Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Реферативна база даних (46)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хмелевська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Хмелевська О. О. 
Методичний підхід до військово-економічного оцінювання авіаційних комплексів при формуванні їх концепцій і технічних обліків [Електронний ресурс] / О. О. Хмелевська // Системи озброєння і військова техніка. - 2013. - № 1. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2013_1_36
Розглянуто методологічні аспекти військово-економічного оцінювання авіаційних комплексів на етапах формування їх концепцій і технічних обліків. Розкрито структуру вартості авіаційного комплексу та його життєвого циклу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.447 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Хмелевська О. М. 
Досягнення Україною Цілей Розвитку Тисячоліття у сфері освіти [Електронний ресурс] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2013. - № 2. - С. 9-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2013_2_3
Проаналізовано ситуацію щодо досягнення Україною Цілей Розвитку Тисячоліття у сфері освіти. Розкрито найважливіші здобутки України на шляху виконання Цілі "Забезпечення якісної освіти упродовж життя", розглянуто основні заходи освітньої політики, що мали позитивний системний вплив на сферу освіти, висвітлено проблеми у реалізації задекларованих намірів, з урахуванням регіональних та міжпоселенських відмінностей. Запропоновано рекомендації щодо шляхів реалізації цільових освітніх індикаторів та оновлення матриці завдань після 2015 р.
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.093 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Челпанов А. В. 
Супроводження складних балістичних цілей [Електронний ресурс] / А. В. Челпанов, О. О. Хмелевська, С. І. Хмелевський, Г. В. Рибалка // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2011. - Вип. 1. - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2011_1_27
Розглянуто питання супроводження складних балістичних цілей, можливості підвищення достовірності селекції відміток (вимірювань координат) у стробах, що перекриваються у разі супроводження складної балістичної цілі, у тому числі на базі непараметричних методів аналізу. Розглянуто можливості побудування єдиної опорної траєкторії, параметри якої можна використати для корекції оцінок параметрів траєкторій елементів складної балістичної цілі. Запропоновано метод, що дозволяє зменшити кількість обчислень за селекції відміток у стробі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.04 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Демидов Б. О. 
Методика обґрунтування і вибору структури автоматизованої інформаційної системи підтримки рішень, що приймаються при управлінні життєвими циклами зразків озброєння і військової техніки [Електронний ресурс] / Б. О. Демидов, О. О. Хмелевська // Системи озброєння і військова техніка. - 2005. - № 3-4. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2005_3-4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Демідов Б. О. 
Системно-концептуальна модель управління життєвим циклом зразка озброєння і військової техніки [Електронний ресурс] / Б. О. Демідов, О. О. Хмелевська // Системи озброєння і військова техніка. - 2005. - № 2. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2005_2_9
Розглянуто системно-концептуальну модель управління типовим життєвим циклом зразка озброєння і військової техніки, яку можна використовувати у процесі формування моделі інформаційних потоків між об'єктами та суб'єктами управління.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.458 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Демідов Б. О. 
Концептуально-методологічний підхід до вдосконалення системи озброєння Збройних Сил держави на основі модернізації озброєння та військової техніки [Електронний ресурс] / Б. О. Демідов, О. О. Хмелевська, М. В. Науменко // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 3. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_3_8
На концептуально-методологічному рівні представлено основні питання, які необхідно розглядати під час обгрунтування можливості і доцільності модернізації озброєння та військової техніки, її задуму і напрямів реалізації. Проведено уточнення ряду понять з області модернізації, яке дозволить конкретизувати зміст заходів, що виконуються, і виділити характерні ознаки об'єктів, які беруть участь в них.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.243 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Хмелевська О. М. 
Основні трансформаційні зрушення у системі вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2014. - № 2. - С. 21-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2014_2_4
Надано аналіз змін основних параметрів системи вищої освіти України на національному та регіональному рівнях, порівняння вітчизняних та міжнародних трендів у сфері вищої освіти, доведено необхідність адаптації мережі її закладів до існуючих демографічних та соціально-економічних викликів. За роки незалежності основні параметри системи вищої освіти в Україні (мережа закладів та її структура, абсолютна та відносна чисельність студентів тощо) постійно змінювалися, у тому числі внаслідок дії демографічного чинника. Однак дослідження показало, що регіональна мережа закладів вищої освіти залишається розбалансованою. Це підтверджує й аналіз динаміки середньої кількості студентів на один заклад. Розподіл студентів за напрямами підготовки демонструє збереження невиправданої популярності у молодіжному середовищі різноманітних економічних і правових спеціальностей (з точки зору реального працевлаштування), при цьому роль держави у фінансуванні вищої освіти щороку зростає. Тому необхідно змінити підходи при виробленні освітньої політики, збалансувавши масштаби та результати діяльності системи вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.406 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Романенко І. О. 
Аналіз процесу планування в системі освіти країн членів НАТО [Електронний ресурс] / І. О. Романенко, Т. О. Івахненко, О. О. Хмелевська // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2015. - Вип. 3. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2015_3_38
Проведено аналіз процесу планування в системі освіти країн членів НАТО. Аналіз фінансової політики, управління та вибору стратегій розвитку освіти. Асигнування освіти зарубіжних країн членів НАТО.
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.748 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Макарова О. В. 
Типологізація регіонального людського розвитку: проблеми та перспективи використання [Електронний ресурс] / О. В. Макарова, О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2015. - № 3. - С. 112-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2015_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Герасименко Г. В. 
Підходи до формування політики протидії гендерно зумовленому насильству в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Герасименко, С. В. Ничипоренко, О. М. Хмелевська // Український соціум. - 2016. - № 2. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2016_2_12
Досліджено проблему гендерно зумовленого насильства. Узагальнено результати опитування експертів, які працюють у сфері попередження та протидії даній формі насильства та представляють різні інституційні сектори. Надано аналіз експертних оцінок причин та основних форм гендерно зумовленого насильства, визначено ключові проблеми, що стримують ефективність заходів з протидії гендерно зумовленому насильству, а також окреслено основні підходи до формування відповідної політики на державному рівні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.634 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Більчук В. М. 
Методичний підхід щодо формування когнітивної карти передконфліктної ситуації в умовах врахування впливу нестохастично невизначених факторів природи [Електронний ресурс] / В. М. Більчук, І. Г. Дзеверін, О. В. Воробйов, О. О. Хмелевська // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 3. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_3_35
Фактори, які мають нестохастично невизначену природну та об'єктивну спрямованість політичного, економічного, соціального, етнічного та іншого характеру, визначають сутність власної поведінки розвитку процесу функціонування складної системи. Особа, яка приймає рішення (ОПР), сприяє цілеспрямованому розвитку процесу функціонування складної системи. Для двох різних складних систем впливовість зазначених спрямованостей факторів та цілеспрямоване сприяння ОПР розвитку їх функціонування можуть в деякий момент часу привести до формування передконфліктної ситуації. Визначення чіткої підмножини впливових факторів, при прийнятому рівні функції приналежності нечіткого ядра нечіткого бінарного відношення строгої переваги всієї множини факторів, які прийняті до розгляду, складає сутність методичного підходу оцінки рівня напруженості передконфліктних ситуацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.608 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Хмелевська О. М. 
Людський розвиток у Херсонській області: сучасні тенденції та перспективи [Електронний ресурс] / О. М. Хмелевська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(1). - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(1)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.776 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Хмелевська О. М. 
Освітні ризики у контексті людського розвитку [Електронний ресурс] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 3. - С. 145-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2016_3_14
Мета статті - обгрунтування підходів до визначення освітніх ризиків у контексті людського розвитку та їх класифікація. Це зумовило розгляд векторів розширення концепції людського розвитку, у тому числі щодо тлумачення поняття "людський розвиток" та діапазонів його якісного вимірювання, виявлення обумовленості основних аспектів людського розвитку та розкриття значущості освітньої компоненти, збагачення іншими концепціями, що також зорієнтовані на людину (соціального відторгнення, залучення, вразливості), і введення у категоріальний ряд поняття "ризику". Дослідження показало, що освіта визнана одним із базових елементів людського розвитку, залишається постійним і надійним інструментом його вимірювання, набуває нових функцій для реалізації свобод і можливостей людей. Беручи до уваги багатоаспектність змісту поняття "людський розвиток", загальні принципи функціонування сучасного освітнього простору та існування певних закономірностей людського розвитку, розглянуто освітні ризики, що мають універсальний характер, можуть виникати на етапі створення можливостей для людського розвитку та на етапі їх використання від індивідуального до суспільного рівня. Розроблено класифікацію освітніх ризиків людського розвитку містить їх види та структуру, враховує взаємопов'язаність та орієнтацію на інші аспекти людського розвитку. До освітніх ризиків людського розвитку запропоновано відносити ризики доступу, ризики участі, ризики якості та ризики використання освітнього потенціалу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.845 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Більчук В. М. 
Методика визначення когнітивної моделі передконфліктної ситуації з урахуванням впливу нестохастично невизначених факторів природи з метою оцінки та корегування її напруженості [Електронний ресурс] / В. М. Більчук, І. Г. Дзеверін, О. В. Воробйов, О. О. Хмелевська // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 1. - С. 38-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_1_10
Запропоновано когнітивну модель передконфліктної ситуації, яка відповідає когнітивній карті взаємовпливовості факторів нестохастично невизначеної природи та дозволяє визначити рівні "cил взаємовпливу" факторів множини будь-якого обсягу, введеного особою, яка приймає рішення (ОПР), до розгляду.
Попередній перегляд:   Завантажити - 632.878 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Хмелевська О. М. 
Репетиторство як складова тіньової освіти та можливості його оцінювання в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2017. - № 1. - С. 37-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2017_1_5
Поширеність репетиторства в Україні є найменш дослідженою сферою, насамперед з огляду на обмежені можливості аналізу цього явища за даними офіційної статистики освіти. Узагальнення міжнародного досвіду показало, що приватне додаткове навчання у рамках засвоєння основної освітньої програми необхідно розглядати як невід'ємну складову тіньової освіти. Це дозволяє вирішити низку методологічних проблем. Швидке накопичення емпіричних даних про приватне репетиторство на міжнародному і національному рівні дозволяє зосередитися на домінуючих напрямах у науковій літературі щодо причин та наслідків експансії тіньової освіти, визначення її параметрів, моделей та локалізації. Поєднання інформації з різних джерел даних про надавачів та користувачів додаткових освітніх послуг дозволяє одержати нові кількісні та якісні дані, у тому числі для аналізу суб'єктів виробництва та споживання тіньової освіти. Проаналізовано дані соціологічних опитувань за 2004 - 2016 рр., які стосуються проблематики репетиторства в Україні. Дослідження показало, що це явище залишається доволі розповсюдженим серед майбутніх абітурієнтів, незважаючи на впровадження з 2008 р. Зовнішнього незалежного оцінювання. Найбільш інформативними джерелами про приватне репетиторство в Україні на сьогодні можна вважати дані спеціальних соціологічних досліджень і спеціалізованих інтернет-сайтів. Проте методологія програми "Обстеження умов життя домогосподарств" такі можливості передбачає. У якості додаткового інструменту вимірювання інтенсивності репетиторства в Україні запропоновано використовувати спеціалізований сервіс Google Trends.
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.222 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Більчук В. М. 
Методика формалізованого опису впливу факторів якісної природної ознаки на прийняття рішень в умовах нечіткої нестохастичної невизначеності [Електронний ресурс] / В. М. Більчук, І. Г. Дзеверін, О. В. Воробйов, О. О. Хмелевська // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 4. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_4_9
Запропоновано методику формалізованого опису "сил впливу" факторів якісної природної ознаки на прийняття рішень в умовах нестохастичної невизначеності, в основу розробки якої покладені: декомпозиція проблемного завдання в ієрархію; формування підмножин визначення нечітких змінних введеної до розгляду у відповідності до фактора лінгвістичної змінної за якісною шкалою; формування шкал функцій належності за бальною шкалою відношень їх значень для нечітких змінних як значень лінгвістичної змінної.
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.358 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Хмелевська О. М. 
Освіта для сталого розвитку: зміст та інституції [Електронний ресурс] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2018. - № 1. - С. 29-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2018_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Більчук В. М. 
Методика оцінки доцільності прийняття рішень щодо включення зразка озброєння до угруповання повітряних сил в умовах нестохастичної невизначеності [Електронний ресурс] / В. М. Більчук, І. Г. Дзеверін, С. В. Лазебник, О. О. Хмелевська // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2018. - № 2. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2018_2_6
Запропоновано методику оцінки доцільності прийняття рішень щодо включення зразка озброєння до угруповання Повітряних сил за умов нестохастичної невизначеності при проведенні операції (бойових дій). Методика передбачає розгляд методичного підходу щодо оцінки доцільності прийняття рішень в умовах нестохастичної невизначеності, які формуються взаємовпливовістю факторів якісної ознаки будь-якої природної спрямованості. Концепція як основний замисел дослідження надано лінгвістичною змінною " доцільність включення зразка озброєння за призначенням у військовій операції". Проблема - оцінка достовірності застосування зразка озброєння за призначенням подається декомпозицією її в ієрархію. Вектора переваг факторів кожного рівня декомпозиції проблеми в ієрархію відповідають власним векторам матриць бінарних відношень факторів кожного рівня, що забезпечують однозначність їх визначення. Вектор переваг прийнятих нечітких змінних лінгвістичної змінною визначається за прийнятими замислами аналізу ієрархій. Функції належності нечітких підмножин, які відповідають нечітким змінним лінгвістичної змінної, подаються за лінійними залежностями як нечіткі трикутні числа, так і колоколовидними формами. Змістовність методики та її працездатність подаються на прикладі визначення чітких підмножин як рівнів доцільності прийняття рішень щодо включення до змістовності операції зразків озброєння при заданому <$E alpha>-рівні функції належності нечітких підмножин відповідних нечітких значень лінгвістичної змінної.
Попередній перегляд:   Завантажити - 619.446 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Більчук В. М. 
Методика оцінки доцільності виготовлення перспективного виробу за перевагами впливу множини якісних факторів природи [Електронний ресурс] / В. М. Більчук, І. Г. Дзеверін, С. В. Лазебник, О. О. Хмелевська // Системи обробки інформації. - 2018. - Вип. 3. - С. 64-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2018_3_11
Запропоновано методику оцінки за умов нечіткої нестохастичної невизначеності доцільності виготовлення перспективного виробу за перевагами впливу множини якісних факторів природи. Формалізований опис множини якісних факторів природи подається введенням до розгляду лінгвістичної функції множини лінгвістичних змінних. Кожному нечіткому числу як значенню кожної лінгвістичної змінної, які складають множину, ставиться нечітка підмножина, для якої формується функція належності. Множина лінгвістичних змінних відповідає множині будь-якої розмірності якісних факторів природи, які, за розумінням ОПР, вводяться нею до розгляду в залежності від природного призначення перспективного вибору. Підмножина лінгвістичних змінних, яка відповідає прийнятому ОПР рівню недомінованості, - функції належності ядра нечіткого відношення строгої переваги, - якісних факторів природи, складає підмножину змінних лінгвістичної функції множини лінгвістичних змінних. Сутність функціональної залежності лінгвістичних змінних, які визначають лінгвістичну функцію, визначається ОПР на основі відомих арифметичних операцій та тлумачення вимог до перспективного виробу. Сформовано функціональну залежність лінгвістичної функції лінгвістичних змінних покладена в основу визначення змісту переліку альтернатив прийняття рішення щодо доцільності виготовлення перспективного зразка виробу. Порівняння сутності функцій належності лінгвістичної функції множини лінгвістичних змінних, які відповідають різним альтернативам, дозволяє ОПР прийняти рішення щодо доцільності альтернативи в залежності від наявності змісту та розміру її ресурсів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.006 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Турінський О. В. 
Науково-методичні основи і засоби дослідження процесів управління структурною динамікою складних багатоструктурних систем військового призначення у їх змістовному висвітленні [Електронний ресурс] / О. В. Турінський, Д. А. Гриб, Б. О. Демідов, Ю. Ф. Кучеренко, А. М. Ткачов, О. О. Хмелевська // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2019. - № 3. - С. 60-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2019_3_9
Розглянуто проблемні питання адаптивного управління структурною динамікою складних багатоструктурних систем військового призначення, що зорієнтовані на відпрацювання науковометодичних основ (методів і засобів) та обгрунтування і вибору управлінських рішень, що враховують динамічність змін оперативно-стратегічної (оперативно-тактичної) обстановки при веденні бойових дій в умовах активної протидії з боку противника. Основну увагу приділено висвітленню на змістовному рівні підходу до вирішення проблеми адаптивної трансформації обліку систем, що досліджуються і адаптивно-стійкому високотехнологічному управлінню нею, а також розробці відповідного науково методичного апарату, що дозволяє обурунтувати управлінські рішення з єдиних системних управлінських позицій, адекватних умовам їх реалізації. Надано формулювання і проведеноя аналіз дослідницьких задач, передбачено використання методичного підходу до формалізації задачі на основі інтерпретації графів. Рекомендовано застосування полімодельного опису різних аспектів аналізу і структурно-функціонального синтезу обліку систем, що розглядаються і управління їх структурною динамікою. Центральна роль у забезпеченні потрібної якості управління відводиться інтегрованим системам підтримки прийняття управлінських рішень, формулюються вимоги до цих систем. У якості основи, на базі якої передбачається створення нового підходу до управління складними системами військового призначення і відповідного науково-методичного апарату, слід прийняти методологію сучасної теорії управління складними об'єктами (процесами), що доповнюється елементами функціонально-структурного підходу, що дозволяє у динамічній єдності розглядати функції і структури об'єктів при визначальній ролі функції по відношенню до структури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.952 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського