Пошуковий запит: (<.>A=Хатунцева С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Хатунцева С. М. Особистісний підхід як методологічна основа дослідження індивідуалізації професійної підготовки студентів у вищих педагогічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 269-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_35
|
2. |
Хатунцева С. М. Вплив індивідуалізації на формування потреби в самовдосконаленні студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(2). - С. 203-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(2)__34
|
3. |
Хатунцева С. М. Формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 361-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_53
|
4. |
Хатунцева С. М. Саморозвиток як компонент самовдосконалення вчителя [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 168-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_20 Вивчено науковий фонд літератури з питань сутності саморозвитку вчителя як компонента самовдосконалення. Проведено аналіз науково-теоретичного підґрунтя проблеми саморозвитку особистості, основою якого є розгортання сутності людини через її індивідуальність. Визначено саморозвиток майбутнього вчителя як свідому цілеспрямовану діяльність, скеровану на розвиток власної індивідуальності, усвідомлення професійної спрямованості особистості, що виявляється у розумінні значущості вчительської діяльності, наявності стійкого інтересу до педагогічної діяльності.Осуществлен анализ научно-теоретических основ по проблеме саморазвития личности, основой которого является развертывание сущности человека через ее индивидуальность. Определено саморазвитие будущего учителя как сознательную активную целенаправленную деятельность, направленную на развитие собственной индивидуальности, осмысление профессиональной направленности личности, проявляемой в понимании значимости учительской деятельности, наличия стойкого интереса к педагогической деятельности.Science Foundation studied the literature on self-development of the teacher as a component of self-improvement. The analysis of the scientific and theoretical foundations of the problem of self-development, which is based on the deployment of the essence of man, through its personality.
|
5. |
Хатунцева С. М. Самоосвіта в структурі самовдосконалення вчителя [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_64
|
6. |
Хатунцева С. М. Проблема формування готовності майбутнього вчителя до самовиховання у процесі індивідуалізації професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 46. - С. 124-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_46_17
|
7. |
Хатунцева С. Самопізнання як фасилітатор самовдосконалення вчителя [Електронний ресурс] / С. Хатунцева // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 228-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_75
|
8. |
Хатунцева С. М. Самореалізація майбутнього вчителя у процесі формування готовності до самовдосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 13(2). - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(2)__17
|
9. |
Хатунцева С. М. Проблема самоактуалізації в процесі формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 176-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_27
|
10. |
Хатунцева С. М. Самовдосконалення як чинник розвитку професіоналізму майбутніх учителів [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 212-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_54_26
|
11. |
Хатунцева С. М. Розвиток професійних якостей майбутнього вчителя в процесі формування у нього готовності до самовдосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 71(1). - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_71(1)__33
|
12. |
Хатунцева С. М. Проблема самовдосконалення вчителя у філософській науковій думці [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(3). - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(3)__25
|
13. |
Хатунцева С. М. Методологічні підходи до розкриття проблеми формування у майбутніх учителів готовності до самовдосконалення в процесі індивідуалізації професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 58. - С. 167-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_58_20
|
14. |
Хатунцева С. М. Проблема самоорганізації в процесі формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 52. - С. 339-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_52_46
|
15. |
Хатунцева С. М. Критерії та рівні сформованості готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 54. - С. 274-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_54_38
|
16. |
Хатунцева С. Технологія формування готовності майбутніх учителів до самовдосконалення в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. Хатунцева // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 288-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_2_32
|
17. |
Хатунцева С. Проблема формування готовності до самовдосконалення у майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів під час клінічної практики [Електронний ресурс] / С. Хатунцева, С. Кара // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 326-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2019_2_35
|
18. |
Хатунцева С. Технологія формування готовності майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. Хатунцева // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(6). - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(6)__39
|
19. |
Хатунцева С. М. Дидактична цінність педагогічних бар’єрів у процесі формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Хатунцева // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 108–114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_2_19
|
20. |
Кара С. Зміст та структура професійної компетентності майбутнього фахівця з фізичної терапії та ерготерапії [Електронний ресурс] / С. Кара, С. Хатунцева, Н. Пшенична // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 1. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2022_1_13
|
| |