Пошуковий запит: (<.>A=Усата О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Усата О. Ю. Вивчення MS Publisher з використанням особистісно орієнтованих технологій навчання [Електронний ресурс] / О. Ю. Усата, Я. Б. Сікора // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 6. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_6_8
|
2. |
Усата О. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога [Електронний ресурс] / О. Ю. Усата // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 206-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_17 Розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи. Проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі. Описано особливості розвитку та самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності. Розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога.Рассмотрены основные аспекты внедрения акмеологического подхода в учебно-воспитательную деятельность школы. Проанализированы научные исследования современных ученых, посвященные этой проблеме. Описаны особенности развития и самореализации собственного инновационного творческого потенциала, самообразования. Рассмотрены особенности составления плана самосовершенствования и плана-проспекта самовоспитания, а также разработки собственной самопрезентации учителя-акмеолога. Согласно выше определенным особенностям проанализированы, обобщены и систематизированы ИКТ, способствующие профессионально-личностному росту педагога.The article considers the main aspects of acmeological approach implementation in the school educational activities; it analyzes scientific research of modern scholars on this topic; it gives peculiarities of development and self-fulfillment of own innovative creativity, self-education; it considers the peculiarities of self-improvement planning and outline of self-education and formulation of acmeology teacher self-presentation. According to the above-mentioned features there were analyzed, summarized and systematized the ICT which will promote professional and personal growth of a teacher.
|
3. |
Сікора Я. Вивчення функціональних можливостей засобу macrorecorder додатків MS Office 2010 [Електронний ресурс] / Я. Сікора, О. Усата // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(3). - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(3)__12
|
4. |
Постова С. А. Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у поза навчальній діяльності [Електронний ресурс] / С. А. Постова, І. В. Новіцька, О. Ю. Усата // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 2. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_2_43
|
5. |
Усата О. Ю. Використання особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі вивчення основ наукових досліджень [Електронний ресурс] / О. Ю. Усата // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(2). - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(2)__31
|
6. |
Антошкін В. К. Соціальноекономічна безпека в менеджменті суб’єктів мікрорівня [Електронний ресурс] / В. К. Антошкін, Є. В. Кузьмін, О. М. Усата // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2019. - № 2. - С. 37–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2019_2_9
|
7. |
Вербівський Д. С. Медіаграмотність як один зі складників процесу підготовки сучасного педагога професійного навчання [Електронний ресурс] / Д. С. Вербівський, Я. Б. Сікора, О. Ю. Усата // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 1. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2021_1_14
|
8. |
Мосіюк О. О. Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів до навчання 3D графіки [Електронний ресурс] / О. О. Мосіюк, Я. Б. Сікора, О. Ю. Усата // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 198. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_198_33
|
9. |
Бенедисюк М. М. Міжпредметні зв'язки на уроках інформатики в ЗЗСО [Електронний ресурс] / М. М. Бенедисюк, Д. С. Вербівський, О. Ю. Усата // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 208. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_208_15
|
10. |
Федорчук А. Л. Web-дизайн та web-програмування у сучасному Інтернет-світі [Електронний ресурс] / А. Л. Федорчук, О. Ю. Усата, О. А. Наконечна // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2023. - Т. 6. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2023_6_5
|