Пошуковий запит: (<.>A=Сєчка С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Сєчка С. В. Основні напрями соціалізації молоді у студентських будівельних загонах в Україні у 60 – 80-х рр. XX ст. [Електронний ресурс] / С. В. Сєчка. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_12
|
2. |
Сєчка С. В. Робота студентських будівельних загонів з дітьми та підлітками (1960-1980-ті рр. XX ст.) [Електронний ресурс] / С. В. Сєчка // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 29. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_29_23
|
3. |
Сєчка С. Проблема соціалізації студентської молоді у громадських об’єднаннях та організаціях в педагогічній теорії 60–80-х років XX ст. [Електронний ресурс] / С. Сєчка // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 37. - С. . 301-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_37_43
|
4. |
Сєчка С. Клуби за інтересами як форма соціалізації студентів ВНЗ України (60–80-х рр. XX ст.) [Електронний ресурс] / С. Сєчка // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(1). - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(1)__38
|
5. |
Сєчка С. В. Становлення руху студентських будівельних загонів на території України (60-ті рр. XX ст.) [Електронний ресурс] / С. В. Сєчка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 16. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_16_8 Досліджено процес зародження та становлення руху студентських будівельних загонів на території України у 60-ті рр. XX ст., який розглянуто як активну форму соціалізації молоді. Проаналізовано основні форми організації трудової діяльності студентів у досліджуваний період. Визначено чинники, які сприяли їх оформленню в єдиний рух студентських будівельних загонів, що стали якісно новим етапом в організації трудової діяльності студентів вищих навчальних закладів України.
|
6. |
Сєчка С. В. До проблеми соціалізації студентської молоді у громадських організаціях та об’єднаннях [Електронний ресурс] / С. В. Сєчка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 1(1). - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_1(1)__16
|
7. |
Сєчка С. Загальна та семантична характеристика феномену сленгу в сучасній англійській мові [Електронний ресурс] / С. Сєчка, Ю. Карташова // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2018. - Вип. 6. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2018_6_18 Розглянуто феномен сленгу в сучасній англійській мові. Досліджено сутність, а також функціональні та семантичні особливості англійського сленгу. Підкреслено, що всі вікові групи носіїв мови використовують сленг у своїй повсякденній діяльності. Окремо автор зазначає про зв'язок сленгу з мовною нормою. Наведено приклади вживання англійського сленгу.
|
8. |
Сєчка С. Зміст та когнітивна складова афоризмів у політичній лексиці англійської мови [Електронний ресурс] / С. Сєчка // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2018. - Вип. 7. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2018_7_10 Розглянуто особливості політичного дискурсу англійської мови. Розглянуто політичний афоризм як особливу одиницю, яка відображає інтереси та світогляд певного політичного діяча. На прикладах афоризмів відомих світових політиків автором визначено найбільш розповсюджені концепти, які вживаються в політичному дискурсі, такими концептами є: "політика", "держава", "цінність", "керівництво", "влада" та "економіка".
|
9. |
Сєчка С. В. Системна характеристика лексичних та соціальних основ англійського сленгу [Електронний ресурс] / С. В. Сєчка // Молодий вчений. - 2020. - № 5(1). - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_5(1)__25
|
10. |
Сєчка С. В. Дискурсний аналіз як невід’ємна частина когнітивної лінгвістики [Електронний ресурс] / С. В. Сєчка // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 42(2). - С. 109-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_42(2)__29
|
11. |
Сєчка С. Особливості використання елементів гри на уроках англійської мови як ефективний прийом викладання матеріалу [Електронний ресурс] / С. Сєчка // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 3. - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_3_21
|