Пошуковий запит: (<.>A=Халіпова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Халіпова Н. В. Дослідження тренд-сезонних процесів під час аналізу вантажопотоків зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова, А. В. Безрукова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2009. - № 2. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2009_2_11
|
2. |
Халіпова Н. В. Порівняльний аналіз прогнозних моделей вантажопотоків зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2010_1(43)__13
|
3. |
Халіпова Н. В. Прогнозування контейнеропотоку в міжнародному торговельному порту "Одеса” з урахуванням сезонності процесів на основі аналізу Фур’є [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова, О. С. Громко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2010. - № 2. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2010_2(44)__9
|
4. |
Халіпова Н. В. Оцінка адекватності та точності трендових моделей вантажопотоків зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2011. - № 1. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2011_1(45)__5
|
5. |
Рибкін В. В. Обґрунтування параметрів плану лінії для ліквідації бар’єрних місць при реконструкції залізниці [Електронний ресурс] / В. В. Рибкін, М. Б. Курган, Н. В. Халіпова, В. І. Харлан // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2003. - Вип. 1. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2003_1_16
|
6. |
Лисенко Д. О. Визначення місць несанкціонованого "врізання” у магістральний нафтопровід на основі вимірів і аналізу акустичних збуджень [Електронний ресурс] / Д. О. Лисенко, Н. В. Халіпова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2009. - № 1. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2009_1_8
|
7. |
Уманов М. І. Установлення допустимих швидкостей руху поїздів по ділянці колії, відремонтованій із застосуванням сучасних колійних машин [Електронний ресурс] / М. І. Уманов, В. В. Циганенко, А. Г. Рейдемейстер, Н. В. Халіпова, В. В. Ковальов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 9. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_9_18
|
8. |
Халіпова Н. В. Моделювання взаємодії колії та рухомого складу [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 5. - С. 58-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_5_9 Мета роботи - розвиток моделі взаємодії колії та рухомого складу на основі застосування множинної структури об'єктів. Виділено та сформовано основні критерії оцінки розв'язків задачі оптимізації динамічної взаємодії колії та рухомого складу - забезпечення якості та безпеки здійснення процесу перевезень, підвищення їх ефективності та зниження собівартості. На основі використання методів векторної оптимізації запропоновано модель системи взаємодіючих елементів рухомого складу та колії. Для синтезу моделі застосовано математичний апарат з множинної структури об'єктів. Узагальнено підходи до моделювання в задачах взаємодії рухомого складу та колії для різних конструктивних елементів системи за різних умов експлуатації. Цей теоретичний підхід продемонстровано на прикладах моделювання взаємодії пасажирського та вантажного вагонів із колією за різних експлуатаційних умов. Запропоновано теоретичний підхід до розв'язання задачі взаємодії колії та рухомого складу, що базується на синтезі існуючих моделей шляхом застосування множинної структури об'єктів. Використання запропонованої моделі надає змогу структурувати основні дані та показники в ході моделювання процесів взаємодії рухомого складу та колії, формувати оптимальні та раціональні параметри функціонування системи та визначати ефективні експлуатаційні параметри й систему заходів щодо раціонального використання інфраструктури.
|
9. |
Халіпова Н. В. Моделювання вантажопотоків зовнішньоекономічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2013. - № 2. - С. 48–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2013_2_9
|
10. |
Халіпова Н. В. Моделювання та аналіз контейнерних перевезень в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2014. - № 1. - С. 149-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2014_1_23
|
11. |
Халіпова Н. В. Моделювання раціональних заходів з інвестування в розбудову пунктів пропуску митного кордону України [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2014. - № 38. - С. 74-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdizt_2014_38_14
|
12. |
Халіпова Н. В. Аналіз шляхів підвищення ефективності контейнерних перевезень в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 104-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2014_1_16
|
13. |
Леснікова І. Ю. Прогнозування обсягів міжнародних перевезень на основі багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу [Електронний ресурс] / І. Ю. Леснікова, Н. В. Халіпова // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 124-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2014_1_18
|
14. |
Халіпова Н. В. Підвищення ефективності доставки вантажів з урахуванням тривалості виконання операцій у міжнародних автомобільних пунктах пропуску [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, Ю. М. Товт // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 2. - С. 73–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2014_2_10
|
15. |
Халіпова Н. В. Методика вибору законів розподілу міжнародних потоків вантажних транспортних засобів в автомобільному пункті пропуску [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова, О. О. Мудрак, Д. О. Халіпов // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2011. - № 2. - С. 75–87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2011_2_11
|
16. |
Леснікова І. Ю. Прогнозування окремих показників діяльності митних органів [Електронний ресурс] / І. Ю. Леснікова, Н. В. Халіпова, І. В. Свороба // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2012. - № 2. - С. 41–47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2012_2_8
|
17. |
Леснікова І. Ю. Оптимізація пасажирських перевезень у вузлах мегаполісів [Електронний ресурс] / І. Ю. Леснікова, Н. В. Халіпова // Системи та технології. - 2015. - № 2. - С. 55–68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2015_2_8
|
18. |
Халіпова Н. В. Імітаційне моделювання та прогнозування пасажиропотоків в аеропортах України [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова, І. В. Прогонюк, О. О. Соколова // Системи та технології. - 2016. - № 1. - С. 153–169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2016_1_16
|
19. |
Черненко А. О. Щодо моделювання транспортних потоків для аналізу завантаженості доріг в містах [Електронний ресурс] / А. О. Черненко, Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2016. - Вип. 12. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2016_12_16 Мета роботи - розвиток підходів до моделювання транспортних потоків в містах України, які розташовані на основних напрямках МТК з метою аналізу завантаженості доріг. Об'єктом дослідження виступають транспортні потоки на дорогах транспортної мережі; предметом дослідження - завантаженість елементів транспортної системи та характеристики транспортного руху. Методами дослідження прийнято моделювання з застосуванням програмного продукту, що реалізований з використанням системи управління "СMS Drupal", заснованій на мові програмування PHP, мови програмування javascript, елементів HTML, та СSS. Результатом дослідження є аналітичний огляд використання інтелектуальних систем моделювання транспортних потоків, аналіз сучасних програмних продуктів для моделювання транспортних потоків. Здійснено моделювання транспортних потоків з використанням власної програми "Free way", яка дозволяє відслідковувати завантаженість доріг України на основі аналізу динаміки швидкості на обраних ділянках доріг. За основу програми прийнято програму "Яндекс. Пробки". Базова програма є зручною, але мітки, які можна створити за допомогою цієї програми, не зберігаються після перезавантаження сторінки та стають недоступними для інших користувачів. Метою програми "Free way" є можливість створення "легких" міток з рекомендаціями, які будуть зберігатися в базі даних і можуть обиратися з випадаючого списку. Наведено дані модельного експерименту з використанням програми "Free way" з метою дослідження завантаженості доріг України, що розташовані на основних напрямках міжнародних транспортних коридорів: Києва, Дніпра, Одеси та Львова. Для аналізу зміни швидкості руху обирали тільки з поміж тих вулиць, швидкість на яких в години "пік" протягом трьох діб не перевищувала 15 км/год. На основі даних реалізації модельного експерименту досліджено динаміку зміни швидкості транспортного потоку в різні часи доби. Наукова новизна полягає в представленні нового програмного продукту - програми "Free way", яка допомагає спростити моделювання транспортних потоків, удосконалити та розширити можливості спостереження і аналізу завантаженості доріг, швидкості руху транспортних засобів на основі діаграми динаміки зміни швидкостей. Реалізовано створення "легких" міток з рекомендаціями, які зберігаються в базі даних та назву яких можна обирати з випадаючого списку. Проаналізовано пропускну здатність окремих вулиць міст Києва, Дніпра, Одеси та Львова шляхом реалізації експериментального дослідження та побудови графіків динаміки швидкостей. В програмі реалізована можливість дослідження інших елементів транспортної системи та характеристик транспортного руху. Запропонований підхід доцільно розвивати в напрямку аналізу транспортної системи міст на наявність "вузьких місць". Це дозволить розробляти і реалізовувати заходи та приймати управлінські рішення щодо покращення ситуації на шляхах України.
|
20. |
Халіпова Н. В. Розробка моделі управління якістю транспортно-логістичних процесів підприємств [Електронний ресурс] / Н. В. Халіпова, І. Ю. Леснікова, В. О. Шингур // Системи та технології. - 2018. - № 1. - С. 41–63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2018_1_6
|
| |