Пошуковий запит: (<.>A=Терещук В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Терещук В. Ефективні способи семантизації іншомовних лексичних одиниць в умовах віртуального навчального середовища [Електронний ресурс] / В. Терещук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 65-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1 На основі аналізу теоретичних положень науковців та їх тлумачень явища імерсії в контексті віртуального навчального середовища визначено сутність поняття “імерсія”, що полягає у зануренні студента в навчальне середовище шляхом залучення його до активної діяльності. Охарактеризовано головну властивість віртуального навчального середовища – “імерсивність”, визначено основні умови породження явища імерсій під час здійснення студентами навчальної діяльності. Обґрунтовано ефективність створення імерсивного навчального середовища для семантизації іншомовної лексики. Визначено педагогічні умови організації віртуального навчального середовища на етапі ознайомлення студентів з іншомовними лексичними одиницями.Охарактеризована имерсивность как главное свойство виртуальной обучаемой среды, установлены основные условия порождения явления имерсии во время обучаемой деятельности. Обоснована эффективность создания имерсивной обучаемой среды для семантизации иноязычной лексики. Определены условия возникновения виртуальной обучаемой среды на этапе ознакомления студентов с иноязычными лексическими единицами.Immersionist is described as main property of the virtual taught environment; the basic terms of generation of the phenomenon of immersion are set during the taught activity. Efficiency of creation of immersin of the taught environment is grounded for the somatization of foreign vocabulary. The terms of origin of the virtual taught environment are certain on the stage of acquaintance of students with foreign lexical The terms of origin of the virtual taught environment are certain on the stage of acquaintance of students with foreign lexical units.
|
2. |
Терещук В. С. Цивільна процесуальна дієздатність неповнолітніх сторін у цивільному процесі [Електронний ресурс] / В. С. Терещук // Форум права. - 2013. - № 1. - С. 1018-1023. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
3. |
Терещук В. Г. Навчання англомовної лексики студентів немовних спеціальностей в умовах віртуального навчального середовища [Електронний ресурс] / В. Г. Терещук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(2). - С. 190-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(2)__32
|
4. |
Терещук В. А. Теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійно-особистісного саморозвитку [Електронний ресурс] / В. А. Терещук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 8(2). - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_8(2)__15
|
5. |
Терещук В. А. Психолого-педагогічний аспект визначення поняття саморозвитку особистості [Електронний ресурс] / В. А. Терещук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(4). - С. 271-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(4)__44
|
6. |
Терещук В. С. Землі морського транспорту: поняття та ознаки [Електронний ресурс] / В. С. Терещук // Право і Безпека. - 2012. - № 3. - С. 326-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2012_3_73
|
7. |
Терещук В. С. Проблемні питання правового регулювання державного контролю за використанням і охороною земель морського транспорту [Електронний ресурс] / В. С. Терещук // Право і Безпека. - 2012. - № 5. - С. 100-105 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2012_5_24
|
8. |
Терещук В. Особливості весільної обрядовості на Рокитнівщині (за матеріалами зібраними у селах Глинне, Залав’я та Рокитне) [Електронний ресурс] / В. Терещук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культурологія. - 2008. - Вип. 3. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2008_3_16
|
9. |
Павлюк Д. О. Застосування спектральної щільності для оцінки якості покриттів [Електронний ресурс] / Д. О. Павлюк, В. П. Терещук, О. С. Лєбєдев, М. Шур’яков // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2014. - № 1. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2014_1_17
|
10. |
Терещук В. А. Історико-філософський аспект визначення поняття саморозвитку особистості [Електронний ресурс] / В. А. Терещук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_4_4 Розглянуто проблему саморозвитку особистості в її історико-філософському аспекті. Охарактеризовано основні історичні етапи та проаналізовано праці вчених різних епох щодо проблеми саморозвитку особистості. Виділено тенденції дослідження проблеми особистісного саморозвитку людини на кожному історичному етапі. Визначено, що велике значення для саморозвитку особистості мають такі процеси, як самопізнання, самосвідомість, пізнавальна активність, самоаналіз, саморефлексія, самовизначення.
|
11. |
Терещук В. І. Електронний PR як інструмент діяльності туристичної фірми [Електронний ресурс] / В. І. Терещук, М. І. Терещук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2013. - Вип. 33. - С. 275-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2013_33_44
|
12. |
Терещук В. І. Статистичні бази даних міжнародних організацій як джерело інформації щодо розвитку туристичної індустрії [Електронний ресурс] / В. І. Терещук // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 36. - С. 106-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2014_36_16
|
13. |
Терещук В. Г. Організація процесу запам’ятовування нового лексичного матеріалу на основі віртуального навчального середовища [Електронний ресурс] / В. Г. Терещук // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_20 Показано особливості процесу запам’ятовування нових лексичних одиниць. Обґрунтовано ефективність використання засобів віртуального середовища для навчання іншомовної лексики. Розкрито суть поняття «віртуальне навчальне середовище», визначено його основні характеристики, значимі у контексті формування іншомовної лексичної компетенції.Показаны особенности процесса запоминания новых лексических единиц. Обоснована эффективность использования средств виртуальной среды для обучения иноязычной лексике. Раскрыта сущность понятия «виртуальная учебная среда», определены ее основные характеристики, существенные при формировании иноязычной лексической компетенции.In the article the peculiarities of memorization of new lexical items are revealed, the efficiency of using virtual learning environment in order to teach foreign vocabulary is substantiated. The concept of virtual reality and its main characteristicswhich are relevant in the context of foreign language lexical competence formation are defined.
|
14. |
Терещук В. Г. Експериментальна перевірка методики формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / В. Г. Терещук // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_24 Описано методичний експеримент, в процесі якого за допомогою статистичного критерію Стьюдента (t) перевірено гіпотезу про незначну відмінність між рівнями сформованості англомовної лексичної компетенції у студентів експериментальної та контрольної груп. Проаналізовано результати експериментального навчання та підтверджено, що розроблена методика формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності за умов віртуального навчального середовища є ефективною.Описан методический эксперимент, в процессе которого с помощью статистического критерия Стьюдента (t) проверена гипотеза о том, что разница между уровнями сформированности англоязычной лексической компетенции у студентов экспериментальной и контрольной групп незначительная. Проанализированы результаты экспериментального обучения и подтверждено, что разработанная методика формирования англоязычной лексической компетенции будущих специалистов по безопасности жизнедеятельности в условиях виртуальной обучающей среды является эффективной.In the article the methodological experiment has been described. With the help of statistic Student criteria (t) the hypothesis concerning the insignificant difference between the level of English lexical competence of students in control and experimental groups has been tested. The results of the experimental teaching have been analyzed and it has been proved that the created methodology of teaching English vocabulary to students specializing in vital activity safety in virtual learning environment is effective.
|
15. |
Терещук В. С. Права та обов’язки суб’єктів використання земель морського транспорту [Електронний ресурс] / В. С. Терещук // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2012. - № 3. - С. 321-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2012_3_46
|
16. |
Терещук В. Г. Принципи формування англомовної лексичної компетентності студентів немовних спеціальностей в умовах віртуального навчального середовища [Електронний ресурс] / В. Г. Терещук // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 22. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2013_22_20
|
17. |
Терещук В. І. Роль інформаційно–комунікаційних технологій у процесах трансформації державної влади: безпековий аспект [Електронний ресурс] / В. І. Терещук // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2011. - Вип. 102(1). - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_102(1)__20
|
18. |
Терещук В. І. Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України [Електронний ресурс] / В. І. Терещук, М. І. Терещук // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 3-4(2). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_3-4(2)__2
|
19. |
Терещук В. І. Публічна дипломатія України: інституційні та програмні аспекти [Електронний ресурс] / В. І. Терещук // Політикус. - 2016. - Вип. 2. - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2016_2_37
|
20. |
Терещук В. Відбір текстових матеріалів для формування англомовної лексичної компетенції [Електронний ресурс] / В. Терещук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 29. - С. 223-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_29_66
|
| |