Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Флегонтова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Жирова Н. 
Шляхи розвитку європейських бібліотек у сучасному інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / Н. Жирова, Н. Флегонтова // Бібліотечна планета. - 2006. - № 4. - С. 33-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bp_2006_4_16
Проаналізовано роль бібліотек та інших установ культури нових держав-членів ЄС у європейських програмах щодо створення єдиного загальноєвропейського культурного простору. Розглянуто питання збереження і оцифрування бібліотечних зібрань, історичних документів і манускриптів, архівів, аудіо- та відеозаписів, колекцій карт, музейних експонатів, суспільних архівів, археологічних пам'яток.Проанализирована роль библиотек и других учреждений культуры новых государств-членов ЕС в европейских программах по созданию единого общеевропейского культурного пространства. Рассмотрены вопросы сохранения и оцифровки библиотечных собраний, исторических документов и манускриптов, архивов, аудио- и видеозаписей, коллекций карт, музейных экспонатов, общественных архивов, археологических памяток.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.568 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Флегонтова Н. 
Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів [Електронний ресурс] / Н. Флегонтова // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_8
Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу. Розкрито сутність маркетингового підходу. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності. Запропоновано спеціальний курс, який заснований на принципі інтеграції педагогічних, психологічних, культурологічних і спеціальних знань, завданні щодо формування в майбутніх учителів позитивного ставлення до виховної роботи. Відповідно до мети та завдань курсу виокремлено теми лекційних занять і план їх проведення, а також теми практичної частини курсу із завданнями, які передбачають закріплення й застосування теоретичних професійних і маркетингових знань, набуття студентами вмінь з організації культурно-дозвіллєвої діяльності школярів. Зосереджено увагу на самостійній роботі студентів , яка надає змогу виявити індивідуальні організаторські здібності студентів, рівень розвитку маркетингового мислення, формування навичок самоактуалізації та самовираження. Доведено, що методика підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу сприяє підвищенню рівня їх професійної підготовки і є ефективною.Рассмотрена проблема подготовки будущих учителей к организации культурного досуга школьников на основе маркетингового подхода. Раскрыта сущность маркетингового подхода. Обоснована методика подготовки студентов к этой деятельности. Предложен специальный курс, в основу содержания которого положен принцип интеграции педагогических, психологических, культурологических и специальных знаний, задачи по формированию у будущих учителей положительного отношения к воспитательной работе. Соответственно цели и задачам курса выделены темы лекционных занятий и планы их проведения, а также темы практической части курса с заданиями, которые предусматривают закрепление и применение теоретических профессиональных и маркетинговых знаний, приобретение студентами навыков по организации культурно-досуговой деятельности школьников. Сосредоточено внимание на самостоятельной работе студентов, которая позволяет выявить индивидуальные организаторские способности студентов, уровень развития маркетингового мышления, формирование навыков самоактуализации и самовыражения. Доказано, что методика подготовки будущих учителей к организации культурного досуга школьников на основе маркетингового подхода способствует повышению уровня их профессиональной подготовки и есть эффективной.In the article reveals the essence of marketing approach in preparing future teachers to organize cultural leisure of pupils. Grounded the methodology of preparing students to the above mentioned activities, that has a positive result and is effectiv.
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.327 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Флегонтова Н. 
Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику [Електронний ресурс] / Н. Флегонтова // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_16
Висвітлено проблему педагогічної організації культурного дозвілля школярів, що полягає у цілеспрямованому формуванні високоморальної, всебічно розвиненої особистості й передбачає її вільну діяльність. Виокремлено значення ігрової сутності дозвіллєвої діяльності. Наголошено на важливості вікових і індивідуальних потреб в ефективній педагогічній організації дозвілля молоді. Розглянуто результати практичної реалізації експериментального дослідження "Соціально-етичний маркетинг у педагогічній організації культурного дозвілля школярів", проведеного у співпраці відділу педагогічної естетики та етики Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та гімназії № 267 м. Київ. Доведено, що застосування концепції соціально-етичного маркетингу в організації культурного дозвілля школярів сприяє подальшому удосконаленню системи планування, організації та підвищенню педагогічної ефективності виховної позаурочної роботи школи, виявленню потреб учнів у культурно-дозвіллєвій діяльності, зростанню їхнього інтелектуального потенціалу і розвитку таких якостей як відповідальність, товариськість, гуманність, самостійність.Освещена проблема педагогической организации культурного досуга школьников, которая заключается в целенаправленном формировании высоконравственной, всесторонне развитой личности и предполагает ее свободную деятельность. Выделено значение игровой сущности досуговой деятельности. Подчеркнута важность возрастных и индивидуальных потребностей в эффективной педагогической организации досуга молодежи. Рассмотрены результаты практической реализации экспериментального исследования "Социально-этический маркетинг в педагогической организации культурного досуга школьников", проведенного в сотрудничестве отдела педагогической эстетики и этики Института педагогического образования и образования взрослых НАПН Украины и гимназии № 267 г. Киев. Доказано, что применение концепции социально-этического маркетинга в организации культурного досуга школьников способствует дальнейшему совершенствованию системы планирования, организации и повышению педагогической эффективности воспитательной внеурочной работы школы, выявлению потребностей учащихся в культурно-досуговой деятельности, росту их интеллектуального потенциала и развитию таких качеств как ответственность, общительность, гуманность, самостоятельность.In the article considered the problem of pedagogical organization cultural leisure of pupils, that is purposeful formation of highly moral, fully developed personality and providing for her free activities. Discusses the results of practical implementation of experimental pedagogical program on the problem of research, highlights the need to use innovative approaches to increase the efficiency of leisure activities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.563 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Флегонтова Н. 
Професійно-мистецька школа у системі національної освіти України [Електронний ресурс] / Н. Флегонтова // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_20
Розкрито результати роботи I міжнародної науково-практичної конференції "Професійно-мистецька школа у системі національної освіти України", яка відбулася на базі Малобілозерської обласної естетичної гімназії-інтернату "Дивосвіт" Василівського району Запорізької області. Зазначено, що гімназія є асоційованою школою ЮНЕСКО, Всеукраїнським експериментальним майданчиком інституту професійної освіти та освіти дорослих АПН України. Розглянуто основні напрями роботи конференції. Розкрито заходи конференції, серед яких майстер-клас академіка І.Ф.Зязюна.
Попередній перегляд:   Завантажити - 96.07 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Флегонтова Н. 
Культурне дозвілля як чинник духовного розвитку особистості [Електронний ресурс] / Н. Флегонтова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського