Пошуковий запит: (<.>A=Терлецька Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Терлецька Л. Соціально-педагогічні функції професійної діяльності вчителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. Терлецька // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_27 Розкрито соціально-педагогічні функції професійної діяльності вчителя як наставника у творчій спадщині В. Сухомлинського. Названо положення гуманістичної концепції великого педагога про сутність та соціальні функції професійної діяльності вчителя як наставника дітей: учитель та педагогічний колектив школи повинні творити майбутнє своїх учнів з урахуванням складних тенденцій суспільного, морального, інтелектуального й науково-технічного прогресу; гарантія суспільного розвитку неможлива без розквіту сил, здібностей, таланту кожної людини, її щастя; знання й освіченість учителя; духовне багатство педагогічного колективу обумовлює щасливе життя вихованців. Визначено принципи системи трудового виховання: єдність загального розвитку та трудового виховання, суспільно корисна спрямованість праці, безперервність праці і раннього залучення дітей до виробничої праці, творчий характер праці, розвиток індивідуальних здібностей; посильність праці.Раскрыты социально-педагогические функции профессиональной деятельности учителя как наставника в творческом наследии В. Сухомлинского. Названы положения гуманистической концепции великого педагога о сущности и социальных функциях профессиональной деятельности учителя как наставника детей: учитель и педагогический коллектив школы должны создавать будущее своих учеников с учетом сложных тенденций общественного, нравственного, интеллектуального и научно-технического прогресса; гарантия общественного развития невозможна без расцвета сил, способностей, таланта каждого человека, его счастья; знания и образованность учителя; духовное богатство педагогического коллектива обусловливает счастливую жизнь воспитанников. Определены принципы системы трудового воспитания: единство общего развития и трудового воспитания, общественно полезная направленность труда, непрерывность работы и раннего приобщения детей к производственному труду, творческий характер труда, развитие индивидуальных способностей, посильный труд.In the article social-pedagogical functions of teacher’s professional activity as a tutor, motive forces of pupils’ cognitive activity and their reflection in the educational process have been exposed in the article. It’s shown to the absolute necessity of educational self-activity, creative cognitive activity as important factors of pupil’s cognitive action without which it’s impossible to speak about successful studing.
|
2. |
Терлецька Л. Сенсорне усвідомлення як джерело самопізнання на шляху до гармонійного розвитку особистості [Електронний ресурс] / Л. Терлецька // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 6. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknuppcr_2012_6_18
|
3. |
Терлецька Л. Терапія рухом у роботі практикуючого психолога як засіб становлення соціалізації свідомості особистості [Електронний ресурс] / Л. Терлецька // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 1. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknuppcr_2013_1_16
|
4. |
Терлецька Л. Г. Соціально-психологічні особливості взаємодії адвоката та інших учасників юридичного конфлікту [Електронний ресурс] / Л. Г. Терлецька // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_2(2)__12
|
5. |
Терлецька Л. М. Навчання іноземних мов у педагогічних коледжах України в умовах гуманізації освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. М. Терлецька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 273-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_64
|
6. |
Терлецька Л. П. Пізнавальний інтерес як вирішальний чинник діяльнісної активізації учнів [Електронний ресурс] / Л. П. Терлецька // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_27
|
7. |
Терлецька Л. Психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів [Електронний ресурс] / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_39 Розкрито психолого-педагогічні особливості пізнавальної активності учнів та їх відображення у навчально-виховному процесі. Надано оцінку необхідності пізнавальної активності як важливого фактора пізнавальної діяльності учня, без якого неможливо говорити про успішний процесс навчання. Обговорено, що пізнавальна активність учнів є важливим засобом поліпшення і в той же час показником ефективності навчально-виховного процессу школи, оскільки вона стимулює розвиток самостійності учнів, їхній творчий підхід до оволодіння змістом освіти, забезпечує сприятливий мікроклімат для учня в сім'ї, спонукає вчителів до самоосвіти, пошуку шляхів для досягнення високих результатів навчання, бо є своєрідним показником педагогічної майстерності вчителя, його уміння організувати пізнавальну діяльність.
|
8. |
Терлецька Л. Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків [Електронний ресурс] / Л. Терлецька // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 193-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(1)__22
|
9. |
Терлецька Л. Формування навчально-пізнавальної активності учнів у контексті реалізації мети і завдань української освіти [Електронний ресурс] / Л. Терлецька // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 9. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_9_20
|
10. |
Терлецька Л. Г. Процес самопізнання, його структура і роль у становленні особистості [Електронний ресурс] / Л. Г. Терлецька // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 14. - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_14_22
|
11. |
Терлецька Л. Г. Глибинна екологія самореалізації особистості [Електронний ресурс] / Л. Г. Терлецька // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 2. - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_2_39
|
12. |
Терлецька Л. М. Навчання усного іншомовного мовлення учнів педагогічних училищ України в другій половині XX століття [Електронний ресурс] / Л. М. Терлецька // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(1). - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(1)__17
|
13. |
Терлецька Л. М. Іноземна мова як навчальний предмет у педагогічних училищах України (друга половина ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. М. Терлецька // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 32. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_32_17
|
14. |
Терлецька Л. Г. Роль сенсорного усвідомлення в самопізнанні особистості на шляху до її психологічного здоров’я [Електронний ресурс] / Л. Г. Терлецька // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 6. - С. 298-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_6_59
|
15. |
Терлецька Л. Г. Усвідомлення як засіб досягнення особистістю гарного життя [Електронний ресурс] / Л. Г. Терлецька // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2015_1_33
|
16. |
Терлецька Л. Усвідомлення часу особистістю на її шляху до психологічного здоров'я [Електронний ресурс] / Л. Терлецька, Ю. Маціонова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2018_2_21
|
17. |
Терлецька Л. Шляхи реалізації принципів формування пізнавальної активності учнів у навчальній діяльності загальноосвітніх шкіл України (кінець XX поч. XXI ст.) [Електронний ресурс] / Л. Терлецька // Молодь і ринок. - 2020. - № 5. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_5_23
|
18. |
Терлецька Л. Взаємозв'язок страхів, фобій, тривожності із самоставленням особистості [Електронний ресурс] / Л. Терлецька, І. Кухар // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2020_1_14
|
19. |
Терлецька Л. Взаємозв'язок між характером і соціально-психологічною адаптацією особистості до навчання у ЗВО [Електронний ресурс] / Л. Терлецька, А. Чистякова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2020. - Вип. 2. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2020_2_23
|
20. |
Вишнівський Р. Й. Англомовні запозичення у сфері інформаційних технологій (на прикладі українських електронних засобів масової інформації) [Електронний ресурс] / Р. Й. Вишнівський, Л. П. Терлецька // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2015. - Вип. 19(2). - С. 162-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2015_19(2)__45
|
| |