Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Туров М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Туров М. П. Методична підготовка вчителя до викладання методів організації та активізації процесу розв’язування інженерних винахідницьких задач і теорій їх розв’язування [Електронний ресурс] / М. П. Туров // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2012_1_27
| 2. |
Туров М. П. Навчання винахідництва: досвід і майбутнє [Електронний ресурс] / М. П. Туров // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 1. - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_1_13
| 3. |
Туров М. Дослідження прикладів застосування компанією Samsung теорії розв’язання інженерних винахідницьких задач у проєктуванні та навчанні співробітників винахідницькій діяльності [Електронний ресурс] / М. Туров // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2023. - Вип. 2. - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2023_2_16
| 4. |
Туров М. П. Навчання винахідництва: український досвід і доробок [Електронний ресурс] / М. П. Туров // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 2. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_2_12
| 5. |
Туров М. П. Дослідження впливу навчання основ винахідницької технології "Евроніка” на розвиток творчого потенціалу старшокласників [Електронний ресурс] / М. П. Туров // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 3. - С. 89-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_3_12 Існує проблема поступового зниження творчої активності людини: від 18 - 19 % творчо активних серед першокласників до 1 % серед учнів старших класів, а далі зниження відбувається у студентів закладів вищої освіти. За результатами соціологічних досліджень, проведених в Україні, вже після набуття певного досвіду інженерної діяльності починається поступове зростання винахідницького потенціалу колишніх студентів. Так, до 30 років серед інженерів винахідником є кожен сьомий, з 31 до 40 - кожен п'ятий, із 41 до 50 - кожен четвертий, після 50 - кожен другий. Зрозуміло, що в наш час науково-технічного прогресу і конкурентної боротьби це вже неприпустимо. Шляхом виправлення ситуації може стати навчання теорії винахідництва вже у дитячі та юнацькі роки, як ми пропонували Міністерству освіти і Державному комітету з питань науки і технологій України ще у 1993 - 1995 рр. Як показують дослідження В. А. Ширяєвої, завдяки навчанню теорії винахідництва творчий потенціал зріс у 56 % восьмикласників. Однак ні В. А. Ширяєва, ні інші фахівці з навчання учнів основ теорії винахідництва не надали методики розвитку творчого потенціалу старшокласників задля створення піонерних винаходів. Цю проблему вдалося розв'язати завдяки технології "Евроніка" і досвіду її використання, набутому під час підготовки команди до участі у III Всеукраїнських змаганнях юних винахідників. Аналіз розв'язання командою проблеми гасіння пожеж у висотних будівлях дав змогу виявити основні методологічні творчі засоби, потрібні старшокласникам для створення піонерних винаходів. За допомогою їхвикористання було розроблено методику навчання учнів створення таких винаходів. Апробація методики підтвердила можливості навчання учнів створення піонерних винаходів, про що свідчать отримані ними патенти України і нагороди за перемоги на міжнародних змаганнях серед дорослих винахідників. Однак моніторинг розвитку їхніх творчих здібностей шляхом проведення контрольних робіт на початку та наприкінці навчання засвідчив, що в учнів не виникло усвідомлення потреби у необхідності створення саме піонерних винаходів і вони ще не мали відповідного прагнення. Тому завданням подальших досліджень є виявлення шляхів формування таких прагнень у старшокласників, а також розробка відповідної методики навчання з удосконаленням наявних і розробленням нових методологічних засобів теорії винахідництва та методик їх застосування у процесі навчання.
|
|
|