Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (22)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тардаскіна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Редькін О. С. 
Функціонально-вартісний аналіз системи інформаційної безпеки АТС [Електронний ресурс] / О. С. Редькін, Т. М. Тардаскіна // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2005. - № 4. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2005_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бондаренко О. М. 
Адаптація студентів економічних спеціальностей у сфері зв’язку до ринку праці [Електронний ресурс] / О. М. Бондаренко, Т. М. Тардаскіна // Наукові праці ОНАЗ ім. О. С. Попова. - 2014. - № 1. - С. 148-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nponaz_2014_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.016 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тардаскіна Т. М. 
Вплив провайдерів OTT-сервісів на діяльність операторів мобільного зв’язку України [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, М. П. Манько // Бізнес Інформ. - 2016. - № 7. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_7_14
Досліджено розвиток ОТТ-сервісів та їх вплив на діяльність операторів мобільного зв'язку України. Розглянуто досі недосліджену в Україні тему впливу діяльності OTT-провайдерів на операторів мобільного зв'язку України, визначено причини негативного впливу та розроблено модель поведінки операторів мобільного зв'язку в конкурентному середовищі. Спираючись на вивчений нами зарубіжний досвід, визначено причини вибору користувачами OTT-сервісів, детально розглянуто фактори, що впливають на поширення OTT-сервісів серед користувачів мобільними послугами. Представлено можливі стратегії поведінки операторів мобільного зв'язку по відношенню до OTT-провайдерів та визначено їх переваги і недоліки для українських операторів мобільного зв'язку. Розглянуто український досвід у використанні представлених стратегій, зокрема розробка мобільним оператором "Lifecell" власного ОТТ-сервісу BІP. Перспективними напрямами подальших досліджень є розробка та вдосконалення стратегій розвитку операторів мобільного зв'язку в умовах зростаючої конкуренції з боку ОТТ-провайдерів, пошук варіантів ефективної співпраці з ОТТ-провайдерами та побудова взаємовигідних відносин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.689 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Тардаскіна Т. М. 
Визначення маркетингової стратегії розвитку УДППЗ "Укрпошта" в умовах лібералізації ринку послуг поштового зв’язку [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, О. М. Бондаренко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 318-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_12_50
Мета роботи - обгрунтування маркетингової стратегії розвитку УДППЗ "Укрпошта" на основі аналізу існуючих маркетингових конкурентних стратегій розвитку підприємств та доцільності їх застосування за умов лібералізації ринку послуг поштового зв'язку. Визначено загальні тенденції розвитку національного оператора поштового зв'язку УДППЗ "Укрпошта" за умов лібералізації ринку послуг поштового зв'язку. Досліджено існуючі можливі стратегії розвитку підприємств, спрямовані на забезпечення конкурентних переваг на ринку, зокрема маркетингові стратегії. Установлено, що найбільш дієвою сьогодні для національного оператора є маркетингова стратегія лідера. Обгрунтовано маркетингову стратегію розвитку УДППЗ "Укрпошта" та визначено основні напрями її реалізації, зорієнтовані на всі ключові ринки послуг поштового зв'язку за рахунок зростання обсягів продажів, підвищення якості надання послуг та збільшення прибутковості. Організаційно-економічні засади реалізації зазначених заходів та визначення рівня їх результативності для національного оператора є метою подальших досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 532.055 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Терешко Ю. В. 
Особливості розвитку Інтернет-стартапів в Україні: реалії і перспективи [Електронний ресурс] / Ю. В. Терешко, Т. М. Тардаскіна, Л. Д. Богатирьова // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 435-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_53
Розглянуто тенденції розвитку українських Інтернет-бізнес-проектів (стартапів) у глобальній інформаційній мережі. Запропоновано авторське уточнене визначення поняття "стартап". Проаналізовано Інтернет-ринок України за сегментами: соціальні мережі, спеціалізовані сервіси та галузеві портали; з'ясовано перспективні напрями розвитку Інтернет-стартапів за сучасних умов функціонування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.885 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Тардаскіна Т. М. 
Конкурентоспроможність ВНЗ у процесі глобальних та болонських змін [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, Ю. В. Терешко // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2013. - Вип. 4. - С. 143-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2013_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тардаскіна Т. М. 
Вплив поточної тарифної політики gsm-оператора на визначення стратегії його розвитку, з урахуванням експертної оцінки якості послуг [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, О. С. Павлюченко, М. П. Манько // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 13. - С. 44-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2017_13_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 645.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бондаренко О. М. 
Переваги віддаленої роботи як ефективної форми зайнятості персоналу в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. М. Бондаренко, Ю. І. Рішко, Т. М. Тардаскіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 12. - С. 425-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_12_62
Досліджено теоретичні і практичні аспекти організацій віддаленої роботи та розглянуто її переваги як ефективної форми зайнятості персоналу. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) здійснюють безпосередній вплив на економіку за рахунок створення нових робочих місць і трансформацію робочої сили. Ця трансформація привела до виникнення цілого ряду нетипових форм зайнятості, однією з яких є віддалена робота. Наведено категорії працівників, найбільш зацікавлені у віддаленій формі роботи. Аналізуються переваги та недоліки віддаленої роботи для всіх зацікавлених сторін: роботодавців, працівників та держави. Зроблено акцент на тому, що, незважаючи на певні недоліки, віддалена форма роботи є затребуваною та перспективною, про що говорять тенденції розвитку ринку праці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.774 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Тардаскіна Т. М. 
Визначення конкурентних переваг операторів мобільного зв’язку України [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, М. А. Мікаєлян, О. Є. Семенченко // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 8(1). - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_8(1)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 791.978 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тардаскіна Т. М. 
Визначення маркетингової стратегії оператора телекомунікацій ПАТ "Укртелеком" [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, А. С. ДушинА, М. П. Манько // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 6(3). - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_6(3)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 814.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сакун Г. 
Соціальна відповідальність готелів як фактор подолання вхідних бар’єрів на ринок готельних послуг [Електронний ресурс] / Г. Сакун, І. Станкевич, Т. Тардаскіна // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 2. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 750.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Тардаскіна Т. М. 
Особливості розвитку віртуальних операторів в Україні [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, М. П. Манько, Ю. В. Терешко, Л. Д. Богатирьова // ScienceRise. - 2018. - № 2. - С. 22-26 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2018_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.132 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Бондаренко О. М. 
Дослідження розвитку віддаленої роботи в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / О. М. Бондаренко, Т. М. Тардаскіна, Л. Д. Богатирьова // Бізнес Інформ. - 2021. - № 2. - С. 190-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_2_27
Розглянуто вплив пандемії COVID-19 на процес упровадження технологій організації віддаленої роботи як у менеджменті, так і в технічній сфері. COVID-криза розглядається як фактор, що сприяв, прискорив та активізував впровадження віддаленої форми роботи, бо саме у зв'язку з проблемою нових робочих місць під час пандемії COVID-19 актуальною стає дистанційна робота й інформаційно-технологічне вдосконалення підприємств. Мета роботи - дослідити розвиток віддаленої форми роботи під впливом пандемії COVID-19. Об'єктом дослідження є процес упровадження віддалених форм роботи на підприємствах України. Предметом дослідження є організація віддалених форм роботи на підприємствах під час пандемії COVID-19. Наведено результати дослідження (на основі опитування) попиту на віддалену форму роботи та навчання серед українців під час пандемії COVID-19. В опитуванні взяли участь 150 українців. Серед них - жінки і чоловіки у віці від 18 до 65 років, які працюють і навчаються як традиційно, так і віддалено. Аналіз даних проводився за допомогою google-анкетування. Учасникам опитування було задано актуальні питання, щодо їх можливості та бажання повного переходу на віддалену форму роботи; рівня розвитку віддаленої форми роботи на їх підприємстві або місці навчання. В результаті виявлено найбільш позитивні та негативні, на думку опитуваних, риси віддаленої форми роботи; програм, якими вони найчастіше користувалися для забезпечення віддаленої роботи. У висновках робиться акцент на тому, що українці не лише готові до сприйняття нових форм організації роботи, але й активно до них адаптуються та, незважаючи на недоліки, віддалена форма роботи є затребуваною та перспективною, особливо в умовах карантинних заходів, викликаних пандемією COVID-19.
Попередній перегляд:   Завантажити - 690.759 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Тардаскіна Т. М. 
Особливості використання та розвитку хмарних технологій в умовах цифрової економіки [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, Т. В. Грищук // Бізнес Інформ. - 2021. - № 3. - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_3_38
Мета роботи - дослідження ринку хмарних технологій України та визначенні його особливостей, а також ролі операторів телекомунікацій у розвитку цього ринку в сучасних умовах цифрової економіки. Визначено, що сучасні умови пандемії лише пришвидшили поширення впровадження хмарних технологій і дали поштовх певним тенденціям у цій сфері. Хмарні технології та хмарні сервіси допомогли задовольнити потребу в інструментах для здійснення роботи в нових умовах. Проведено аналіз стану світового та національного ринку хмарних технологій. У ході роботи було досліджено основних вітчизняних гравців на хмарному ринку та визначено характерні особливості їх взаємодії зі споживачами, а також роль операторів телекомунікацій у наданні хмарних сервісів. На основі проведеного дослідження визначено особливості використання та розвитку хмарних технологій в умовах цифрової економіки, а також зазначено бар'єри на шляху до подальшого розвитку. За результатами дослідження можна зробити висновок, що українські телекомунікаційні оператори на ринку хмарних технологій мають дуже невелику частку, компанії-провайдери навряд чи послаблять свої позиції та дадуть можливість традиційним операторам завоювати більшу частину ринку. На основі проведеного аналізу українського ринку хмарних технологій було розроблено найбільш доцільну модель розвитку суб'єктів ринку хмарних технологій. Великим телекомунікаційним компаніям, які вже мають на території України розвинену інфраструктуру, легше додати до власного портфеля послуг ще й послуги хмарного сегмента. Вони стають посередниками між провайдерами та користувачами, сприяючи комфортній взаємодії між ними. Це цілодобова експертна підтримка клієнтів по всій Україні на зрозумілій мові та з представництвом майже в кожному куточку нашої держави; це оформлення договорів згідно з українським законодавством, у національній валюті; це збереження даних у надійних дата- центрах провайдера, частіше за все на території країни.
Попередній перегляд:   Завантажити - 750.624 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Тардаскіна Т. М. 
Управління комерційним банком на засадах клієнтоорієнтованості [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 373-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_55
Мета роботи - розвиток теоретико-методичних аспектів управління сучасним комерційним банком із використанням клієнтоорієнтованого підходу. У результаті дослідження було проведено оцінку найнадійніших комерційних банків за версією Національного Банку України, а саме: АТ "Райффазен Банку", АТ "УкрСиббанку" й АТ "Креді Агріколь Банку", серед яких АТ "Креді Агріколь Банк" було визначено найбільш клієнтоорієнтованим комерційним банком. Це дійсно надійний банк з іноземним капіталом, який стабільно збільшує клієнтську базу та свою частку на ринку, приділяючи особливу увагу категорії клієнтів середнього класу та сільськогосподарській галузі, ефективно управляючи ризиками та прибутком. Автори дійшли висновку, що впровадження клієнтоорієнтоорієнтованої стратегії забезпечує зростання продажів, зниження витрат на залучення нових клієнтів, збільшення обсягів крос-продажів, посилення позицій на ринку, зростання прибутку. У роботі визначено й обірунтовано практичні рекомендації щодо формування сучасного клієнтоорієнтованого привабливого комерційного банку. У ході дослідження розглянуто такі складові, як: структура організації, формат відділень, корпоративна культура, кваліфікація персоналу, його ставлення до клієнта, інформаційне та комп'ютерне забезпечення, комунікації з клієнтом, імідж, репутація банку, якість послуг. Запропоновано провести сегментацію клієнтської бази на окремі групи клієнтів, що і є напрямками подальших досліджень авторів статті. Такий підхід дозволить оцінити можливості взаємовигідного співробітництва з різними групами клієнтів, визначити профіль клієнтів для визначення оптимального шляху просування банківського продукту/послуг, диференціювати ціну банківських продуктів/послуг для різних клієнтів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.953 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського