Пошуковий запит: (<.>A=Фурман А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Психологія і суспільство : Психологічні науки = Psychology & society : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. / Західноукр. нац. ун-т. – Тернопіль: [б. в.], 2000. - Виходить щоквартально. - ISSN 1810-2131. - ISSN 2523-4099 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Фурман А. Ґенеза толерантності та перспективи українотворення (комплексний проект) [Електронний ресурс] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2013. - № 1. - С. 6-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_1_3
|
3. |
Фурман А. Соціема як евристичний концепт загальної соціологічної теорії [Електронний ресурс] / А. Фурман, С. Шандрук // Психологія і суспільство. - 2013. - № 1. - С. 57-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_1_8
|
4. |
Фурман А. Психологічна служба університету: від моделі до технології [Електронний ресурс] / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2013. - № 2. - С. 80-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_2_9
|
5. |
Фурман А. Парадигма як предмет методологічної рефлексії [Електронний ресурс] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2013. - № 3. - С. 72-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_3_9
|
6. |
Фурман А. Ґенеза науки як глобальна дослідницька програма: циклічно-вчинкова перспектива [Електронний ресурс] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 18-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_4_5
|
7. |
Фурман А. Особливості політичного самовизначення мешканців сіл і міст України [Електронний ресурс] / А. Фурман, А. Гірняк, С. Шандрук // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 52-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2013_4_8
|
8. |
Фурман А. В. Теоретична модель гри як учинення [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_19 Визначено чотири етапи методологічної схеми кожної повноцінної гри як учинення, як-от: ситуаційний етап ігрового вчинення – виникнення ігрового відношення; мотиваційний етап ігрового вчинення – формування поля або часопростору гри; дійовий етап ігрового вчинення – замикання гри в світі ігрової діяльності; післядіяльнісний етап ігрового учинення – рефлексія успішності/неуспішності гри. Сконструйовано теоретичну модель гри як онтофеноменологічної данності, виокремлено сутнісні атрибути ситуаційного та мотиваційного, вчинково-діяльнісного та післядіяльного етапів; сформовано відповідні кожному етапу фази: розмежування, роздвоєння людини, рефлексивне усвідомлення, внутрішнє перетворення непосильних людині речей і справ в «іграшки», внутрішня вмотивованість гри, самовідданість у побудові моделі гри, ігровий екстаз, оцінка успішності гри, самозвітування. Акцентовано увагу на інноваційному характері теоретичної моделі повного учинкового циклу, в якому названо основні диференційні ознаки за монадної самоорганізації.Определены четыре этапа методологической схемы каждой полноценной игры как совершения, а именно: ситуационный этап игрового совершения - возникновение игрового отношения; мотивационный этап игрового совершения – формирование поля или пространства-игры; действенный этап игрового совершения - замыкание игры в мире игровой деятельности; последеятельностный этап игрового совершения - рефлексия успешности/неуспешности игры. Сконструирована теоретическая модель игры как онтофеноменологическая данность; выделены сущностные атрибуты ситуационного и мотивационного поступков деятельностного и последеятельностного этапов; сформированы соответствующие каждому этапу фазы: разграничение, раздвоение человека, рефлексивное осознание, внутреннее преобразование непосильных человеку вещей и дел в "игрушки", внутренняя мотивированность игры, самоотверженность в построении модели игры, игровой экстаз, оценка успешности игры; самоотчетности. Акцентировано внимание на инновационном характере теоретической модели полного учинкового цикла, в котором названы основные дифференциальные признаки по монадной самоорганизации.Defined four stages each methodological scheme of taking a full game, such as: situational stage game commission - of the playing attitude; motivational phase gaming commission - the formation of timespace field or game; active phase commit gaming - game circuit in the world of play; pislyadiyalnisnyy phase commit a game - a reflection of the success / failure of the game.
|
9. |
Фурман А. В. Інноваційна освітня модель підготовки соціальних працівників [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Ринок праці та зайнятість населення. - 2015. - № 1. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2015_1_14
|
10. |
Фурман А. В. Категорійний профіль наукової школи [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2014. - № 2. - С. 23-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2014_2_4
|
11. |
Фурман А. В. Типи наукових шкіл та умови їх ефективного функціонування [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 11-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2014_3_4
|
12. |
Фурман А. В. Діагностичний напрям узмістовлення діяльності психологічної служби університету [Електронний ресурс] / А. В. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 69-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2014_3_8
|
13. |
Фурман А. В. Почуй Душі слова мовчання... Героям українського духу [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2014. - № 4. - С. 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2014_4_17
|
14. |
Фурман А. В. Циклічно-вчинкова модель гри як онтофеноменальної данності [Електронний ресурс] / А. В. Фурман, С. Шандрук // Психологія і суспільство. - 2014. - № 4. - С. 24-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2014_4_7
|
15. |
Фурман А. В. Соціальна культура [Електронний ресурс] / А. В. Фурман, О. Морщакова // Психологія і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_1_5
|
16. |
Яковенко Ю. Соціологічна наука є. А методологія де? [Електронний ресурс] / Ю. Яковенко, А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_1_7
|
17. |
Фурман А. В. Отче наш [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2015. - № 2. - С. 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_2_3
|
18. |
Фурман А. В. Світ методології [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2015. - № 2. - С. 47-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_2_9
|
19. |
Фурман А. В. Толерантність як предмет онтофеноменологічного дискурсу [Електронний ресурс] / А. В. Фурман, О. Шаюк // Психологія і суспільство. - 2015. - № 3. - С. 31-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_3_7
|
20. |
Фурман А. В. Методолог – професія майбутнього [Електронний ресурс] / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2016. - № 1. - С. 16-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2016_1_4
|
| |