Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Удворгелі$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Грищенко А. М. 
Дослідження структурно-механічних властивостей безбілкового тіста з камедями гуару і ксантану [Електронний ресурс] / А. М. Грищенко, Л. І. Удворгелі, Л. А. Михонік, Є. І. Ковалевська // Харчова наука і технологія. - 2010. - № 1. - С. 63-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2010_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Удворгелі К. Є. 
Теоретичні аспекти визначення поняття "стратегія" [Електронний ресурс] / К. Є. Удворгелі // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 3. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_3_11
Розглянуто різні підходи щодо визначення стратегії, обгрунтовано теоретичні аспекти, сформульовано узагальнене універсальне визначення поняття "стратегія". Аналіз підходів показав, що вчені не зуміли дійти до однозначного розуміння поняття стратегії, адже призначення стратегії та її зміст залежать від можливостей та умов діяльності кожної конкретної організації. Найбільш доцільно трактувати стратегію як модель дій, які потрібно здійснити для досягнення бажаних результатів. Адже саме визначення "модель дій" включає в себе розгляд кожного з напрямків розвитку організації, створення комплексного плану заходів для реалізації цілей і процес прийняття рішень. Стратегію можна розглядати як комплексну модель розвитку, спрямовану на досягнення довгострокової мети через вирішення пріоритетних завдань і визначення перспективних напрямів, що підлягає контролю та коригуванню в процесі її реалізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.739 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Дорохова Т. Д. 
Технологічні аспекти використання горохової клітковини при розробці борошняних кулінарних виробів [Електронний ресурс] / Т. Д. Дорохова, Л. І. Удворгелі, І. Л. Корецька // Продовольчі ресурси. - 2019. - № 12. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pr_2019_12_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.196 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Удворгелі Л. І. 
Стратегії адаптації санаторно-курортних закладів в умовах пандемії Covid-19 [Електронний ресурс] / Л. І. Удворгелі, К. М. Хаустова, М. В. Чорій // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 4. - С. 107-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_4_12
Визначено особливості та проблеми стратегічної адаптації санаторно-курортних закладів (СКЗ) в умовах пандемії, викликаної COVID-19, і супроводжувальних карантинних заходів. Досліджено сутність і практичні засади формування та реалізації стратегії адаптації СКЗ в умовах пандемії COVID-19 на макро- та мікрорівнях. Визначено поняття стратегії адаптації та охарактеризовано її основні різновиди. Проаналізовано зарубіжний досвід реалізації адаптаційних заходів у сфері туризму та гостинності на макро- та мікрорівнях, визначено ключові умови збереження та розвитку вітчизняного санаторно-рекреаційного потенціалу в постпандемійний період (ППП). Систематизовано основні адаптаційні заходи, що необхідно здійснити в Україні в умовах коронакризи та постпандемічний період для забезпечення відновлення довіри до вітчизняних закладів санаторно-рекреаційної галузі та створення передумов для її подальшого розвитку. Обгрунтовано, що стратегія адаптації СКЗ до нових економічних, соціальних, організаційних і санітарних умов передбачає насамперед створення безпечних умов організації послуг для споживачів шляхом реорганізації бізнес-процесів, розширення або скорочення асортименту послуг, змін у кадровій політиці, запровадження більш гнучкої цінової політики та активного впровадження інноваційних технологій. Процеси стабілізації та розвитку галузі в ППП потребують додаткової уваги та ефективних рішень уряду в контексті розроблення відповідних стратегій розвитку галузі в нових умовах, що повинні орієнтуватися на міжнародний досвід у цій сфері. При проведенні дослідження використано загальнонаукові методи: монографічний, діалектичний та абстрактно-логічний, методи порівняння, логічного узагальнення та синтезу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.666 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Головко О. М. 
Аналіз сутності музейної справи сьогодні та в перспективі [Електронний ресурс] / О. М. Головко, Л. І. Удворгелі, М. В. Чорій // Бізнес Інформ. - 2023. - № 2. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_2_21
Мета роботи - аналіз сутності музейної справи сьогодні та в перспективі. Методи дослідження - аналіз, спостереження, порівняння й узагальнення даних діяльності установ та підприємств музейної справи, наукової літератури. Функції музеїв є складними, зважаючи на різноманітність форм їх діяльності. Ще донедавна культивувалися традиційні форми експонування, а детальну інформацію можна було отримати на екскурсії. Сьогодні ж культурно- просвітня діяльність музеїв зазнала суттєвих змін: освітня та виховна функції реалізуються в осучаснених освітніх програмах, цифрових і фактологічних матеріалах, культурно-мистецьких акціях, у співпраці з навчальними закладами; розважальна функція виявляється в активній участі особистості у творчих майстернях, клубах, вечорах відпочинку, концертах, у створенні на території музеїв комерційних структур-ресторанів, барів, торговельних кіосків. Тобто поступово музеї стають складовою індустрії розваг. З появою медіа та інтернету роль музею в суспільстві суттєво трансформувалася. Нині основні функції поширення культури, що належали раніше музеєві, перейшли до засобів масової інформації (преси, телебачення й Інтернету). Водночас відбувається зростання ролі музею та музейних мереж у справі глобальної "трансляції" культурної спадщини. Таку "трансляційну" функцію сучасні музейні заклади світу набули з повсюдним запровадженням новітніх музейних технологій. У добу інформаційного "буму" актуальною проблемою музеїв стало прагнення утримати "планку" суспільної зацікавленості, актуальності та популярності установи серед відвідувачів. У таких реаліях трансформується сама ідея музейної експозиції як чогось непорушного та сталого в часі, з'являється простір для віртуального музею. Ще одна інновація - проведення в музеї суспільно-резонансних презентацій. Традиційними предметами презентацій для українських музеїв є випуск нового мистецького каталогу чи альбому, книги відомого вченого, нова археологічна знахідка, переданий до музею експонат тощо. Статистика останніх років, яка оперувала такими показниками, як популярність музею серед віртуальних і реальних відвідувачів, престижність музею, інформованість суспільства про існування та діяльність музею, переконливо довела: в інформаційному суспільстві успішно конкурують з іншими закладами індустрії дозвілля ті музеї, які максимально повно та широко розповсюджують інформацію про себе.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.327 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Скопенко Н. С. 
Шляхи адаптації й розвитку вітчизняного бізнесу під час війни [Електронний ресурс] / Н. С. Скопенко, І. В. Євсєєва-Северина, Л. І. Удворгелі // Інвестиції: практика та досвід. - 2023. - № 24. - С. 41-47.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2026 р., через 530 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського