Пошуковий запит: (<.>A=Холодинська С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Холодинська С. М. Синестезія: від співчуття до міжчуттєвої асоціації [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Гуманітарний часопис. - 2008. - № 3. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2008_3_8
|
2. |
Холодинська С. М. Проблема видів мистецтва: досвід осмислення [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Гуманітарний часопис. - 2009. - № 2. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2009_2_12
|
3. |
Холодинська С. М. "Лісова пісня" Лесі Українки в контексті творчості поетеси (естетичний аспект) [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Гуманітарний часопис. - 2010. - № 2. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2010_2_15
|
4. |
Холодинська С. М. Кінематограф і телебачення - "поліфонічні" види мистецтва (естетико-художні особливості) [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. - 2012. - Вип. 4. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2012_4_18
|
5. |
Холодинська С. Інтерпретація як фактор формування нового мистецького феномену [Електронний ресурс] / С. Холодинська // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. - 2008. - Вип. 4-5. - С. 352-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mist_2008_4-5_52
|
6. |
Холодинська С. М. Теоретичний вимір спадщини Михайля Семенка [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2015. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2015_2_15
|
7. |
Холодинська С. М. Українська модель футуризму: стан сучасних досліджень [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Гуманітарний часопис. - 2015. - № 1. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2015_1_10
|
8. |
Холодинська С. М. Футуризм у контексті авангардного руху: від італійського досвіду до українських інваріцій [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 21(1). - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2015_21(1)__7 Висвітлено історію становлення футуризму як впливового явища в авангардному мистецтві ХХ ст. Проаналізовано італійську, російську та українську футуристичні моделі. Зроблено висновок про те, що український футуризм визначався не лише як ланка в європейському футуристичному русі, але і як самодостатній феномен із власною спрямованістю та специфічною теоретичною орієнтацією.
|
9. |
Холодинська С. М. Концептуальні орієнтири М. Семенка: до постановки проблеми [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2015. - Вип. 9. - С. 185-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2015_9_27
|
10. |
Холодинська С. М. Футуристична складова творчої спадщини Ґео (Георгія) Шкурупія [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Гуманітарний часопис. - 2016. - № 3. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2016_3_6
|
11. |
Холодинська С. Олег Ільницький як інтерпретатор українського футуризму: "за" і "проти" теоретичної моделі [Електронний ресурс] / С. Холодинська // Вісник Львівської національної академії мистецтв. - 2016. - Вип. 29. - С. 160-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnam_2016_29_17
|
12. |
Холодинська С. М. Літературне оточення Михайля Семенка: досвід персоналізованого аналізу [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Культура і сучасність. - 2016. - № 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2016_2_7
|
13. |
Холодинська С. М. Творчі пошуки Михайля Семенка у логіці руху від посткласичної до некласичної естетики [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 3(1). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_3(1)__13
|
14. |
Холодинська С. М. Естетичний контекст футуристичної поезії М. Семенка: від "Prelude" до "Дерзання" [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2015. - Вип. 34. - С. 251-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2015_34_33
|
15. |
Холодинська С. М. Теоретичні засади культурологічного підходу: до постановки проблеми [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Гуманітарний часопис. - 2017. - № 2. - С. 12-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2017_2_4
|
16. |
Холодинська С. М. Ідеологічний чинник у творчості Михайля Семенка: крах однієї ілюзії [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Культура України. Серія : Культурологія. - 2018. - Вип. 60. - С. 260-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2018_60_27
|
17. |
Холодинська С. М. Естетико-художні особливості театру як поліфонічного виду мистецтва [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2011. - Вип. 1. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2011_1_27
|
18. |
Холодинська С. М. Види мистецтва як об’єкт теоретичного аналізу у XVIII - XIX cт. [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2011. - Вип. 2. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2011_2_26
|
19. |
Холодинська С. М. "Поезомалярство" М. Семенка: футуристичний експеримент у контексті видової структури мистецтва [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2017. - Вип. 14. - С. 173-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2017_14_24
|
20. |
Холодинська С. М. Український мистецький авангард початку ХХ століття в європейському культурному просторі [Електронний ресурс] / С. М. Холодинська // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2018. - Вип. 27. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2018_27_8 Осмислено процес становлення професійного діалогу між європейськими авангардистами та українськими митцями різної естетико-художньої спрямованості. Наведено приклади участі відомих українських митців та їх учнів, творчість яких пов'язана з різними видами мистецтва й проаналізовано оцінки їх досягнень визнаними європейськими фахівцями і художніми критиками. Наголошено на постійній увазі видатного французького авангардиста та художнього критика Г. Аполлінера до робіт українських живописців, які експонувалися на "Салонах незалежних" і оцінювалися ним за ознакою "принципової новизни". Зафіксовано факти творчого діалогу між дадаїстами та українськими футуристами. Підкреслено, що М. Семенко та Г. Шкурупій мати особливий інтерес до дадаїзму, до творчості європейських поетів та живописців.
|
| |