Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сєрик М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Слушаєнко В. Є. Слоган як інструмент соціальної реклами [Електронний ресурс] / В. Є. Слушаєнко, М. П. Сєрик // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_22 Розглянуто деякі проблеми розвитку соціальної реклами в Україні та світі, підвищення її ефективності у вирішенні багатьох нагальних потреб сучасного суспільства: алкоголізм, наркоманія, СНІД, тютюнокуріння, насильство у сім'ї тощо. Особливу увагу приділено аналізу місця і ролі слоганів у соціальній рекламі. Оскільки саме вони, на думку фахівців, є дієвим засобом підсилення впливу на конкретну людину, споживача соціальної реклами, та суттєво допомагають досягти бажаного ефекту.
|
|
|