Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (7)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фізеші О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Фізеші О. 
Суспільно-політичні умови розвитку початкової школи на Закарпатті у другій половині ХІХ століття [Електронний ресурс] / О. Фізеші // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 307-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Фізеші О. 
Початкова школа на Закарпатті у системних освітніх трансформаціях 20–30-х рр. ХХ століття [Електронний ресурс] / О. Фізеші // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 321-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__48
На основі дослідження документальних матеріалів Державного архіву Закарпатської області (філії в Ужгороді та Берегово) обгрунтовано процес становлення та розвитку початкової школи Закарпаття другої половини XIX - початку XXI ст. На основі системних освітніх трансформацій - періодів перебування Закарпаття у складі Австро-Угорщини (1848 - 1919), Чехословаччини (1919 - 1939), Угорщини (1939 - 1944), Радянського Союзу (1944 - 1991) та незалежній державі Україна (1991 - 2011), виявлено провідні тенденції й особливості адміністративно-організаційного устрою, змісту початкової освіти. Актуалізовано досвід діяльності початкових шкіл зазначеного періоду за сучасних умов розбудови національної системи освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.694 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Фізеші О. Й. 
Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_146
Розлянуто особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ - початку ХХІ ст.Рассмотрены особенности использования основных подходов (системного, хронологического, формационного, цивилизационного, синэргетического) для исследования развития начальной школы в Закарпатье второй половины ХІХ – начала ХХІ вв.The article considers some peculiarities of use of main approaches (systematic, chronological, formatioal, сivilizational, synergistic) to research primary education development in Transcarpathia region in the second half of the XIX century – the first half of the XXІ century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.837 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Фізеші О. 
Особливості підготовки вчителя початкової школи на Закарпатті (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. Фізеші // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 11(1). - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2015_11(1)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.866 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фізеші О. Й. 
О. Духнович про вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_18_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Фізеші О. Й. 
Питання періодизації розвитку початкової школи на Закарпатті в контексті системних освітніх трансформацій [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.923 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Фізеші О. 
Особливості змісту початкової освіти в закарпатоукраїнських школах чехословацького періоду (1919-1938 рр.) [Електронний ресурс] / О. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 193-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Фізеші О. 
Виховні традиції в змісті українських букварів початку ХХ століття [Електронний ресурс] / О. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Фізеші О. Й. 
До питання педагогічної кваліфікації вчителів початкових шкіл в умовах переходу на рідномовне навчання (чехословацький період, 1919-1939) [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 186-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Фізеші О. Й. 
Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 197-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Фізеші О. Й. 
Початкова школа як система: історіографія поняття [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.802 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Фізеші О. Й. 
Ідеологізація змісту початкової освіти у школах Закарпаття радянського періоду (1945–1950 рр.) [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(1). - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.694 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Фізеші О. Й. 
Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання Закарпаття до Радянської України [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Наука і освіта. - 2017. - № 4. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 793.89 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Фізеші О. 
До питання про навчання рідною мовою в початкових школах Закарпаття у 1939–1944 рр. [Електронний ресурс] / О. Фізеші // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 2. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.423 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Фізеші О. 
Тенденції розвитку початкової школи у Закарпатті (1939-1944 рр.) [Електронний ресурс] / О. Фізеші // Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 64. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_64_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Фізеші О. Й. 
Соціально-економічні чинники становлення початкової школи Закарпаття: повоєнний період [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 1. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Фізеші О. Й. 
Трансформація змісту початкової освіти (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2017. - Вип. 29. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2017_29_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Фізеші О. Й. 
Початкова освіта Закарпаття у 50-80-их роках ХХ століття [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 1. - С. 306-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_1_84
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.843 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Фізеші О. Й. 
Навчально-методичне забезпечення змісту початкової освіти у школах Закарпаття (50-70 рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 2. - С. 257-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_2_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.551 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Фізеші О. Й. 
Початкова школа Закарпаття в контексті освітнього законодавства радянського періоду (50-90 рр.) [Електронний ресурс] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 2. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_2_17
Досліджено процес становлення та розвитку початкової школи Закарпаття періоду другої половини XIX - початку XXI ст. як наслідково-залежних змін у її організації, управлінні, структурі, змісті освіти, детермінованих державно-територіальним підпорядкуванням регіону, а отже, соціально-економічними, суспільно-політичними умовами, системними освітніми трансформаціями за п'ятьма виокремленими етапами: 1848 - 1919 рр.; 1919 - 1938 рр.; 1939 - 1944 рр.; 1944 - 1991 рр.; 1991 - 2011 рр. Установлено вплив на розвиток закарпатської початкової школи освітнього законодавства європейських країн (Австро-Угорщини, Чехословаччини, Угорщини), до складу яких періодично територіально входило Закарпаття. Визначено сутність поняття "системна освітня трансформація". Розкрито особливості організації і змісту діяльності початкової школи Закарпатського краю, досліджено й систематизовано провідні тенденції її розвитку. Розроблено авторську історико-системну модель формування початкової школи, виявлено й актуалізовано конструктивний ретродосвід, персоніфіковані ідеї розвитку початкової освіти Закарпаття.
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.647 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського