Пошуковий запит: (<.>A=Фірсова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Фірсова С. Г. Комерціалізація інноваційної продукції у реальному секторі економіки [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, Г. О. Махініч, І. Г. Спіріна // Бізнес Інформ. - 2013. - № 5. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_5_18
|
2. |
Фірсова С. Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації [Електронний ресурс] / С. Фірсова, К. Литвин // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_2_9
|
3. |
Фірсова С. М. Теоретичні та практичні аспекти управління інноваційною діяльністю промислових підприємств Луганської області [Електронний ресурс] / С. М. Фірсова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2014. - № 8. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2014_8_39
|
4. |
Фірсова С. Українські реалії впровадження та розвитку концепції соціальної відповідальності бізнесу [Електронний ресурс] / С. Фірсова, І. Оробець // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2012_137_10
|
5. |
Фірсова С. Свобода в економіці України [Електронний ресурс] / С. Фірсова, І. Корнілова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 107-108. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_107-108_9
|
6. |
Фірсова С. Г. Методичне забезпечення оцінювання і вибору цільового ринку нового продукту [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, О. Г. Бойко // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_27
|
7. |
Фірсова С. Управління інноваційними підприємствами в сучасних умовах [Електронний ресурс] / С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_35
|
8. |
Жилінська О. Витрати комерціалізації наукоємної продукції у контексті маркетингових моделей дифузії інновацій [Електронний ресурс] / О. Жилінська, С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2015. - Вип. 7. - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2015_7_3
|
9. |
Корнілова І. Види стратегій розвитку інтелектуального капіталу підприємства: підходи до систематизації [Електронний ресурс] / І. Корнілова, Т. Білорус, С. Фірсова // Схід. - 2016. - № 6. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhid_2016_6_7
|
10. |
Білорус Т. В. Кадровий аудит: проблеми і перспективи використання [Електронний ресурс] / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2014. - Вип. 1. - С. 335-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2014_1_31
|
11. |
Фірсова С. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: маркетинговий аспект [Електронний ресурс] / С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2011. - Вип. 121-122. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2011_121-122_22
|
12. |
Фірсова С. Г. Методичні підходи до оцінювання позиції бренду на вітчизняному ринку побутової хімії [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 22. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_22_22
|
13. |
Фірсова С. Маркетингове забезпечення виведення власних торгових марок у ритейлі [Електронний ресурс] / С. Фірсова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2013. - Вип. 144. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2013_144_19
|
14. |
Юрченко К. Ю. Оцінювання стратегічних позицій бренда компанії роботодавця у сфері ритейлу [Електронний ресурс] / К. Ю. Юрченко, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 418-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_3_68 Обгрунтовано методичні підходи до оцінювання стратегічних позицій бренда роботодавця та його конкурентоспроможності. Розглянуто порівняльний аналіз як підхід до оцінювання бренда компанії роботодавця. Виокремлено переваги наявності в організації бренда роботодавця та визначення найважливіших елементів у процесі формування бренда роботодавця. Проведено дослідження інструментів формування внутрішнього та зовнішнього бренда роботодавця мережі роздрібних магазинів "Prego". Здійснено оцінку сили бренда роботодавця за основними точками контакту спеціаліста з компанією роботодавця. Проведено оцінку факторів зовнішнього та внутрішнього бренда роботодавця. Сформовано систему критеріїв оцінювання конкурентоспроможності бренда роботодавця компанії. Оцінено стратегічні позиції бренда роботодавця мережі магазинів "Prego" у сфері ритейлу.
|
15. |
Білорус Т. В. Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця [Електронний ресурс] / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 7. - С. 314-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_7_48 Розроблено прикладні аспекти процесу організаційного забезпечення щодо залучення внутрішніх і зовнішніх ресурсів формування та розвитку бренда роботодавця з використанням інструментарію багатокритеріального аналізу. Розглянуто атрибути потенційного роботодавця для кандидатів на посади та ціннісні пропозиції провідних світових компаній, поточні та перспективні цілі брендингу роботодавця у провідних компаніях світу, особливості функціонування ринку праці в Україні, ключові фактори привабливості роботодавців, потреби працівників та ступінь їх задоволення роботодавцями. Сформовано систему критеріїв та виокремлено найбільш доцільні альтернативи для компаній щодо залучення внутрішніх і зовнішніх ресурсів для формування бренда роботодавця. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є аналіз основних метрик проектів компаній-аутсорсерів з формування й просування бренда роботодавця компаній замовників, схематизація процесу прийняття рішення щодо обгрунтованого вибору компаній-аутсорсерів та формування такої системи критеріїв здійснення вибору, що включає в себе вимоги як до компанії-аутсорсера, так і до майбутнього проекту.
|
16. |
Фірсова С. Г. Методичні підходи до сегментування споживачів продукції дитячого харчування компанії Nestle [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, Д. В. Дацькова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(7). - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(7)__30
|
17. |
Мельник І. А. Евoлюція мaркетингoвoї теoрії: укрaїнський вимір [Електронний ресурс] / І. А. Мельник, С. Г. Фірсова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 4(2). - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_4(2)__43
|
18. |
Фірсова С. Г. Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, Д. Д. Долгова // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2019. - Т. 24, Вип. 6. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2019_24_6_16
|
19. |
Фірсова С. Г. Хайтек-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / С. Г. Фірсова, К. О. Полункіна. // Ефективна економіка. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_2_55
|
20. |
Білорус Т. В. Методичний інструментарій оцінювання рівня задоволеності працівників внутрішнім HR-брендом компанії [Електронний ресурс] / Т. В. Білорус, С. Г. Фірсова // Проблеми системного підходу в економіці. - 2020. - Вип. 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2020_2_11
|
| |