Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Хитра З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Хитра З. М. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу [Електронний ресурс] / З. М. Хитра // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_22 Проаналізовано сутність і методологічні засади інтегративного підходу у професійній педагогічній освіті, а також те, як впровадження цього підходу та використання його понять і методів впливає на ефективність реалізації основних дидактичних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу (ЦКС). Аргументовано, що сучасний стан формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів ЦКС можна і необхідно змінити на краще шляхом модернізації його професійної підготовки за умов неперервної професійної освіти. Зроблено висновок про необхідність узгодження змісту професійної педагогічної освіти, її складових на всіх рівнях, перегляду поглядів на технології навчання, які забезпечують готовність майбутнього вчителя до формування в учнів ЦКС. Доведено, що аналіз, синтез та узагальнення інформації, що належить до різних навчальних дисциплін, створюють передумови не тільки для формування цілісного світобачення майбутнього фахівця, але й його світоглядно-методологічної та професійної підготовки. Проанализированы сущность и методологические основы интегративного подхода в профессиональном педагогическом образовании, а также то, как внедрение этого подхода и использование его понятий и методов влияет на эффективность реализации основных дидактических условий подготовки будущих учителей начальной школы к формированию в учащихся целостной картины мира.The article analyzes the essence and methodological principles of the integrative approach in teachers’ training and how its implementation and use of its concept and methods influence the performance of the basic teaching environment training of primary school teachers in the development of students’ holistic world view.
| 2. |
Хитра З. М. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу [Електронний ресурс] / З. М. Хитра // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2012. - Вип. 37(2). - С. 256-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(2)__43
| 3. |
Хитра З. М. Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу [Електронний ресурс] / З. М. Хитра // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(1). - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(1)__19
| 4. |
Хитра З. М. Використання інтерактивних технологій навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів природничо-наукової картини світу [Електронний ресурс] / З. М. Хитра // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 293-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_72
|
|
|