Пошуковий запит: (<.>A=Толчєва Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Толчєва Г. В. Особливості виконання перевернутих поз на заняттях хатха-йоги зі студентами вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. В. Толчєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 8(2). - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_8(2)__16
|
2. |
Толчєва Г. В. Організація тренувальних занять хатха-йогою зі студентами вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної роботи [Електронний ресурс] / Г. В. Толчєва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_46 У наш час одним із головних завдань вищих навчальних закладів є збереження здоров'я молоді. Одна з форм розв'язання цього питання - позааудиторні заняття, на яких застосовуються сучасні оздоровчі технології. Однією з них є хатха-йога - стародавня індійська система здоров'язбереження людини. Завдання роботи - розкрити особливості організації тренувальних занять з хатха-йоги для студентів. Результати роботи полягають у практичних рекомендаціях щодо організації тренувальних занять із хатха-йоги для студентів. Наведено практичні рекомендації стосовно проведення тренувальних занять із хатха-йоги зі студентською молоддю.
|
3. |
Толчєва Г. В. Поліпшення характеристик гнучкості та координаційних здібностей студенток університетів у процесі занять хатха-йогою протягом навчального року [Електронний ресурс] / Г. В. Толчєва // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 1. - С. 129–133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_1_25 Мета роботи - визначити результати зрушень у показниках гнучкості та координаційних здібностей студенток університетів у процесі занять хатха-йогою за розробленою програмою протягом навчального року. У педагогічному експерименті взяли участь 60 студенток вишів, віком 17 - 20 років. Проведено педагогічний експеримент та педагогічні тестування, результати оброблено за допомогою методів математичної статистики. Студентки контрольної групи відвідували лише університетські заняття з фізичного виховання, експериментальна - три рази на тиждень півторагодинні оздоровчі заняття з хатха-йоги. Висновки: у процесі педагогічного експерименту доведена ефективність застосування розробленої програми з хатха-йоги у позааудиторній роботі студенток вищого навчального закладу; зафіксовано середньостатистичні результати характеристик гнучкості і координаційних здібностей студенток університетів та розраховано наприкінці навчального року відсоткове поліпшення цих показників.
|
4. |
Толчєва Г. Критерії оцінювання рівня оволодіння студентами технікою дихальних вправ із хатха-йоги за європейською кредитною трансферною системою [Електронний ресурс] / Г. Толчєва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 2. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_2_16 Зазначено, що на етапі підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах постає проблема збереження їх здоров'я. Підвищення характеристик здоров'я студентів запропоновано здійснювати за допомогою організації занять із хатха-йоги. Застосування вправ із хатха-йоги потребує розробки критеріїв оцінювання рівня оволодіння студентами техніки за європейською кредитною трансферною системою (ЄКТС). Мета роботи - розробка критеріїв оцінювання рівня оволодіння студентами технікою дихальних вправ із хатха-йоги за шкалою ЄКТС. Проаналізовано засоби практики з хатха-йоги, які можна застосовувати на заняттях зі студентами початкового рівня підготовленості. Надано рекомендації щодо належного виконання студентами дихальних вправ із хатха-йоги. Обгрунтовано критерії оцінювання рівня оволодіння студентами техніки дихальних вправ із хатха-йоги за національною шкалою та шкалою ЄКТС.
|
5. |
Толчєва Г. В. Фізична реабілітація єдиноборців засобами хатха-йоги [Електронний ресурс] / Г. В. Толчєва // Єдиноборства. - 2016. - № 2. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinob_2016_2_18
|
6. |
Полулященко Ю. М. Генераційний процес кумуляції патріотизму за сутністю фізичної культури [Електронний ресурс] / Ю. М. Полулященко, В. Г. Саєнко, Г. В. Толчєва // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2019_3_32
|
7. |
Полулященко Ю. М. Феноменологічна редукція ідеї підготовки учителя фізичної культури для виховання патріотичних цінностей [Електронний ресурс] / Ю. М. Полулященко, В. Г. Саєнко, Г. В. Толчєва, M. Blaszczyszyn // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 4(1). - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_4(1)__10
|
8. |
Полулященко Ю. М. Педагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванні [Електронний ресурс] / Ю. М. Полулященко, В. Г. Саєнко, Г. В. Толчєва, S. Sliwa // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2020. - № 1. - С. 177-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2020_1_20
|
9. |
Толчєва Г. В. Управління процесами педагогічної соціалізації особистості на засадах фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. В. Толчєва, В. Г. Саєнко, S. Śliwa // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 2(1). - С. 38-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2021_2(1)__6
|
10. |
Полулященко Ю. М. Конвергенція рис патріотизму соціально-економічного середовища для корегування освітньої практики [Електронний ресурс] / Ю. М. Полулященко, Г. В. Толчєва, В. Г. Саєнко // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 26. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_26_5
|
11. |
Полулященко Ю. М. Розвиток патріотизму: уточнення руху соціально-філософського надбання педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / Ю. М. Полулященко, Г. В. Толчєва, В. Г. Саєнко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 1. - С. 289-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2020_1_48
|
12. |
Толчєва Г. Визначення впливу занять хатха-йогою на швидкісно-силові якості студенток університетів [Електронний ресурс] / Г. Толчєва // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2015. - Вип. 19(1). - С. 438-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2015_19(1)__85
|
13. |
Толчєва Г. В. Педагогічний вплив на управлінські процеси у галузі фітнес-культури [Електронний ресурс] / Г. В. Толчєва, В. Г. Саєнко, S. Śliwa // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2022. - № 3. - С. 70-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_3_9
|
14. |
Єретик А. А. Ставлення школярів до занять єдиноборствами [Електронний ресурс] / А. А. Єретик, Н. Г. Вольська, Г. В. Толчєва, В. Г. Саєнко, А. А. Крижановський // Єдиноборства. - 2024. - № 2. - С. 15-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinob_2024_2_4
|
15. |
Полулященко Ю. М. Категоризація патріотизму за властивостями фізичної культури [Електронний ресурс] / Ю. М. Полулященко, В. Г. Саєнко, Г. В. Толчєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2019. - № 65(1). - С. 57–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2019_65(1)__14
|