Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Трандафілов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Пересада С. М. 
Обґрунтування структури спостерігача, інваріантного до варіацій активного опору ротора. [Електронний ресурс] / С. М. Пересада, В. М. Трандафілов. // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. - 2014. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNTUV_2014_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.866 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пересада С. М. 
Векторне керування моментом асинхронного двигуна, адаптивне до варіацій активних опорів статора і ротора, побудоване на основі нелінійного принципу розділення [Електронний ресурс] / С. М. Пересада, М. А. Коноплінський, В. М. Трандафілов // Праці Інституту електродинаміки Національної академії наук України. - 2014. - Вип. 39. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PIED_2014_39_10
Надано результати експериментального дослідження нової, адаптивної до варіацій активних опорів статора й ротора, системи векторного керування моментом та потоком, побудованої з використанням нелінійного принципу розділення. Адаптивна система складається з глобально асимптотично стійкої підсистеми векторного керування моменту-потокозчеплення та локально асимптотично стійкої підсистеми ідентифікації активних опорів статора й ротора. Дослідження виконано при автономній роботі підсистем керування та ідентифікації параметрів, а також при їх сумісній роботі у складі адаптивної системи векторного керування. Досліджено чутливість адаптивної до варіацій активного опору ротора системи векторного керування до варіацій активного опору статора. Експериментально показано, що запропонована система адаптивного векторного керування, яка є динамічною системою 19 порядку, дозволяє забезпечити повну компенсацію впливу варіацій активних опорів статора й ротора на процеси керування координатами асинхронного двигуна й може бути реалізована в комерційних виробах із використанням існуючих на ринку цифрових сигнальних процесорів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.113 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Пересада С. М. 
Інваріантність до варіацій активного опору ротора в системах векторного керування асинхронними двигунами [Електронний ресурс] / С. М. Пересада, В. М. Трандафілов, М. М. Желінський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 2. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_2_9
Наведено результати порівняльного експериментального тестування алгоритму прямого векторного керування асинхронними двигунами, інваріантного до варіацій активного опору ротора, з алгоритмом покращеного непрямого векторного керування, який є робастним до цих варіацій. Експериментально показано, що на відміну від існуючих робастних алгоритмів, інваріантний алгоритм забезпечує збереження динамічних показників якості керування та зниження додаткових втрат у машині у разі впливу обмежених варіацій активного опору ротора в усіх робочих режимах електроприводу, включаючи малі швидкості обертання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 651.65 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського