Пошуковий запит: (<.>A=Тернопільська В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Тернопільська В. І. Особливості педагогічного діагностування соціально-комунікативної культури у студентів [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 5. - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_5_45
|
2. |
Тернопільська В. І. Особливості виховання патріотизму у студентської молоді [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_3_24
|
3. |
Тернопільська В. Обґрунтування системи виховання соціально-комунікативної культури учнів загальноосвітньої школи в позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / В. Тернопільська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 40. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_40_31
|
4. |
Тернопільська В. Формування комунікативної культури старшокласників засобами телекомунікаційних проектів [Електронний ресурс] / В. Тернопільська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_18
|
5. |
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування) [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 237-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_25
|
6. |
Тернопільська В. І. Підготовка куратора академічної групи до організаційно-виховної роботи зі студентами ВНЗ [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 17. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_17_35
|
7. |
Тернопільська В. І. Моделювання процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_5 Розглянуто підходи до моделювання процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців. Розкрито сутнісні характеристики понять "модель", "моделювання". Окреслено основні блоки (цільовий, змістовий, діагностико-результативний) моделі формування самоосвітньої компетентності майбутнього фахівця та взаємозв'язки між ними. Презентовано змістові компоненти самоосвітньої компетентності особистості: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-рефлексивний, організаційно-діяльнісний. Охарактеризовано компетентнісний, системний, особистісно орієнтований, діяльнісний, синергетичний підходи, дотримання яких актуалізує досягнення позитивного результату у формуванні самоосвітньої компетентності. Визначено дидактичні принципи, що спрямовують освітній процес на досягнення успіху (системності та послідовності, проблемності, індивідуалізації, взаємозв’язку теоретичних знань і практичної діяльності, професійної спрямованості самоосвітньої діяльності). Наведено спецкурс "Самоосвітня компетентність особистості: сутність, особливості формування". Зроблено акцент на розвитку інформаційно-навчального середовища як стрижневого чинника формування самоосвітньої компетентності особистості.Рассмотрены подходы к моделированию процесса формирования самообразовательной компетентности будущих специалистов. Раскрыты сущностные характеристики понятий "модель", "моделирование". Определены основные блоки (целевой, содержательный, диагностико-результативный) модели формирования самообразовательной компетентности будущего специалиста и взаимосвязи между ними. Представлены смысловые компоненты самообразовательной компетентности личности: мотивационно-ценностный, когнитивно-рефлексивный, организационно-деятельностный. Охарактеризованы компетентностный, системный, личностно ориентированный, деятельностный, синергетический подходы, соблюдение которых актуализирует достижение положительного результата в формировании самообразовательной компетентности. Определены дидактические принципы, которые направляют образовательный процесс на достижение успеха (системности и последовательности, проблемности, индивидуализации, взаимосвязи теоретических знаний и практической деятельности, профессиональной направленности самообразовательной деятельности). Представлен спецкурс "Самообразовательная компетентность личности: сущность, особенности формирования". Сделан акцент на развитии информационно-образовательной среды как стержневого фактора формирования самообразовательной компетентности личности.The article discusses approaches to modelling of the process of formation of future specialists’ self-educational competence. It reveals the essential characteristics of the concepts of “model”, “simulation”. The basic blocks of the model for self-education and professional competence (target, content, diagnostic and effective) and interconnection between them are outlined. The semantic components of personality’s self-educational competence are presented: motivational and evaluative, cognitive and reflective, organizational and activity-oriented.
|
8. |
Тернопільська В. І. Технологія навчання як засіб формування технічної компетентності майбутніх офіцерів радіоелектронного профілю [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська, І. С. Андрущенко, Д. В. Якимець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_59
|
9. |
Тернопільська В. І. Мобільність особистості як предмет наукового дослідження [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська, Н. В. Чіжова // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 234-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2016_20(2)__23
|
10. |
Тернопільська В. І. Соціально-комунікативна культура як детермінанта підвищення компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_32
|
11. |
Тернопільська В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2019. - № 31. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2019_31_6
|
12. |
Тернопільська В. Соціально-комунікативні уміння як провідний механізм формування партнерських взаємин студентської молоді [Електронний ресурс] / В. Тернопільська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkhucozrob_2018_1_11
|
13. |
Тернопільська В. І. Зміст та особливості формування національного самоствердження особистості [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(1). - С. 293-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(1)__40
|
14. |
Тернопільська В. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх інженерів-гірників [Електронний ресурс] / В. Тернопільська, О. Дерев’янко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 523-528. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_104
|
15. |
Тернопільська В. І. Сучасні тенденції мотивації навчально-професійної діяльності студентів [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 5. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_5_30
|
16. |
Тернопільська В. І. Актуальні питання соціальної політики в Україні [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська, О. С. Бакуліна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2020. - Вип. 1. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2020_1_30
|
17. |
Тернопільська В. І. Управління соціальними проєктами: формування цілей та доцільності їх реалізації [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська, О. С. Бакуліна // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 39. - С. 309-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_39_53
|
18. |
Тернопільська В. І. Формування етичної компетентності майбутніх фахівців у позааудиторній діяльності [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 42. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_42_39
|
19. |
Тернопільська В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2019_2_14
|