Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фірсова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Фірсова С. Г. 
Комерціалізація інноваційної продукції у реальному секторі економіки [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, Г. О. Махініч, І. Г. Спіріна // Бізнес Інформ. - 2013. - № 5. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_5_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 489.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Фірсова С. 
Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Електронний ресурс] / С. Фірсова, К. Литвин // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 676.059 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Фірсова С. М. 
Теоретичні та практичні аспекти управління інноваційною діяльністю промислових підприємств Луганської області [Електронний ресурс] / С. М. Фірсова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2014. - № 8. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2014_8_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.451 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фірсова С. 
Українські реалії впровадження та розвитку концепції соціальної відповідальності бізнесу [Електронний ресурс] / С. Фірсова, І. Оробець // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_137_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 619.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фірсова С. 
Свобода в економіці України [Електронний ресурс] / С. Фірсова, І. Корнілова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 107-108. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_107-108_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.446 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Фірсова С. Г. 
Методичне забезпечення оцінювання і вибору цільового ринку нового продукту [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, О. Г. Бойко // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Фірсова С. 
Управління інноваційними підприємствами в сучасних умовах [Електронний ресурс] / С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.395 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Жилінська О. 
Витрати комерціалізації наукоємної продукції у контексті маркетингових моделей дифузії інновацій [Електронний ресурс] / О. Жилінська, С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2015. - Вип. 7. - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2015_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.889 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Корнілова І. 
Види стратегій розвитку інтелектуального капіталу підприємства: підходи до систематизації [Електронний ресурс] / І. Корнілова, Т. Білорус, С. Фірсова // Схід. - 2016. - № 6. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2016_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.184 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Білорус Т. В. 
Кадровий аудит: проблеми і перспективи використання [Електронний ресурс] / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2014. - Вип. 1. - С. 335-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2014_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 578.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Фірсова С. 
Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: маркетинговий аспект [Електронний ресурс] / С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2011. - Вип. 121-122. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2011_121-122_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 713.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Фірсова С. Г. 
Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 409.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Фірсова С. 
Маркетингове забезпечення виведення власних торгових марок у ритейлі [Електронний ресурс] / С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2013. - Вип. 144. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2013_144_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Юрченко К. Ю. 
Оцінювання стратегічних позицій бренда компанії роботодавця у сфері ритейлу [Електронний ресурс] / К. Ю. Юрченко, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 418-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_3_68
Обгрунтовано методичні підходи до оцінювання стратегічних позицій бренда роботодавця та його конкурентоспроможності. Розглянуто порівняльний аналіз як підхід до оцінювання бренда компанії роботодавця. Виокремлено переваги наявності в організації бренда роботодавця та визначення найважливіших елементів у процесі формування бренда роботодавця. Проведено дослідження інструментів формування внутрішнього та зовнішнього бренда роботодавця мережі роздрібних магазинів "Prego". Здійснено оцінку сили бренда роботодавця за основними точками контакту спеціаліста з компанією роботодавця. Проведено оцінку факторів зовнішнього та внутрішнього бренда роботодавця. Сформовано систему критеріїв оцінювання конкурентоспроможності бренда роботодавця компанії. Оцінено стратегічні позиції бренда роботодавця мережі магазинів "Prego" у сфері ритейлу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 601.407 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Білорус Т. В. 
Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця [Електронний ресурс] / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 7. - С. 314-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_7_48
Розроблено прикладні аспекти процесу організаційного забезпечення щодо залучення внутрішніх і зовнішніх ресурсів формування та розвитку бренда роботодавця з використанням інструментарію багатокритеріального аналізу. Розглянуто атрибути потенційного роботодавця для кандидатів на посади та ціннісні пропозиції провідних світових компаній, поточні та перспективні цілі брендингу роботодавця у провідних компаніях світу, особливості функціонування ринку праці в Україні, ключові фактори привабливості роботодавців, потреби працівників та ступінь їх задоволення роботодавцями. Сформовано систему критеріїв та виокремлено найбільш доцільні альтернативи для компаній щодо залучення внутрішніх і зовнішніх ресурсів для формування бренда роботодавця. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є аналіз основних метрик проектів компаній-аутсорсерів з формування й просування бренда роботодавця компаній замовників, схематизація процесу прийняття рішення щодо обгрунтованого вибору компаній-аутсорсерів та формування такої системи критеріїв здійснення вибору, що включає в себе вимоги як до компанії-аутсорсера, так і до майбутнього проекту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 788.237 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Фірсова С. Г. 
Методичні підходи до сегментування споживачів продукції дитячого харчування компанії Nestle [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, Д. В. Дацькова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(7). - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(7)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.544 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Мельник І. А. 
Евoлюція мaркетингoвoї теoрії: укрaїнський вимір [Електронний ресурс] / І. А. Мельник, С. Г. Фірсова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 4(2). - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_4(2)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.638 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Фірсова С. Г. 
Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, Д. Д. Долгова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 6. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Фірсова С. Г. 
Хайтек-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, К. О. Полункіна. // Ефективна економіка. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_2_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.739 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Білорус Т. В. 
Методичний інструментарій оцінювання рівня задоволеності працівників внутрішнім HR-брендом компанії [Електронний ресурс] / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського