Пошуковий запит: (<.>A=Хархун В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Хархун В. П. Міфологізм у поетичному мисленні шістдесятництва (за віршем Ліни Костенко "Климена”). [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Філологічні науки. - 2012. - Кн. 2. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2012_2_24
|
2. |
Хархун В. П. Міфологізм у поетичному мисленні шістдесятництва (за віршем Ліни Костенко "Климена") [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Література та культура Полісся. - 2012. - Вип. 71. - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2012_71_11
|
3. |
Хархун В. П. Український модернізм у психопоетикальній рецепції (Рецензія на монографію: Михида С. П. Психопоетика українського модерну : Проблема реконструкції особистості письменника : (монографія) / Сергій Михида. – Кіровоград : Поліграф – Терція, 2012. – 362 с.) [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 4(3). - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_4(3)__22
|
4. |
Хархун В. П. Митець як об’єкт психологічного портретування (за віршем Ліни Костенко "Ван Гог") [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Література та культура Полісся. Сер. : Філологічні науки. - 2013. - Вип. 74. - С. 138-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkpfil_2013_74_15
|
5. |
Хархун В. П. "Регулювальний канон": ідеологічні та естетичні практики марксо-ленінської критики [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Література та культура Полісся. - 2009. - Вип. 52. - С. 68-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2009_52_9
|
6. |
Хархун В. П. Міфічний світ тоталітаризму (збірки М. Рильського 30-х років) [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Література та культура Полісся. - 2008. - Вип. 46. - С. 106-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2008_46_10
|
7. |
Хархун В. П. Поетика драми Олександра Корнійчука "Платон Кречет": соцреалістична проекція [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2008. - Вип. 24. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2008_24_25
|
8. |
Хархун В. "Два соцреалізми", або проблема інтерпретації "основного методу радянського мистецтва" [Електронний ресурс] / В. Хархун // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 85. - С. 391-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_85_48
|
9. |
Хархун В. "Читати українську історію треба з бромом”: Винниченків образ української революції [Електронний ресурс] / В. Хархун // Слово і час. - 2017. - № 12. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_12_3 Проаналізовано образ української революції, створений Володимиром Винниченком у його персональному "Щоденнику", комедії "Панна Мара" (1917), драмі "Між двох сил", повісті "На той бік" (1919) і тритомному есеї "Відродження нації" (1920). Розглянуто 3 важливі теми: кореляція Винниченкової діяльності як лідера української революції та письменника, котрий створив її образ; конфлікт між національними і більшовицькими ідеями у Винниченковому світогляді та його творах; часова різниця між написанням і публікацією творів та їх рецепцією Винниченковими й нашими сучасниками. Авторка розмірковує над ідеологічними та естетичними аспектами створення образу української революції, відповідаючи на запитання: які типи історичних, філософських і художніх нарацій про українську революцію створив Винниченко? Чи можна ці нарації розглядати як Винниченкову спробу виправдати власну діяльність провідного учасника української революції? Як нарації вплинули на колективне розуміння революційних подій? Підсумовуючи, авторка з'ясовує, як деталі образу революції, створеного Винниченком, відображаються в канонічній репрезентації української революції.
|
10. |
Хархун В. Антологія у проекті української літератури [Електронний ресурс] / В. Хархун // Слово і час. - 2016. - № 10. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2016_10_15
|
11. |
Хархун В. Англомовне винниченкознавство: монографія Миколи Сороки (Soroka Mykola. Faces of Displacement: The Writings of VolodymyrVynnychenko. McGill-Queen’s University Press, 248 p.) [Електронний ресурс] / В. Хархун // Слово і час. - 2014. - № 10. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2014_10_18
|
12. |
Хархун В. "Нам треба голосу Тараса...": культ Кобзаря в радянській поезії [Електронний ресурс] / В. Хархун // Слово і час. - 2014. - № 4. - С. 3-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2014_4_3
|
13. |
Хархун В. П. "Читати українську історію треба з бромом": Винниченків образ української революції [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Слово і час. - 2018. - № 1. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2018_1_5 Проаналізовано образ української революції, створений Володимиром Винниченком у його персональному "Щоденнику", комедії "Панна Мара" (1917), драмі "Між двох сил", повісті "На той бік" (1919) і тритомному есеї "Відродження нації" (1920). Розглянуто 3 важливі теми: кореляція Винниченкової діяльності як лідера української революції та письменника, котрий створив її образ; конфлікт між національними і більшовицькими ідеями у Винниченковому світогляді та його творах; часова різниця між написанням і публікацією творів та їх рецепцією Винниченковими й нашими сучасниками. Авторка розмірковує над ідеологічними та естетичними аспектами створення образу української революції, відповідаючи на запитання: які типи історичних, філософських і художніх нарацій про українську революцію створив Винниченко? Чи можна ці нарації розглядати як Винниченкову спробу виправдати власну діяльність провідного учасника української революції? Як нарації вплинули на колективне розуміння революційних подій? Підсумовуючи, авторка з'ясовує, як деталі образу революції, створеного Винниченком, відображаються в канонічній репрезентації української революції.
|
14. |
Хархун В. П. "Читати українську історію треба з бромом": Винниченків образ української революції [Електронний ресурс] / В. П. Хархун // Слово і час. - 2018. - № 2. - С. 56-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2018_2_11 Проаналізовано образ української революції, створений Володимиром Винниченком у його персональному "Щоденнику", комедії "Панна Мара" (1917), драмі "Між двох сил", повісті "На той бік" (1919) і тритомному есеї "Відродження нації" (1920). Розглянуто 3 важливі теми: кореляція Винниченкової діяльності як лідера української революції та письменника, котрий створив її образ; конфлікт між національними і більшовицькими ідеями у Винниченковому світогляді та його творах; часова різниця між написанням і публікацією творів та їх рецепцією Винниченковими й нашими сучасниками. Авторка розмірковує над ідеологічними та естетичними аспектами створення образу української революції, відповідаючи на запитання: які типи історичних, філософських і художніх нарацій про українську революцію створив Винниченко? Чи можна ці нарації розглядати як Винниченкову спробу виправдати власну діяльність провідного учасника української революції? Як нарації вплинули на колективне розуміння революційних подій? Підсумовуючи, авторка з'ясовує, як деталі образу революції, створеного Винниченком, відображаються в канонічній репрезентації української революції.
|