Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Уваркіна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Уваркіна О. Філософські аспекти трагедії В.Шекспіра "Гамлет, принц данський" [Електронний ресурс] / О. Уваркіна, Н. Бекетова // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 248-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_113
| 2. |
Ананьїн В. О. Навчально-виховний процес у сучасній вищій школі: системний підхід [Електронний ресурс] / В. О. Ананьїн, О. В. Уваркіна // Військова освіта. - 2013. - № 1. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2013_1_4
| 3. |
Уваркіна О. Пріоритет людини як характерна особливість української національної системи освіти: історико-філософський контекст [Електронний ресурс] / О. Уваркіна // Versus. - 2013. - № 2. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2013_2_6
| 4. |
Уваркіна О. В. Роль освітньої комунікації у подоланні ціннісного розколу цивілізацій в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. В. Уваркіна, О. О. Пучков // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2013. - Вип. 11. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2013_11_21
| 5. |
Уваркіна О. Базова модель новітньої української освіти [Електронний ресурс] / О. Уваркіна // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_4 Розглянуто новітню модель української освіти у контексті її розвитку в кінці ХХ - на початку ХХІ ст. Виокремлено традиційні напрями виховання дітей та молоді в Україні, які роблять вітчизняну освіту самобутньою та вирізняють її серед інших національних освітніх систем. Висвітлено поняття "національна педагогічна матриця" як сукупність взаємопов’язаних характеристик, що визначають її сутність, спрямованість і за якою можна відстежити її відмінність від системи освіти іншої країни. Відзначено, що педагогічна матриця української освіти охоплює фундаментальні загальнолюдські цінності - працелюбність, повагу до землі, матері та родини, знання і пізнання, одвічно притаманні українському народу. Відзначено, що важливою складовою навчально-виховного процесу на сучасному етапі розвитку освітньої системи України стають педагогічні інновації.Рассмотрена новейшая модель украинского образования в контексте ее развития в конце ХХ - начале ХХI в. Выделены традиционные направления воспитания детей и молодежи в Украине, которые делают отечественное образование самобытным и выделяющемся среди других национальных образовательных систем. Освещено понятие "национальная педагогическая матрица" как совокупность взаимосвязанных характеристик, определяющих ее сущность, направленность и по которой можно отследить ее отличие от системы образования другой страны. Отмечено, что педагогическая матрица украинского образования охватывает фундаментальные общечеловеческие ценности - трудолюбие, уважение к земле, матери и семьи, знания и познания, изначально присущие украинскому народу. Отмечено, что важной составляющей учебно-воспитательного процесса на современном этапе развития образовательной системы Украины становятся педагогические инновации.Іs considered the newest model of Ukrainian education in the context of its development at the end of XX - beginning of XXI century. Identified traditional areas of education of children and youth in Ukraine, which make domestic education distinctive and stand out from other national education systems. Illuminated concept of "national educational matrix" as a set of interrelated characteristics that define its nature, focus and on which you can keep track of its difference from the education system of another country. Noted that the educational matrix of Ukrainian education covers basic human values - hard work, respect for the earth, the mother and family, knowledge and understanding of the inherent limitations to the Ukrainian people. It is noted that an important part of the educational process at the present stage of development of the educational system of Ukraine are pedagogical innovation.
| 6. |
Уваркіна О. В. Принцип системності у сучасній школі [Електронний ресурс] / О. В. Уваркіна // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_29
| 7. |
Уваркіна О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору [Електронний ресурс] / О. Уваркіна // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_3_7 Розглянуто трансформацію української освіти в контексті Болонських декларацій. Актуалізовано питання про вибір модернізаційних перспектив національної української системи освіти, вектору її подальшого розвитку та визначення її світоглядно-ціннісних пріоритетів. Наголошено на важливості щорічного теоретичного аналізу причин недостатньої ефективності здійснення європейських прагнень вітчизняних освітян, а також тих наслідків, до яких призводять процеси трансформації, уніфікації та модернізації національної освіти на шляху до єдиного європейського освітнього простору. Висвітлено історію і сучасну роль Лісабонського та Болонського процесів, у межах яких Україна намагається позиціонувати себе як активний суб'єкт багатостороннього міжнародного співробітництва в галузі освіти та науки. Визначено основні освітянські проблеми, які постають сьогодні перед державою у зв'язку з реаліями співробітництва в межах Болонських домовленостей. Доведено, що Болонський процес є вже не просто проектом міжнародного співробітництва в певній сфері, а перетворився на внутрішню реформаційну необхідність національної системи освіти, використання потенціалу якого здатне призвести до реальних, а не удаваних і адміністративно імітованих суспільних трансформацій та модернізацій.Рассмотрена трансформация украинского образования в контексте Болонских деклараций. Актуализирован вопрос о выборе модернизационных перспектив национальной украинской системы образования, вектора дальнейшего развития и определения его мировоззренчески-ценностных приоритетов. Подчеркнута важность ежегодного теоретического анализа причин недостаточной эффективности в осуществлении европейских устремлений отечественных педагогов, а также тех последствий, к которым приводят процессы трансформации, унификации и модернизации национального образования на пути к единому европейскому образовательному пространству. Освещены история и современная роль Лиссабонского и Болонского процессов, в рамках которых Украина пытается позиционировать себя в качестве активного субъекта многостороннего международного сотрудничества в области образования и науки. Определены основные образовательные проблемы, стоящие сегодня перед государством в связи с реалиями сотрудничества в рамках Болонских договоренностей. Доказано, что Болонский процесс является уже не просто проектом международного сотрудничества в определенной сфере, а превратился во внутреннюю реформационную необходимость национальной системы образования, использование потенциала которого способно привести к реальным, а не мнимым и административно имитируемым общественным трансформациям и модернизациям.We consider the transformation of the Ukrainian education in the context of the Bologna Declaration. Updated on the choice of modernization prospects of Ukrainian national education system, the vector of further development and define its ideologically-value priorities. Stressed the importance of the annual theoretical analysis of the causes of the weak implementation of the European aspirations of our teachers, as well as the consequences that result from the processes of transformation, unificationand modernization of the national education towards a common European educational space. Highlighted the history and contemporary role of the Lisbon and Bologna process, in which Ukraine is trying to position itself as an active subject of multilateral international cooperation in education and science. The main educational challenges faced by the State in connection with the realities of cooperation in the framework of the Bologna agreement today. It is proved that the Bologna process is not just a project of international cooperation in their fields, and turned into the inner necessity of the Reformation of the national system of education, the potential of which can lead to real, not imaginary, and administrative simulated social transformations andupgrades.Розглянуто трансформацію української освіти у контексті таких європейських домовленостей, як "Європейська конвенція про еквівалентність дипломів", "Європейська конвенція про еквівалентність періодів університетської освіти" та інших європейських конвенцій. Підкреслено, що Болонський процес став своєрідним змістовим підсумком домовленостей у галузі освіти, які виявляли прагнення європейської освітянської та дослідницької спільноти до єдності у різноманітті. Констатовано, що Болонський процес є вже не просто проектом міжнародної співпраці у певній сфері, а перетворився на внутрішню реформаційну необхідність національної системи освіти, використання потенціалу якої здатне привести до реальних, а не удаваних й адміністративно-імітованих суспільних трансформацій та модернізацій.Рассмотрено трансформацию украинского образования в контексте таких европейских договоренностей, как "Европейская конвенция об эквивалентности дипломов", "Европейская конвенция об эквивалентности периодов университетского образования" и других европейских конвенций. Подчеркнуто, что Болонский процесс стал своеобразным смысловым итогом договоренностей в области образования, которые проявляли стремление европейского образовательного и исследовательского сообщества к единству в многообразии. Констатировано, что Болонский процесс является уже не просто проектом международного сотрудничества в образовательной сфере, а превратился во внутреннюю реформационную необходимость национальной системы образования, использования потенциала которой способно привести к реальным, а не мнимым и административно-имитируемым общественным трансформациям и модернизации.We consider the transformation of the Ukrainian education in the context of European agreements, as the "European Convention on the Equivalence of Diplomas", "The European Convention on the Equivalence of Periods of University" and other European conventions. Emphasized that the Bologna process has become a kind of semantic result of agreements in education, which showed the desire of the European education and research community for unity in diversity. Stated that the Bologna process is not just a project of international cooperation in the field of education, and become the inner necessity of the Reformation of the national system of education. use of the potential that can lead to real and not imaginary, and the administrative and simulated social transformation and modernization.
| 8. |
Уваркіна О. Особливості сучасного розвитку української національної освіти [Електронний ресурс] / О. Уваркіна // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_1_5 Відзначено дуалістичний характер розвитку української освіти в радянський період, за якого вона набула достатньо високого рівня структурованості й фундаментальності, проте, перебувала під постійним негативним адміністративно-ідеологічним впливом держави. Проаналізованоосновні положення Державної національної програми «Освіта» щодо стратегічного розвитку освіти, яка є основою програмних документів «Національна доктрина розвитку освіти України в XXI столітті» та «Стратегія реформування освіти XXI століття». Виокремлено актуальні завдання та пріоритетні напрями реформування української освіти. Підкреслено актуальність активного розвитку і модернізації освітньої системи, методик і технологій для того, щоб Україна могла конкурувати на високотехнологічних світових ринках.Отмечен дуалистический характер развития украинского образования в советский период, особенностью которого, с одной стороны, был достаточно высокий уровень структурированности и фундаментальности, а с другой – постоянное негативное административно-идеологическое влияние государства. Проанализированы основные положения Государственной национальной программы «Образование», продолжением которой являются стратегические программные документы «Национальная доктрина развития образования Украины в XXI веке» и «Стратегия реформирования образования XXI века». Выделены актуальные задачи и приоритетные направления реформирования украинского образования. Подчеркнута актуальность активного развития и модернизации образовательной системы, методик и технологий для того, чтобы Украина могла конкурировать на высокотехнологичных мировых рынках.The specific features, circumstances and the main trends of the Ukrainian education development at the end of XX – the beginning of the XXI centuries are analyzed. It is stated that, within the modern society, the particular nation or the state are considered civilized and competitive on the high-tech world markets in case of active development and modernization of educational system only.
| 9. |
Уваркіна О. В. Вища освіта як чинник подалання ціннісного розколу [Електронний ресурс] / О. В. Уваркіна // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 112. - С. 176-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_112_28
| 10. |
Уваркіна О. В. Освіта в глобалізованому світі [Електронний ресурс] / О. В. Уваркіна // Політологічний вісник. - 2013. - Вип. 70. - С. 133–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pv_2013_70_14
| 11. |
Ананьїн В. О. Актуальні проблеми військової освіти в умовах політичного сьогодення [Електронний ресурс] / В. О. Ананьїн, О. О. Пучков, О. В. Уваркіна // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2019. - № 3. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2019_3_24
| 12. |
Уваркіна О. Педагогічна матриця національної медичної академії післядипломної освіти імені П. Л. Шупика [Електронний ресурс] / О. Уваркіна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2018. - Вип. 22(2). - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_22(2)__24
| 13. |
Уваркіна О. Екстраполяція компетентнісної парадигми на терезах філософської рефлексії [Електронний ресурс] / О. Уваркіна, А. Гангал // Людинознавчі студії. Серія : Філософія. - 2021. - Вип. 42. - С. 304-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstudf_2021_42_22
| 14. |
Уваркіна О. Криптограма особистості: знаки та символи сучасних змін [Електронний ресурс] / О. Уваркіна // Вісник Львівського університету. Філософсько-політологічні студії. - 2021. - Вип. 35. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2021_35_17
| 15. |
Уваркіна О. В. Сучасний викладач у праксеологічному вимірі філософської рефлексії [Електронний ресурс] / О. В. Уваркіна // "Перспективи". Соціально-політичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perspekt_2021_1_12
| 16. |
Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2022. - Вип. 1. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2022_1_3
| 17. |
Пучков О. Феномен воїнського етосу: соціально-філософська рефлексія [Електронний ресурс] / О. Пучков, О. Уваркіна // Вісник Львівського університету. Серія філософські науки. - 2022. - Вип. 29. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_philos_2022_29_18
| 18. |
Ананьїн В. О. Сучасні політичні мейнстрими військової освіти [Електронний ресурс] / В. О. Ананьїн, О. В. Уваркіна // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2022. - № 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2022_1_7
| 19. |
Пучков О. Cталий розвиток системи формальної кіберосвіти: рефлексія сучасних концептів [Електронний ресурс] / О. Пучков, О. Уваркіна // Information Technology and Security. - 2023. - Vol. 11, Iss. 1. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inftech_2023_11_1_8
| 20. |
Уваркіна О. Особистість та інформаційна безпека в умовах воєнного стану: філософський компендіум сучасних концептів [Електронний ресурс] / О. Уваркіна, А. Гангал, Н. Волошина // Вісник Львівського університету. Філософсько-політологічні студії. - 2023. - Вип. 46. - С. 187-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2023_46_25
|
|
|