шкалы оценивания [Електронний ресурс] / О. Д. Дынник, В. А. Залога, А. В. Ивченко, Ю. А. Погоржельская, Н. В. Сущенко // Журнал інженерних наук. - 2014. - Т. 1, № 2. - С. E1-E11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_tekh_2014_1_2_11
В современных условиях производственной деятельности все больше предприятий проводят работы по разработке и внедрению процессно-ориентированных систем управления, соответствующих требованиям международных стандартов на системы управления. Основными целями внедрения таких систем является удовлетворенность требований различных заинтересованных сторон (ЗС), а показатель их удовлетворенности становится критерием совершенства (оптимальности) деятельности предприятия, поэтому актуальной является задача его количественной оценки. Цель работы - исследование методов оценки удовлетворенности ЗС на основе анализа научных работ и требований законодательных и нормативных документов путем выявления единого подхода к определению уровня удовлетворенности ЗС в деятельности организаций. Установлено, что в настоящее время не существует единого подхода к определению обобщающего показателя удовлетворенность ЗС. В основном данный показатель вычисляется путем умножения единичных показателей удовлетворенности ЗС на соответствующие коэффициенты весомости. Значения данных показателей выражаются, как правило, в баллах. Для измерения удовлетворенности используется порядковая шкала или видоизмененная шкала Лейкерта. Единого четкого подхода к определению того, какой уровень удовлетворенности можно считать приемлемым, не выработано. Практически во всех рассмотренных работах исследователи ограничиваются расчетом удовлетворенности потребителя в виде векторной или линейной характеристики, представляющей собой средневзвешенную арифметическую величину.В современных условиях производственной деятельности все больше предприятий проводят работы но разработке и внедрению процессно-ориентированных систем управления, соответствующих требованиям международных стандартов на системы управления. Основными целями внедрения таких систем является удовлетворенность требований различных заинтересованных сторон (ЗС), а показатель их удовлетворенности становится критерием совершенства (оптимальности) деятельности предприятия, поэтому актуальной является задача его количественной оценки. Вместе с тем в настоящее время не существует единого подхода к определению обобщающего показателя удовлетворенности ЗС. В основном данный показатель вычисляется путем умножения единичных показателей удовлетворенности ЗС на соответствующие коэффициенты весомости. Значения данных показателей выражаются, как правило, в баллах. Для определения обобщенного показателя на основе теории нечетких множеств разработана шкала значений лингвистической переменной "Удовлетворенность", в соответствии с которой значения обобщенного показателя выделены в группы удовлетворенности и находятся в пределах от 0 (абсолютно не удовлетворен) до 100 % (абсолютно удовлетворен). Данная шкала позволяет оценить степень выполнения требований и ожиданий ЗС и представить ее в виде лингвистического значения для дальнейшего определения направлений улучшения качества процессов любой организации.
Попередній перегляд:   Завантажити - 786.317 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Коломієць Г. М. 
Трансформації маркетингу в умовах цифрової економіки: імперативи та перешкоди [Електронний ресурс] / Г. М. Коломієць, О. В. Меленцова, В. Г. Штучний, Н. Б. Сущенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9. - С. 362-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_9_53
Цифровій економіці властиве докорінне вдосконалення бізнес-процесів, поява нових бізнес-моделей, обумовлена суттєвою зміною поведінки господарюючих суб'єктів. Ефективна трансформація маркетингу як діяльності з управління попитом потребує не тільки усвідомлення нових тенденцій ринкових змін, а й урахування швидкості перетворень у різних цільових сегментах. Ключовим у перетвореннях маркетингу є принцип похідних змін, втілення новітніх технологій залежно від освоєння та застосування інновацій клієнтами, усвідомлення поступовості в розширенні трансформаційних рамок. Швидкість технологічних змін задає темпи аналізу впливу цифрових технологій на господарські процеси. Світові тенденції розвитку цифрової економіки проявляються і в Україні, але темпи перетворень відрізняються. Попри розповсюджені погляди, активне використання Інтернету, соціальних мереж, мобільних пристроїв охоплює не тільки молодіжну аудиторію, а й споживачів старшого віку. Інтернет усе більше стає головним каналом бізнес-комунікацій. Правильно побудована комунікація та можливості постійного зв'язку зі споживачем приверне до бізнесу очікувану увагу свого споживача. В умовах динамічних змін технологічного устрою виникають обмеження суб'єктивного порядку в перетворенні цифрових технологій в ефективний засіб маркетингу. Інформаційна база споживчого вибору, яка включає не тільки інформацію про товар чи послугу, а вже існуючий споживчий досвід, значно збільшується, збільшуються й витрати споживача на прийняття рішення. З'явилася та набуває обертів індустрія ІТ-послуг для маркетингу, для оптимізації витрат компаній і клієнтів, але сприйняття пріоритетів її вдосконалення різниться у маркетологів та ІТ-фахівців. Ці тенденції визначають імперативи та перешкоди трансформації маркетингу в цифровій економіці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 891.747 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського