Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Тонкошкур М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Тонкошкур М. В. Формування методики оцінювання ресурсного потенціалу регіонального туристичного комплексу [Електронний ресурс] / М. В. Тонкошкур // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(2). - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45(2)__8
| 2. |
Тонкошкур М. В. Основні тенденції функціонування туристичного ринку в регіонах України [Електронний ресурс] / М. В. Тонкошкур // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(2). - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(2)__41
| 3. |
Влащенко Н. М. Нормативно-правове регулювання розвитку рекреаційно-туристського комплексу [Електронний ресурс] / Н. М. Влащенко, М. В. Тонкошкур // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 4(1). - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_4(1)__19
| 4. |
Влащенко Н. М. Розвиток бізнес-процесів у санаторно-курортній сфері [Електронний ресурс] / Н. М. Влащенко, А. А. Рябєв, М. В. Тонкошкур // Бізнес Інформ. - 2021. - № 2. - С. 169-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_2_24 Мета роботи - розробка концептуальної моделі поступового переходу підприємств санаторно-курортного комплексу (СКК) на госпрозрахункові принципи ведення бізнесу, а також пропозицій і практичних рекомендацій щодо розробки стратегічних завдань їх розвитку. Проаналізовано санаторно-курортну установу як підприємство, яке здійснює перехід на ринкові умови господарювання та мусить впроваджувати госпрозрахункові механізми в процесі надання послуг з оздоровлення. Визначено пріоритетні бізнес-завдання санаторно-курортних підприємств, охарактеризовано їх поточну бізнес-політику. Проаналізовано вітчизняний і закордонний досвід організації комерційної складової рекреаційних підприємств. Виявлено причини гальмування бізнес-процесів вітчизняних санаторно-курортних підприємств, а саме: недоліки в державному секторі управління СКК, але, більшою мірою, - недостатня готовність самих підприємств до роботи в умовах ринку (повільна переорієнтація на "інноваційне мислення" та підприємництво, відсутність досвіду ведення бізнесу, недоліки інформаційного забезпечення тощо). Розроблено структурну модель формування бізнес-стратегії розвитку підприємств санаторно-курортногокомплексу, яка відображує перехід санаторно-курортного комплексу на нову економічну модель господарювання та містить такі основні блоки, як інноваційне мислення, підприємництво, активізаційні механізми, організація бізнесу. Розроблено та запропоновано рекомендації щодо активізації комерційної діяльності в досліджуваній сфері.
| 5. |
Рябєв А. А. Управління розвитком сфер туризму та готельного господарства під час пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / А. А. Рябєв, М. В. Тонкошкур, С. В. Кравцова // Бізнес Інформ. - 2021. - № 5. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_5_29 Починаючи з 2020 р. і до сьогодні через пандемію COVID-19 у сфері туризму та готельного господарства, а також у суміжних сферах спостерігається спад або навіть повне припинення діяльності, у результаті чого вже значна кількість підприємств стала банкрутами або знаходяться в кризовому стані. Саме тому виникає необхідність пошуку такого шляху розвитку сфер туризму та готельного господарства, який би надав можливість не лише зберегти означені сфери, але й забезпечив після виходу зі стану пандемії умови для їх подальшого розвитку таким чином, щоб в їх діяльність було залучено якомога більше суб'єктів підприємницької діяльності. Також слід ураховувати попит людей - потенційних рекреантів (туристів і відпочиваючих), який має бути задоволений, незважаючи на пандемію, оскільки під час ізоляції й обмежень у пересуванні та комунікації з природою в людини виникає депресивний і хворобливий стан, що призводить до погіршення працездатності та зменшення кількості працездатних кадрів. Як інструмент подолання існуючої кризи пропонується створювати кемпінги із залученням усіх зацікавлених сторін з боку підприємств сфери туризму, готельного та інших господарств. Подібний підхід надає можливість працювати під час пандемії за рахунок відсутності скупченості людей в одному місці. При цьому завдяки диференційованому підходу при створенні кемпінгів можна задовольнити максимально можливий спектр попиту з боку потенційних туристів і відпочиваючих за рахунок створення різних за комфортом перебування умов. Що стосується можливості роботи не лише під час пандемії, але й після її завершення, то кемпінг якнайкраще для цього підходить, оскільки при його створенні формується стійка підприємницька керована структура - територіальна рекреаційна система, яка стає ядром для подальшого розвитку туризму, готельного господарства та інших сфер, що прямо або опосередковано пов'язані з їх діяльністю.
| 6. |
Тонкошкур М. В. Особливості функціонування туристичного ринку України в умовах пандемії [Електронний ресурс] / М. В. Тонкошкур, М. М. Діасамідзе // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 9(2). - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_9(2)__8
| 7. |
Тонкошкур М. В. Ефективна співпраця туроператорів та турагентів як засіб забезпечення надійності функціонування туристичного ринку [Електронний ресурс] / М. В. Тонкошкур, Д. А. Лелюк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 12(3). - С. 60-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_12(3)__9
| 8. |
Тонкошкур М. В. Заходи щодо подолання негативного впливу на туристичний бізнес пандемії COVID-19: світовий досвід [Електронний ресурс] / М. В. Тонкошкур, Л. В. Оболенцева, В. В. Абрамов // Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2022. - № 4. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2022_4_28
| 9. |
Тонкошкур М. В. Оцінка впливу окремих норм законодавства на практичну діяльність у сфері туризму [Електронний ресурс] / М. В. Тонкошкур, С. В. Кравцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2021. - Вип. 35. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2021_35_13
| 10. |
Тонкошкур М. В. Особливості управління якістю санаторно-курортних послуг [Електронний ресурс] / М. В. Тонкошкур, А. А. Рябєв, С. В. Кравцова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2021. - № 1. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2021_1_16 Досліджено питання сучасних аспектів функціонування санаторно-куротної галузі у Харківській обл. Розкрито наявні проблеми системи управління якістю послуг. Мета роботи - визначення сучасного стану та тенденцій розвитку санаторно-курортного комплексу Харківської обл. та питання розроблення ефективного механізму управління якістю послуг. Визначено, що практика функціонування санаторно-курортних закладів України показує, що за якістю послуг вони не можуть конкурувати з представниками світового ринку. Успішній інтеграції цієї галузі в європейський та світовий простори посприяє лише удосконалення та приведення національного курортного господарства у відповідність до конкурентних вимог сучасності. Проведено дослідження з метою виявлення переваг споживачів санаторно-курортного комплексу "Бермінводи" й оцінки якості послуг, що надаються санаторієм, а також запропоновано рекомендації та механізми щодо поліпшення якості сервісу санаторно-курортного комплексу. Це дослідження проведено за допомогою методики SERVQUAL. У результаті дійшли висновку про необхідність проведення аудиту сервісних послуг. У сучасних соціально-економічних умовах переваги мають ті підприємства санаторно-курортної сфери, які мають широкий асортимент оздоровчих програм і високу якість пропонованих сервісних та оздоровчих послуг, а також стабільну внутрішню інноваційну сервісну систему.
| 11. |
Cвітлична В. Ю. Туризм під час пандемії: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / В. Ю. Cвітлична, М. В. Тонкошкур, С. В. Кравцова // Інфраструктура ринку. - 2020. - Вип. 49. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_49_38
| 12. |
|
|
|